-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Subaru
-
Model
Forester
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
2003
-
Rok produkcji
2003
-
Przebieg
202000 km
-
Rodzaj nadwozia
SUV
-
Pojemność silnika
1994 cm³
-
Moc
177 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
kupiony w Polsce
-
Faktura
nie
-
Kolor
złoty
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Możliwa zamiana za coś oszczędnego lub w gaziutku (LPG)
2003 Subaru Forester SG 2.0XT
VIN: JF1SG5LD33G015617
Obecny przebieg: 202000
Forek kupiony w Polskim salonie, przez całe życie przejeździł na śląsku (salon Śląsk), oprócz poprzedniego właściciela.
U mnie jest od stycznia 2024r, kupiony z przebiegiem 194000 tyś w Warszawie. Zarejestrowany na 4 os.
Przed moim zakupem zostało zrobione (2022-2024r.):
- Kielichy (całkiem nowe, nie łatane) i końcówki progów
- Nowe sprzęgło exedy z uszczelniaczem
- Uszczelnienie całego silnika
- Regulacja zaworów
- Wszystkie płyny i oleje (z dyframi i skrzynią)
- Sanki
- Wahacze piaskowanie i malowanie
- Zabezpieczenie tyłu antykorozyjnie
- Polerka lakieru + ceramika
- Końcowy wydech peśla (ten z cichszych)
Zaraz po zakupie zrobiłem pakiet startowy + własne usprawnienia:
- Rozrząd z pompą, podst. napinacza rozrządu, termostat i oleje (silnik, sprzęgło) i filtry
- Chłodnica MISHIMOTO i płyn Prestone i przewody
- Swap hamulców na 316mm z Legacy spec-b + nowe tarcze klocki
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Wydech środkowy MG Motorsport
- Fotele z imprezy WRX (posiadam oryginalne)
- Świece NGK
- Pompa OLEJU STI 11mm
- Wskaźnik AutoGauge 4in1
- Amortyzatory z hawka WRX (odmalowane)
- Rozpórki kielichów (turboworks/staffa)
- Stabilizator tylny 20mm z GC GT, z łącznikami i gumami
Nie wymieniam już rzeczy typu tuleje, nowe śruby, drobne uszczelki, opaski itd, bo było tego dużo (wyślę w wiadomości)
Na wszystkie części posiadam faktury/paragony oraz dokumentacje zdjęciową.
O Forka dbałem naprawdę mocno, zegar został zamontowany by jeździć tylko na dobrej temp oleju i aby kontrolować ciśnienie oleju (z obecną pompą jest wzorowe, na zimnym rozruchu 6,5/6,8 bara, w jeździe ok 3-3,5 bara). U mnie jeździł na oleju Millers 5w40 ee performance. Silnik bierze trochę oleju, jak na Subaru przystało, ale przy totalnie normalnej jeździe praktycznie nie ubywa, a przy bardziej dynamicznej weźmie. Lane dobre paliwo z Orlen 98 (można lać 95 również, jak kto woli). Do forka 2 kpl opon zimowe 215/55/17 (dot24) i letnie 225/50/17 (dot24)
Jest kilka rzeczy które wymagają ingerencji tj:
- Rdzawka na słupku A i małe purchelki pod lakierem na błotniku przód, lekko chwyta nadkola tylne.
- Maska ma ryskę 10cm z zaprawką
- Na drzwiach jest kilka rysek widocznych
- Fotel kierowcy na siedzisku ma przetarcie
- Ma lekkiego Piston Slapa, co występuje w większości (po dojściu do temp pracy jest cichutko)
Dokumentacja na ponad 100 zdj, podeśle zainteresowanym.
Jednakże są to rzeczy, które nie przeszkadzają w użytkowaniu, a zapewne większość aut w tym wieku ma gorzej ;-)
Oczywiście zgadzam się na sprawdzenie na SKP czy nawet z własnym mechanikiem i komputerem.
Wyposażenie dodatkowe
-
bluetooth
-
klimatyzacja
-
gniazdo AUX
-
skórzana tapicerka
-
welurowa tapicerka
-
podgrzewane fotele
-
relingi dachowe
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
immobilizer
-
radio
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
poduszka powietrzna
-
światła przeciwmgielne
-
szyberdach
-
napęd 4x4
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
-
hak
Dodatkowe informacje
-
Zarejestrowany w Polsce
-
możliwa zamiana