ECUDoctor – specjalistyczny serwis elektroniki samochodowej, zaprasza do skorzystania z oferty naprawy sterownika / komputera automatycznej skrzyni biegów Multitronic VL381.
Jako jedyni w Europie posiadamy stacjonarną maszynę do testowania sterowników, która emuluje wszystkie warunki pracy, identyczne z tymi występującymi w pojeździe. Każdy sterownik po naprawie jest testowany w temperaturze 100°C i przemierza trasę 200km. Jesteśmy również producentem czujników ciśnienia, które używamy w procesie regeneracji.
LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY:
uszkodzona wtyczka / uszkodzone gniazdo
zalana wtyczka / zalane gniazdo
wypalona wtyczka / wypalone gniazdo
ułamany pin w gnieździe
mrugają kontrolki PRND na wyświetlaczu w liczniku
auto szarpie
brak możliwości wrzucenia biegu
samochód jedzie w trybie awaryjnym na jednym poziomie obrotów
brak możliwości odpalenia auta
usterka zależna jest od temperatury skrzyni
auto można odpalić tylko w pozycji N
zalane / zgnite gniazdo sterownika / komputera
zalana / zgnita wtyczka
P0706 / 17090 - czujnik zakresu przełożenia F125 - sygnał poza zakresem , czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125 - niezrozumiały sygnał
P0717 / 17101 - czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów (G182) - sygnał niezrozumiały
P0721 / 17105 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - sygnał niezrozumiały
P0722 / 17106 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - brak sygnału
P0730 / 17114 - kontrola biegu-/przełożenia - błędny współczynnik przełożenia
P0753 / 17137 - zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88) - usterka elektryczna
P1724 - sygnał blokady rozrusznika - zwarcie z masą
P1743 - kontrola poślizgu sprzęgła - sygnał za duży
P1761 / 18169 - elektromagnes blokujący dźwignię selektora (N110) - zwarcie z masą
P178F - zawór regulacji ciśnienia - zabrudzony
P1793 / 18201 - czujnik 2 prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G196) - brak sygnału
P1813 / 18222 - zawór 1 regulujący ciśnienie (N215) - usterka elektryczna
P1818 / 18226 - zawór 2 regulujący ciśnienie (N216) - usterka elektryczna
P2753 / 10077 - zawór chłodnicy oleju przekładniowego - przerwa
OBSŁUGIWANE MODELE:
Audi A4 B8 8K
Audi A5 8T
Audi A6 C7 4G
Audi A7 C7 4GA
NUMER - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA:
0AW927156E
0AW927156G
0AW927156H
0AW927156K
CENNIK:
naprawa wysyłkowo: 1200-1500zł
podmiana sterownika, gdy nie nadaje się do naprawy: 2500zł
klonowanie oprogramowania: 400zł
programowanie sterownika pod VIN pojazdu bez dostępnego oryginału: 600zł
wszystkie kwoty płatne kurierowi przy odbiorze
wysyłka do krajów EU 12-35e - wycena indywidualna
wszystkie ceny obowiązują jeżeli element wcześniej nie był naprawiany
CZAS NAPRAWY:
• wysyłkowo: 2-5 dni + wysyłka
GWARANCJA:
gwarancja na naprawę sterownika udzielana jest na okres 12 miesięcy
INNE:
do paczki należy dołączyć adres zwrotny, nr telefonu + formę płatności: paragon / faktura (nip)
English version:
ECUDoctor – a specialist car electronics service, invites you to take advantage of the offer to repair the Multitronic VL381 automatic gearbox controller/computer.
We are the only company in Europe that has a stationary machine for testing controllers, which emulates all operating conditions identical to those in a vehicle. Every controller, after repair, is tested at a temperature of 100°C and goes through a simulated 200 km route. We are also a manufacturer of pressure sensors, which we use in the regeneration process.
LIST OF FAULTS AND ERRORS THAT WE FIX:
damaged plug / socket
flooded plug / socket
burnt plug / socket
borken pins in socket
PRND lights on the cluster display are blinking
the car jerks
no possibility to throw a run
the car is running in emergency mode at one speed level
unable to start the car
the fault depends on the gearbox temperature
the car can only be started in the N position
flooded / rotten socket of the controller / computer
flooded / rotten plug
P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor Circuit
P0717 / 17101 - Transmission Input Speed Sensor (G182) - Implausible Signal
P0721 / 17105 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - Implausible Signal
P0722 / 17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - No Signal
P0730 / 17114 - Gear Ratio Monitoring - Incorrect Gear Ratio
P0753 / 17137 - Shift Solenoid 1 (N88) - Circuit Failure
P1724 - Starter Interlock Signal - Short to Ground
P1743 - Clutch slip monitoring - Signal too large
P1761 / 18169 - Shift Lock Solenoid (N110) - Short to Ground
P178F - Pressure regulation valve - Dirty / Clogged
P1793 / 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196) - No Signal
P1813 / 18222 - Pressure Control Valve 1 - Electrical Malfunction
P1818 / 18226 - Pressure Control Valve 2 - Electrical Malfunction
P2753 / 10077 - Transmission Fluid Cooler Control Circuit - Open
INSTALLED IN CARS:
Audi A4 B8 8K
Audi A5 8T
Audi A6 C7 4G
Audi A7 C7 4GA
NUMBER CONTROLLER / TCU / TCM:
0AW927156E
0AW927156G
0AW927156H
0AW927156K
WARRANTY:
the repair of the controller is covered by a 12-month warranty
REPAIR TIME:
2-5 work days + shipping
PRICE LIST & SHIPPING:
by mail order: 290-360€
replacing the controller if it cannot be repaired: 600€
software cloning: 90€
controller programming according to the vehicle VIN without the available original: 150€
shipping by courier + individual
OTHER:
the package must include a return address, phone number + form of payment: receipt / invoice (VAT TAX ID)
Česká verze
ECUDoctor – specializovaný servis automobilové elektroniky vás zve k využití nabídky opravy řídicí jednotky/počítače automatické převodovky Multitronic VL381.
Jako jediní v Evropě máme stacionární stroj na testování řídicích jednotek, který simuluje všechny provozní podmínky totožné s těmi, které se vyskytují ve vozidle. Každá řídicí jednotka je po opravě testována při teplotě 100 °C a absolvuje simulovanou trasu 200 km. Jsme také výrobcem tlakových senzorů, které používáme v procesu regenerace.
SEZNAM ZÁVAD A CHYB, KTERÉ OPRAVUJEME:
poškozený konektor / zásuvka
zatopený konektor / zásuvka
spálený konektor / zásuvka
zlomené piny v zásuvce
blikající kontrolky PRND na displeji přístrojového panelu
auto cuká
nelze zařadit rychlost
auto jede v nouzovém režimu na jednu rychlost
nelze nastartovat auto
závada závislá na teplotě převodovky
auto lze nastartovat pouze v poloze N
zatopená / zkorodovaná zásuvka řídicí jednotky / počítače
zatopený / zkorodovaný konektor
INSTALOVÁNO VE VOZIDLECH:
Audi A4 B8 8K
Audi A5 8T
Audi A6 C7 4G
Audi A7 C7 4GA
ČÍSLO ŘÍDICÍ JEDNOTKY / TCU / TCM:
0AW927156E
0AW927156G
0AW927156H
0AW927156K
ZÁRUKA:
oprava řídicí jednotky je kryta 12měsíční zárukou
DOBA OPRAVY:
2–5 pracovních dní + doprava
CENÍK A DOPRAVA:
na dobírku: 290–360€
výměna řídicí jednotky v případě, že oprava není možná: 600€
klonování softwaru: 90€
programování řídicí jednotky podle VIN vozidla bez dostupného originálu: 150€
doprava kurýrem + individuální domluva
OSTATNÍ:
balík musí obsahovat zpáteční adresu, telefonní číslo + formu platby: účtenka / faktura (DIČ)
Deutsche Version
ECUDoctor – Ihr spezialisierter Kfz-Elektronik-Service – bietet Ihnen die Reparatur Ihres Automatikgetriebe-Steuergeräts Multitronic VL381 an.
Als einziges Unternehmen in Europa verfügen wir über eine stationäre Prüfmaschine für Steuergeräte, die sämtliche Betriebsbedingungen identisch wie im Fahrzeug simuliert. Jedes Steuergerät wird nach der Reparatur bei 100 °C getestet und absolviert dabei eine simulierte Strecke von 200 km. Außerdem sind wir Hersteller von Drucksensoren, die wir im Regenerationsprozess einsetzen.
Liste der von uns behobenen Störungen und Fehler:
VERBAUT IN:
Audi A4 B8 8K
Audi A5 8T
Audi A6 C7 4G
Audi A7 C7 4GA
Die Reparatur des Steuergeräts ist durch eine 12-monatige Garantie abgedeckt.
REPARATURZEIT:
2-5 Werktage zzgl. Versand
PREISLISTE & VERSAND:
Versand per Postversand: 290-360€
Austausch des Steuergeräts, falls nicht reparierbar: 600€
Software-Klonen: 90€
Steuergeräte-Programmierung nach der Fahrzeug-VIN ohne verfügbares Original: 150€
Versand per Kurierdienst + Einzelversand
SONSTIGES:
Dem Paket müssen eine Rücksendeadresse, Telefonnummer und Zahlungsart (Beleg/Rechnung) beiliegen. (USt-IdNr.)