-
Oferta od
firmy
-
Stan
używane
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Producent części
Peugeot OE
SILNIK PO REGENERACJI DO PEUGEOTA 207 208 308 1.4 VTI 95KM O KODZIE 8FS Z ZAŁOŻONYM NOWYM ROZRZĄDEM
SILNIK PO REGENERACJI
• marka PEUGEOT 207 208 308 1.4 16V VTI - BENZYNA
• produkowany w latach 2006-2019
• kod silnika - 8FS
• pojemność silnika - 1397ccm
• MOC: 70KW = 95KM
Silnik po rzetelnej regeneracji - nowy rozrząd, uszczelki, pierścienie, panewki, uszczelnienia, zregenerowana głowica itp Wszystkie prace wykonane uczciwie i zgodnie z opisem.
ℹ️ GDZIE ZNAJDUJE SIĘ KOD SILNIKA 8FS ?
W tym przypadku kod silnika wybity jest z prawej strony silnika na dole, blisko łączenia się silnika ze skrzynią biegów - dokładnie tak, jak widać na zdjęciu w opisie.
✅ ZAKRES WYKONANYCH PRAC PODCZAS REGENERACJI SILNIKA 1.4 VTI 8FS:
Stawiamy na uczciwość i rzetelność. U nas to, co opisane, jest faktycznie wykonane - bez żadnych kompromisów.
✔️ Głowica cylindrów - Została sprawdzona pod kątem szczelności. Wszystkie podzespoły wymagające wymiany, takie jak zawory, uszczelniacze zaworowe czy prowadnice zaworowe, zostały zastąpione nowymi. Na koniec głowica została splanowana, aby była gotowa do montażu.
✔️ Wał korbowy - Pomimo bardzo dobrego stanu wału, profilaktycznie założyliśmy komplet nowych panewek głównych, oporowych i korbowodowych, co wydłuży jego żywotność.
✔️Gładzie cylindrów - Gładzie są w świetnym stanie. Aby zapewnić idealne uszczelnienie, zamontowaliśmy komplet nowych pierścieni tłokowych.
✔️Nowe dźwigienki zaworowe
✅ ZAŁOŻYLIŚMY NOWY ROZRZĄD DO SILNIKA 1.4 VTI 8FS:
W ramach regeneracji tego silnika został założony nowy rozrząd, jednak bez kół zmiennych faz rozrządu, ze względu na ich wysoką cenę. Aktualnie zamontowane oryginale używane z tego silnika koła, które są w dobrym stanie, jednak ze względu na ich naturalne zużycie nie możemy zagwarantować ich długoterminowej sprawności.
Oferujemy możliwość montażu nowych kół zmiennych faz rozrządu za dodatkową opłatą - to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy chcą mieć całkowicie odnowiony układ.
W przypadku awarii kół zmiennych faz rozrządu po zakupie, ich wymiana leży po stronie kupującego. Dbamy o transparentność i chcemy, aby każdy klient miał pełną świadomość tego, co kupuje
✅ USZCZELNIENIE SILNIKA N12B16A - Zadbaliśmy o pełne uszczelnienie jednostki, w tym:
• nowa uszczelka pod głowicę,
• nowa uszczelka pokrywy zaworów,
• nowa uszczelka pokrywy rozrządu,
• uszczelniacze wału korbowego przód + tył,
• nowa uszczelka pompy vacum,
• nowy łańcuszek pompy oleju.
⚙️ KOSZTY CZĘŚCI DO SILNIKA MINI 1.4 VTI 8FS W ACR AUTO CZĘŚCI RUDKA
Koszt samych części użytych do regeneracji jednostki wyniósł 2669zł - i to bez uwzględnienia remontu głowicy, co podkreśla jakość i zakres wykonanych prac. Dzięki temu silnik jest szczelny i gotowy do pracy bez obaw o wycieki.
☺️ CO NAS WYRÓŻNIA ?
✔️ 14 lat doświadczenia - od 2011 roku z powodzeniem działamy w branży
✔️ Zgrany zespół ludzi z doświadczaniem - pracujemy razem od lat, każdy zna się na swoich fachu
✔️Sprawdzone źródła części - importujemy je samodzielnie, unikając ryzyka niewiadomego pochodzenia.
✔️ Szybka wysyłka - często nawet tego samego dnia
✔️ Realne zdjęcia i opisy - tworzone przez nas, nie kopiowane z Internetu
✔️ Pomoc przy dopasowaniu - dobieramy części na podstawie numeru części lub danych auta
✈️ DOSTAWA:
Zamówienia przygotowujemy i przekazujemy do wysyłki niezwłocznie po zakupie. Dalszy przebieg dostawy zależy już od firm kurierskich. W razie opóźnień - działamy od razu: interweniujemy pomagamy, przyspieszamy.
Prosimy jednak o wyrozumiałość - na błędy firm zewnętrznych nie mamy wpływu.