-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Ford
-
Model
Mustang
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
1967
-
Przebieg
16000 km
-
Pojemność silnika
4700 cm³
-
Moc
200 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Auto kupiłem w 2019r od osoby prywatnej w USA i sprowadziłem je dla siebie do Polski. Auto kupione jako kompletne, z oryginalnym lakierem, silnikiem, skrzynią i wnętrzem. Oryginalne oznaczenia. Mustang oczywiście wymagał kompleksowego remontu, który przeprowadziłem w latach 2019-2021, budują auto pod siebie.
Auto zostało rozebrane i wypiaskowane. Zakład specjalizujący się odbudowie Mustangów wymienił elementy poszycia na sprowadzone przeze mnie blachy Dynacorn oraz nową podłogę. Auto zostało zabezpieczone epoksydem i pomalowane na kolor dark moss green, zgodne z oryginałem i tag id. Zawieszenie przednie zostało założone nowe, zgodne z oryginałem ale o polepszonych parametrach jezdnych (grubszy stabilizator, twardsze amortyzatory, poprawione wahacze) – dzięki temu auto bardzo dobrze się prowadzi. Układ kierownicy został zregenerowany, bazując na oryginalnych elementach takich jak przekładnia czy wspomaganie.
Auto otrzymało nowe hamulce, przód tarcze, tył bębny. Zostały położone nowe przewody oraz udało mi się zdobyć oryginalne serwo hamulcowe Bendix (auto oryginalne było bez wspomagania hamulców, jedynie z bębnami). Wał zregenerowany i wyważony. Tylny most oraz resory sprawdzone, zregnerowane i pomalowane.
Układ paliwowy nowy. Silnik mimo, że odpalał został rozebrany i odbudowany. Szlif został zrobiony na Krasnobrodzkiej wraz z wyważeniem. Głowice zostały oryginalne, jedynie zregenerowane. Wałek rozrządu o poprawionych parametrach, ale bliski oryginału. Gaźnik – oryginał po regeneracji u specjalisty w Puszczykowie. Skrzynia biegów rozebrana, wyczyszczona, nowe uszczelnienia i sprzęgła. Układ wydechowy zrobiony w całości z nierdzewki (jest dość cichy). Pompa wody i chłodnica nowa, zgodna z oryginałem. Niestety nie udało się uratować oryginału (auto grzało się). Obecnie brak problemów z grzaniem się, nawet w upał w korku.
Wnętrze zostało odbudowane. Siedzenia – wypiaskowane i pomalowane proszkowo, nowe dedykowane gąbki oraz poszycia – zgodne z kolorem oryginału. Nowy dywan. Nagrzewnica – oryginał, odświeżona. Nowe boczki. Zegary oraz deska rozdzielcza – oryginał, wystarczyło umyć
Auto zarejestrowane w kraju jako zabytek. Mustanga użytkuje bezproblemowo od 4lat, wyłącznie w sezonie. Auto cały czas garażowane, raz jedynie złapał mnie deszcz :). Od remontu zrobione ok 5tyś mil, zawsze dojeżdżałem do celu, nigdy nie miałem z nim problemów.
Posiadam całą dokumentację zdjęciową od zakupu auta, poprzez remont na poszczególnych etapach.
Auto świeżo po przeglądzie olejowym, przygotowane na sezon 2025.