-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
-
Producent
Inny
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Skaner diagnostyczny Tester Vscan OBD2 MINI PL
Skaner diagnostyczny V-SCAN OBD2 MINI to urządzenie diagnostyczne wyposażone w złącze OBDII przeznaczony do diagnostyki wszystkich pojazdów osobowych zgodnych z OBDII. Jest to najmniejszy skaner z serii V-SCAN. Pomimo niewielkich rozmiarów posiada spore możliwości oraz zapewnia wygodną pracę. Obsługuje wszystkie najnowsze protokoły włącznie z CAN oraz UDS. Jest to rewelacyjny stosunek możliwości do ceny urządzenia.
Wbudowane oprogramowanie w języku polskim
Urządzenie posiada wbudowane oprogramowanie diagnostyczne wraz z najnowszą aktualizacją. Opisy kodów błędów, menu urządzenia, etykiety parametrów są w pełni w języku polskim. Takie rozwiązanie pozwala na diagnostykę pojazdu bez używania komputera lub innych dodatkowych urządzeń. Oprogramowanie jest często aktualizowane do najnowszych wersji i w pełni darmowe.
Funkcje interfejsu
Odczytuje przyczynę świecenia lampki Check Engine
Odczytuje kody ogólne (P0, P2, P3 oraz U0), kody błędów producentów, kody zapamiętane
Kasuje lampkę MIL, kody błędów oraz resetuje monitory diagnostyczne
Odczytuje zamrożone ramki oraz parametry OBD2
Wyświetla statusy monitorów pokładowych
Umożliwia test systemu EVAP
Wyświetla wartości sond lambda
Odczytuje dane pojazdu włącznie z VIN
Mały rozmiar idealnie pasujący do ręki
Obsługuje CAN oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2
Obsługiwane protokoły
ISO9141-2
KWP2000 slow init
KWP2000 fast init
PWM
VPWM
CAN 11bit/250kB
CAN 11bit/500kB
CAN 29bit/250kB
CAN 29bit/500kB
Obsługiwane samochody
Skaner diagnostyczny V-SCAN OBD2 MINI obsługuje wszystkie samochody zgodne z OBDII
Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII?
System OBDII obowiązkowo posiadają auta:
sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA
sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004
Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe.
Samochody wyposażone w system OBDII posiadają:
charakterystyczne 16-pinowe złącze,
dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ),
powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII.
Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII - bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki.
Należy też pamiętać, że niektóre francuskie samochody mogą mieć problemy z odczytem OBDII (np. HDIdCi od 2005 roku).