-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Rok wydania
2001
-
Tematyka
biznes, nauki ekonomiczne
Autorzy przedstawili zasady oraz techniki opracowania i realizacji strategii marketingowej, wzbogacone wieloma przykładami. Podręcznik zawiera zagadnienia specyficzne dla marketingu dóbr przemysłowych, problematykę celów i strategii marketingowych. W książce omówili etapy procesu strategicznego planowania marketingowego: - określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu; - przygotowanie analizy sytuacji; - wyznaczenie celów strategicznych; - formułowanie strategii alternatywnych i wybór najlepszej; - przygotowanie planów taktycznych; - określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; - organizację, wdrożenie i kontrolę realizacji strategii. Książka jest adresowana do - studentów uczelni ekonomicznych, uczestników kursów strategicznego planowania marketingowego oraz menedżerów odpowiedzialnych za strategię marketingową w przedsiębiorstwie.
Książka jest w bardzo dobrym stanie, jak nowa. W środku na stronie tytułowej i na ostatniej ma zamazane nazwisko poprzedniego użytkownika.
Odbiór osobisty we Wrocławiu lub wysyłka po wcześniejszej wpłacie. Należy uwzględnić ewentualny koszt dostawy. Przy zakupie kilku książek z moich aukcji możliwa jest negocjacja ceny.