-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Opis
Sprzedam koło przednie wyścigowe Triathlon Ironman.
Model na szytkę! ("nie oponka")
Zestaw tych kół (przód + tył dysk kosztuje 7999zł)
Koło o niskim przebiegu.
Koło bez szytki (bez "gumy" = goła obręcz karbon + dodatki)
Wysyłka za pobraniem + 30zł
Cena bez negocjacji - jest ostateczna.
Płaskie szprychy aerodynamiczne do "ciecia" powietrza
Reynolds SDV 66 T.
Rozmiar kół: 700C
Materiał: włókno węglowe
Wykonane przez DT Swiss.
Podochodzi z zestawu jak w linku poniżej:
https ://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/nowosci_sprzetowe/3662/reynolds_2009
Koła z firmowym kufrem Reynolds, oraz z dodatkową przedłużką wentyli (niedostępne firmowo) również oryginalna Reynolds oraz piastą i uchwytem montażowym - Reynolds tj: zaciski kół szosowych szybkozamykacz (szybkozłączkę - motylek).
Koło sprawne technicznie ale wymaga centrowania na centrownicy (bicie boczne), inaczej na maszynie do centrowania kół rowerowych - regulacja wkrętki / nyplami na szprychach w obręczy.
Są to z tego co znalazłem w internecie szprychy Sapim CX Ray lub szprychy DT Aerolite w kolorze czarnym i wewnętrznymi nyplami Reynolds Hexagon.
Element T/SDV66 T jest idealnym połączeniem aerodynamiki, sztywności skrętnej i lekkiej wagi. W przypadku prób czasowych i triathlonów, od przodu do tyłu, doświadczysz zmniejszonego oporu, poprawy stabilności i przyspieszenia oraz nutki szybkiej prędkości maksymalnej.
Celem lepszego zobrazowania zysków wynikających ze stosowania aerodynamicznych akcesoriów kolarskich posiłkował się będę wynikami badań przeprowadzonych przez zespół James’a Martin’a (1998), zespół Greenwell’a (1995), oraz Stephanie Sidelko (2007).
Na podstawie badań zespołu Martin’a można przyjąć, że profesjonalni kolarze podczas indywidualnej jazdy na czas generują około 450 watów, a ich opór powietrza wynosi około 22 niutonów, natomiast kolarze amatorzy podczas indywidualnej jazdy na czas generują około 225 watów, a ich opór powietrza wynosi około 27 niutonów. Badania przeprowadzone przez zespół Greenwell’a dowiodły, że stosując aerodynamiczne koła opór powietrza może zostać zmniejszony o około 0,48 niutona. Skoro na około 30% oporów powietrza wpływ mają akcesoria rowerowe i sam rower, to w przypadku zarówno profesjonalisty, jak i amatora, aerodynamiczne koła dają spory zysk.
Avid Campagnolo Magura Shimano inne SRAM TRP
FSA Garmin LOOK SRM Wahoo Fitness BBB Deda Easton Ergotec FSA PRO Profile Design RaceFace Renthal Reverse Ritchey Spank SQ-lab Truvativ XLC Zipp
Cube Fuji Giant KS Cycling Merida Trek Spezialized Cervelo Campagnolo MMerida Orbea Ridley Piranello Bianchi Wilier Wheeler