Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Seat Toledo 1.9 Tdi 130km 6 biegów 2003r

1 / 12
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka Seat
  • Model Toledo
  • Stan używane
  • Rok produkcji 2003
  • Przebieg 492420 km
  • Pojemność silnika 1900 cm³
  • Moc 205 KM
  • Paliwo diesel
  • Stan techniczny nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów manualna
Historia pojazdu Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry z bólem serca wystawiam samochód który towarzyszy nam już przeszło 14 rok. Jest przedewszystkim moim nierozłącznym kompanem na codzień od maja 2011 kiedy to został sprowadzony z Niemiec od pierwszej właścicielki mając najechane 152tys km jako siedmio latek. Toledo pochodzi z dwudziestego któregoś grudnia 2003 roku. Do dziś dnia jest świetnym samochodem, jeździliśmy nim wszędzie ryby,grzyby,do szkoły,do kościoła,do porodu,do dziewczyny,na wesela,w alpy na narty,rynek,giełdy,wakacje czy inne dalekie wyjazdy w świata.Spisywał się znakomicie nigdy nie było potrzeby aby wzywać lawetę a robiliśmy nim dość spore trasy i obwiózł nas można powiedzieć po całej Europie między innymi Grecja,Szwecja,Finlandia,Rumunia,Belgia,Włochy i tak dalej ,dużo by tu wymieniać. Początkiem roku 2018 zegar wybił 300 tys kilometrów i do tej pory wymieniany był sam olej, filtry i rozrząd jeżeli chodzi o silnik. W 2019roku przy przebiegu 355tys kilometrów padła zmienna geometria turbosprężarki która została wymieniona na coś poprostu ciekawego i pewnego zamiast regenerowanego szajsu, zamontowana została kilku letnia turbosprężarka gtc1549vz z audi q5 2.0tdi 177km ,przy przebiegu 385tyskm oryginalne sprzęgło dwumasowe dało konkretnie o sobie znać i zostało wymienione na nowy dwumas Sachs performance z tarczą obitą kevlarem, do tego przez następne lata do teraz jakieś czujniki typu czujnik wału ,wałka rozrządu, temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienia doładowania, zawór n75 sterowania turbosprężarką, sterownik wentylatorów i nic pozatym same drobnostki. Między czasie jak wiadomo było do roboty coś w zawieszeniu tak więc 2023 roku wymienione zostały wszystkie tuleje zawieszenia na poliuretanowe z dożywotnią gwarancją, łożyska kół przód i tył fag ,przeguby zewnętrzne i wewnętrzne są wciąż oryginalne (ale zakupiłem nowe fag i dokładam nowemu nabywcy w razie w), końcówki,drążki, sworznie, sprężyny eibach-30, amortyzatory bilstein, łożyska amortyzatorów, rozpórka kielichów przednich, zmiana tarcz tył na 256mm brembo z klockami ate,zmiana tarcz przód na 312 również brembo i ate a do tego nowy płyn hamulcowy. Samochód stoi aktualnie bo jak wiadomo jest okres zimowy na oryginalnych alufelgach 16 z oponami zimowymi pirelli 205x55 16 z 2023 roku a na lato co widać na zdjęciach posiada alufelgi 17 225 45 z oponami letnimi michelin pilot sport 4s również 2023rok, stan obu kompletu opon oceniam jeszcze na spokojnie 2 może 3 sezony. Co do kół to w zestawie są dystanse 25mm przód, 30mm tył i drugi komplet dłuższych śrub oraz pierścieni centrujących. Przejdźmy do wnętrza, w 2018 roku zostały na nowo obszyte boczki drzwi na wzór oryginału ponieważ odchodziły, obszyty został także boczek fotela kierowcy i lewarek zmiany biegów,wymienione zostało radio na pionner bluetooth lecz oryginalne też dokładam, dwa komplety dywaników materiałowe i gumowe. W samochodzie wykonałem na nowo cały układ dolotowy wraz z centralnym intercoolerem turboworks o wymiarach 550x230 w celu poprawy chłodzenia. Następnie do pełni szczęścia jednostka została wystrojona na 205km i 460nm i do dziś dnia przez lata spisuje się znakomicie. Usunięty został także ogranicznik prędkości który wynosił 205kmh a aktualnie leci do końca skrzyni czyli 250kmh. Została zaprogramowana także twarda odcinka obrotowów maksymalnych. Spalanie samochodu ? W zależności od jazdy 5,6l w trasie do 9,10l na ogniu po mieście. Jest to za dobry i wcale nie awaryjny samochód i właśnie za to nigdy nie narzekałem na jego zużycie paliwa. Na pełnym zbiorniku 55l + 3 pod korek jest w stanie przejechać jak już wspomniałem w zależności od jazdy od 700 do 1000km. Przejdźmy do reszty, wydech oryginalny wraz z katalizatorem, szyba czołowa niestety jest już trzecia ale cała reszta w oryginale, lakier też nie jest oryginalny, przerysowany o barierki drogowe został cały prawy bok to znaczy kawałek zderzaka przód ,błotnik przód, przednie i tylne drzwi ,tylny błotnik i kawałek tylnego zderzaka, było to roku 2021 i samochód został polakierowany cały na nowo w oryginalny lakier. Powód sprzedaży? Dorosłem i przesiadłem się ze względu na funkcjonalność i większy bagażnik na bmw f11 a toledo od marca stoi nieużywane. W tamtym tygodniu po kilkumiesięcznym postoju i jego weryfikacji wymieniłem akumulator na nowy bo stary padł, wymieniłem nagrzewnice bo się rozszczelniła, na nowo nabiłem klimatyzacje, zrobiłem zbieżność, wymieniłem olej motul i wszystkie filtry jak zwykle systematycznie co 10 15 tys kilometrów, olej w skrzyni, termostat bo przestał osiągać 90 stopni i zatankowałem go do pełna. Rozrząd jak i pasek osprzętu mają aktualnie 44tys kilometrów, rozrząd przez te wszystkie lata wymieniłem w nim 4 lub 5 razy za każdym razem zestaw iny i wymieniałem go co około 90 tys kilometrów. Obecny rozrząd ma jakieś półtorej roku czasu także 45tysi km śmiało można na nim zrobić jeszcze. Czy jest jakaś rdza ? Jest początkowe obicia rantów błotników przód jak i tył co jest normą w każdym samochodzie i warto się tym zająć na kolejną zimę, na podłodze też się znajdzie kilka początkowych ognisk korozji na zgrzewach czy łączeniach, norma samochód przypominam ma 22 lata i jeździł zima lato mało kiedy był garażowany bo zawsze był potrzebny i to on był tym niezawodnym. Pojazd wiele dla mnie znaczy jeżeli masz dzwonić zadawać durne pytania i się targować to nie odpuść cena sztywna 9 tysi z wszystkim jak w opisie. Co jest do naprawy ? Pękła szyba czołowa, zakupiłem nową i ją dorzucam trzeba tylko wymienić, to wszystko, przegląd i ubezpieczenie do lipca, w bagażniku oryginalny zestaw klucz podnośnik i oryginalna zapasówka,trójkąt, 3 gaśnice w tym jedna legalna tegoroczna. Oryginalna książka serwisowa też jest do 2011 roku w Niemczech bite przeglądy rok w rok. Aktualnie może i ten przebieg jest duży bo wynosi 491 tys kilometrów i większość osób odstraszy ale silnik to dzwon. O wiele młodsze moje f11 3.0d z 2015r ma 420tysi km, wolę większy a nie kręcony. Chciałbym aby poszedł w ręce osoby która go poszanuje i nie odda go na złom w przeciągu najbliższych kilku lat. Cena tak jak już wspomniałem sztywna jeżeli się nie sprzeda do wiosny to zrobię mu miejsce w ciepłym garażu i od czasu do czasu posłuży mi jeszcze wiele lat. A tak z ciekawości zakupiony został przez nas w 2011 roku za 19 tys zł. Ceny toledo teraz wahają się od 2 do 15tysi ,ale nie porównujmy zwykłej pompy do pompowtryska czy benzyny 2.3. Jeżeli jesteś zdecydowany za dopłatą 12 tys złotych dorzucam Ci drugi takim sam silnik z przebiegiem 140tysi km wyposażony w dużą turbosprężarke gtd ,wtryskiwacze firad ,wałek rozrządu świątek, kompletne sprzęgło na spieku ,poprostu cały piec w wyśmienitym stanie gotowym do przełożenia i wystrojenia, całość wygeneruje spokojne 330 350km. Jeżeli samochodu nie sprzedam przełoże silnik. Pozdrawiam

Skontaktuj się

lolomotoryzacja

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 20
Zgłoś nadużycie
9 000 zł

lolomotoryzacja

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Gru 2018
Rzeszów podkarpackie Zobacz na mapie »

Historia pojazdu

Sprawdź historię pojazdu
przed zakupem.
Pobierz raport za opłatą -30%
Pobierz raport
Partner
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia