Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Silnik M72 KMZ, 6V, po remoncie!

1 / 11
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Stan nowe
  • Przeznaczenie motocykl
  • Producent Ural
+380635069606 WhatsApp, Viber, Telegram Kupując silnik otrzymujesz 1 sezonową gwarancję! PRACA NA SILNIKU M-72 1. mycie agresywnymi chemikaliami, - Suchy, - głowice do piaskowania, - Zdemontuj, umyj i ponownie wysusz! 2. Identyfikacja wszystkich uszkodzonych węzłów i innych niuansów produkcyjnych. 3. Kompletna renowacja wału korbowego: - dystrybucja, - wymiana palców ngsh (DOLNY korbowód), - WYMIANA korbowodów (od czasu opracowania standardowych korbowodów) - zamontowano nowe separatory i rolki rozdzielające, - Wymiana tulei i sworzni na nowe 4. Średnica cylindra do tłoków Almot (Polska) pod 79,00 pierścienie VAZ CHROM "Wielkie" 5. Tłok Almot (Polska) 6. Przednia nadkola owinięta jest tuleją odpowietrznika z brązu. 7. Montaż importowanych łożysk „Skf”. 8. Importowane uszczelki olejowe „Ericks” w okolicy koła zamachowego (FKM - guma wtórna) i wałka rozrządu NBR 9. Bierzemy pod uwagę konkretną usterkę skrzyni korbowej (w obszarze obrotu wału korbowego) 10. Napraw cylinder/głowicę: - Głowice reklamowane są piaskowane - Zawory, zainstalowano nowe sprężyny z ZSRR - Głowice pomalowane czarną ognioodporną farbą 11. Naprawa generatora: - rozbiórka -Czyszczenie - Kadra edytorska - Sprawdzenie integralności twornika, uzwojenia i szczotek (wymiana szczotek) - Wymiana łożysk na importowane - Zastąpienie oryginalnego Simmerringa wysokiej jakości FKM - Generator ocynkowany - Wymiana uzwojenia z 6V na 12V (na życzenie klienta) cena nie ulega zmianie! 12. Wszystkie części silnika są zapieczętowane ORYGINALNYM VICTOR REINZ! 13. Instalacja zapłonu mikroprocesorowego „Sovek” działa na 6 i 12 woltach 14. Polerowanie powierzchni styku wałów z uszczelnieniami olejowymi (wałek rozrządu, koło zamachowe i sprzęgła (widełki) 15. Koło zamachowe (szlifowane, aby zapewnić dobre działanie uszczelnienia): -Wymiana sworzni koła zamachowego -Sprężyny zapasowe - Wymiana trzech stalowych tarcz sprzęgła (wycinanych laserowo) - Wymienne tarcze Feredo (tarcia) z ZSRR (konserwacja) - Wymień śruby 16. Wszystkie śruby są standardem ZSRR, jeśli to możliwe (jeśli są w dobrym stanie). Jeśli standardowe śruby są w złym stanie, wymieniam je z WURTH (Niemcy). 17. Carter na bagnach: - Skrzynia korbowa z klapami, aby pomieścić miskę olejową o dużej pojemności (aluminium) - Wbudowana miska olejowa (zwiększona pojemność\+1 litr oleju) 18. Pompa olejowa: - Pompa oleju wymieniona na dobrą (którą naprawiłem) - pod koła zębate wkręcane są tuleje mosiężno-grafitowe (dzięki czemu zapas jest dłuższy), - deska wiosłowa - Wymieniony filtr zgrubny pompy czyszczącej (sito) - Na życzenie klienta mogę uruchomić dowolny silnik i pokazać poprawną pracę silnika! 19. Wszystkie elementy w skrzyni biegów wymienione, importowane uszczelnienia wału i łożyska zainstalowane! Od wielu lat zajmuję się renowacją ciężkich motocykli. Najważniejsze dla mnie jest to, aby moi klienci byli zadowoleni z mojej pracy i przynieśli mi nowych klientów! Jeśli jesteś zainteresowany, proszę o kontakt przez +380635069606 WhatsApp, Viber, Telegram Czekam na Twoje pytania i sugestie!

Skontaktuj się

motorman.sidecar

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 4116
Zgłoś nadużycie
4 989 zł

motorman.sidecar

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Lip 2022
Poznań wielkopolskie Zobacz na mapie »
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia