Sprzęt IT z akcesoriami sprzeda Wykonawca układu Vistal Offshore sp.z o o.
- 08 Maj 13:09
- Nr ogłoszenia: 71440377
- Dostępność: niedostępne







1 / 7
- Oferta od firmy
- Stan używane
Wykonawca Układu – Zarządca Majątku Vistal Offshore Sp. z o.o. ul. Indyjska 7, 81-336 Gdynia sprzeda stanowiący wyposażenie oraz środki trwałe Sprzęt IT w składzie:
- zestawy komputerowe (DELL, HP, ASUS, FUJITSU, TOSHIBA, LENOVO) Stacjonarne z monitorami - 30 szt., Stacjonarne 14 szt., Laptopy 53 szt. (lata 2013-2016),
- monitory 32 szt.
- drukarki: 5 szt.
- pamięć masową – 1 szt.
- Paolo Alto Networks – 1 szt.
- urządzenie wielofunkcyjne – 4 szt.
- niszczarki – 9 szt.
- telefony komórkowe – 20 szt.
- klimatyzatory przenośne – 4 szt.
- Energenie UPS i UPC ES – 11 szt.
- Emerson – 6 szt.
- HP Switch – 5 szt.
- stacja UNITEK – 1 szt.
Przedmioty do nabycia w pakiecie (całość). Dyski komputerów zostały sformatowane. Zdecydowana większość przedmiotów sprawna.
Z pakietem oddane zostaną również: kilkadziesiąt przewodów zasilających, ładowarek, myszek komputerowych (w tym bezprzewodowych), klawiatur (w tym bezprzewodowych), toreb.
Przedmioty można oglądać w siedzibie firmy Vistal Offshore Sp. z o. o. przy ul. Indyjska 7, w dni robocze w okresie 8-22.05.2025r. w godz. 10-17, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Wszelkie informacje dot. sprzedaży dostępne są pod nr tel. 5*0*4*2*3*2*9*3*4 wyłącznie
w dni robocze w godz. 8-18.
W przypadku chęci otrzymania dodatkowych dokumentów (np. wykazu sprzedawanych przedmiotów) prośbę należy przesłać na adres: Oferty{małpa}kdr-24.pl
Wskazana w ogłoszeniu cena jest ceną minimalną brutto, w której uwzględniono podatek VAT 23%. Przy transakcji zostanie wystawiona faktura VAT.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 maja 2025 roku (decyduje data wpływu)
w sposób wskazany poniżej:
za pośrednictwem:
• kuriera/operatora pocztowego na adres: BS Maciej Głowacki ul. Podjazd 1/2, 81-805 Sopot z dopiskiem na kopercie kolorem czerwonym „Oferta na Pakiet IT, sygn. akt VI GReu 9/23” (decyduje data wpływu, nie nadania)
• pocztą elektroniczną na w/w adres: oferty(małpa)kdr-24(kropka)pl podając w tytule: „Oferta na Pakiet IT, sygn. akt VI GReu 9/23” – do godz. 23:59 ostatniego dnia składania ofert,
(dokument przesłany w formie elektronicznej winien zostać podpisany podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem lub za pomocą Profilu Zaufanego – usługi bezpłatnej dostępnej na stronie obywatel.gov.pl) lub stanowić załącznik w formie skanu własnoręcznie podpisanego dokumentu.
osobiście w siedzibie spółki przy ul. Indyjskiej 7 w Gdyni w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Oferta na Pakiet IT, sygn. akt VI GReu 9/23” – do godz. 16:00 ostatniego dnia składania ofert.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, a przesłane w innej formie niż wskazana w ogłoszeniu lub niespełniające innych wymagań określonych poniżej zostaną odrzucone.
Nabywcy nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi za wady prawne i fizyczne.
Przeciwko Wykonawcy Układu - Zarządcy Majątku nie można podnosić zarzutów co do ważności nabycia. Stąd w obliczu stanu prawnego należy przemyśleć zakup.
Odbiór przedmiotu możliwy będzie po zapłaceniu całej ceny zakupu na rachunek masy sanacyjnej spółki oraz po wystawieniu faktury VAT.
Oferta pisemna nabycia pakietu winna zostać złożona w języku polskim i zawierać:
1. DANE OFERENTA:
• Imię i nazwisko/Nazwę;
• adres zamieszkania/siedziby;
• adres korespondencyjny;
• adres e-mail;
• numer telefonu;
• nr identyfikacyjny do celów podatkowych: PESEL lub NIP
2. DANE PRZEDMIOTU OFERTY: „Pakiet IT”
3. CENĘ OFEROWANĄ: w kwocie netto i brutto (nie niższą niż wskazana w ogłoszeniu);
4. SYGNATURĘ POSTĘPOWANIA: GReu9/23 z oznaczeniem pakiet IT”
5. OŚWIADCZENIE o zapoznaniu się ze stanem faktycznym o prawnym ruchomości oraz zgodzie na wyłączenie rękojmi na podst. art. 558§1 k.c.
6. PODPIS OFERENTA/REPREZENTANTA.
Zapłata oferowanej ceny oraz przekazanie danych na adres e-mail wszelkich danych niezbędnych do wystawienia faktury powinny nastąpić w terminie ok. 3 dni roboczych od powiadomienia drogą mailową o przyjęciu oferty i wskazaniu nr rachunku bankowego do wpłaty ceny. Odbiór zakupionych nieruchomości powinien nastąpić w terminie do 7 dni od zakupu. Istnieje możliwość uzgodnienia innego nieodległego terminu.
Kupującemu zostaną wydane:
• Pakiet IT stanowiący przedmiot sprzedaży;
• Dodatkowe peryferia
• faktura VAT;
Wykonawca Układu – Zarządca Majątku zastrzega sobie prawo odstąpienia od sprzedaży pojazdu bez podania przyczyn na dowolnym etapie postępowania.
19 765 zł