-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Witam..., kultowy model Mini dysku i zmieniarki CD,
DAC.
Sony MXD-D5C najwyższy model combo, Nr 1.
Załaduj pięć płyt CD, czystą płytę MD i gotowe! W jednym inteligentnym elemencie MXD-D5C zapewnia mnóstwo domowej zabawy i funkcjonalności cyfrowej muzyki - odtwarzanie wielu płyt CD, nagrywanie, edytowanie i odtwarzanie MD, a także wewnętrzne szybkie kopiowanie (4X) z płyty CD na płytę MiniDisc. Podwójne pokrętła jog dial na przednim panelu (po jednym dla CD i MD) i pilot z bezpośrednim dostępem zapewniają kontrolę, a duży dwuliniowy wyświetlacz informuje Cię.
Detale:
Zmieniarka 5-CD / nagrywarka 1-MD
wejście dla klawiatury PC zgodnej z PS / 2
szybkie kopiowanie płyt CD na MD (4X)
Edycja współczynnika skali
Kontrola wysokości odtwarzania MD
poziom zapisu cyfrowego / analogowego
zdalne sterowanie z bezpośrednim dostępem do ścieżki
bezpośredni dostęp do płyty przedniej
optyczne wejście cyfrowe
gniazdo słuchawkowe z regulacją głośności
20-bitowy przetwornik A / D
pasmo przenoszenia 5-20 000 Hz
stosunek sygnału do szumu 98 dB
17 "W x 4-11 / 16" H x 16-7 / 8 "D
Zmieniacz 5CD / odtwarzacz MD, który integruje zmieniacz 5CD i odtwarzacz MD, a także obsługuje tryb MDLP.
Możesz kopiować 4x prędkość (2x prędkość w trybie MDLP) za pomocą prostej operacji ze zmieniacza 5CD na MD. Możliwe jest również kopiowanie w kolejności utworów zaprogramowanych po stronie płyty 5CD.
W MXD-D5C nie można nagrać tego samego utworu z prędkością 4x z boku w ciągu 74 minut od rozpoczęcia nagrywania z 4x prędkością przez HCMS (High Speed Copy Management System).
Jest wyposażony w tryb MDLP, który poprawia technologię kompresji głosu ATRAC i do tej pory zapewnia około dwukrotną wydajność kompresji.
ATRAC kompresuje rozmiar danych, eliminując komponenty dźwięku, które są trudne do słyszenia pod względem słuchu. ATRAC3 przyjęty w trybie MDLP został opracowany w celu dalszej poprawy stopnia kompresji przy jednoczesnym maksymalnym zapobieganiu pogorszeniu jakości dźwięku.
Jako jeden z nich przyjęto metodę kodowania danych o nazwie kodowanie Huffmana. Kodowanie Huffmana koncentruje się na szybkości pojawiania się danych i przypisuje krótsze kody do często występujących ciągów danych, a długie kody do danych o niskim współczynniku wyglądu, aby poprawić wydajność kompresji.
Ponadto, aby zachować wysoką jakość dźwięku nawet przy wysokiej kompresji, przed procesem kompresji poprawiamy również precyzję podziału pasma i blokowania widma, które są przetwarzaniem wstępnym. Do tej pory podział pasma został podzielony na 3 w ATRAC (niski zakres do 5,5 kHz, średni zakres od 5,5 kHz do 11 kHz, wysoki zakres od 11 kHz do 22 kHz) i przekazany do następnego obwodu, ale w ATRAC3 jest podzielony na 4 (Dzieląc wysoki zakres na 11 kHz do 16,5 kHz i 16,5 kHz do 22 kHz), margines przetwarzania. Ponadto blok widma jest podzielony na 1024 próbki, które są dwa razy większe niż ATRAC, i przyjęto konfigurację obwodu, która wykonuje bardziej szczegółową kompresję i kompresję sygnału.
W MD dane, które ustawiają parę Lch i Rch są zapisywane naprzemiennie, ograniczone przez stały czas (11,6 ms dla ATRAC). W tej chwili ATRAC3 dokładnie kontroluje zawartość przetwarzania sygnału co około 1 ms, dzięki czemu odpowiednie przetwarzanie sygnału może być kontynuowane nawet wtedy, gdy muzyka nagle zmienia charakter.
Ponadto ATRAC3 ma nowy etap zwany separacją komponentu tonowego, który wyodrębnia komponent tonowy i oddziela go od innych komponentów do kodowania (kompresji) w celu utrzymania wysokiej jakości dźwięku.
MDLP ma tryb nagrywania (odtwarzania) stereo LP2, który pozwala na nagrywanie o długości dwa razy dłuższej niż czas nagrywania płyty, oraz tryb nagrywania stereo LP4, który pozwala na nagrywanie o długości cztery razy dłuższej niż czas nagrywania.
Tryb nagrywania (odtwarzania) LP2 stereo to tryb, który odzwierciedla wysoki stopień kompresji ATRAC3 w obecnej postaci, i jest odpowiedni do długotrwałego nagrywania i odtwarzania muzyki. Ponadto tryb nagrywania (odtwarzania) LP4 stereo wykorzystuje metodę kompresji, która przypisuje dużą liczbę ograniczonych bitów środkowemu sygnałowi lokalizacji (wokal, bas itp.), Który odgrywa dużą rolę w sygnale muzycznym. Dzięki zmniejszeniu uzyskuje się dłuższy czas nagrywania.
Ponieważ MDLP ma inny układ danych na płycie niż konwencjonalny format, nagrywanie i odtwarzanie w tradycyjnym modelu nie jest możliwe. Można jednak nagrywać i odtwarzać konwencjonalny format w modelach zgodnych z MDLP.
Ponadto nagrywanie z dużą prędkością w formacie MDLP jest nawet dwukrotnie wyższe, a edycji SF nie można wykonać na płycie nagranej w formacie MDLP.
Funkcja SF Edit (edycja współczynnika skali), która może przeprowadzać regulację głośności oraz zwiększanie / zmniejszanie głośności dysku po zakończeniu nagrywania. Współczynnik skali to parametr reprezentujący pik powyżej poziomu jednostki pływającej podzielony na 52, a objętość można regulować, zmieniając tę wartość. Za pomocą tej funkcji można ponownie wyregulować dane, które już zostały nagrane, odczytać nagrane dane z płyty, edytować dane i ponownie zapisać je na płycie.
Stan bardzo dobry, wszystko sprawne, micro ryski na obudowie, oryginał Japan, dlatego pomimo swojego wieku, działa perfekcyjnie, odtwarza i nagrywa, zmieniarka 5 CD perfekcja w działaniu.
Laser 100% sprawny, wczytuje bardzo szybko utwory z początku jak i końca płyty.
Świadczy to o bardzo dobrej kondycji zmieniarki.
Rewelacyjna muza...
Zapraszam do kupna..., warto, rzadkość na naszym rynku, w UK trzeba zapłacić za sprawną i w ładnym stanie 550 - 600 funtów.