-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Rex FM 50 silnik rowerowy niemiecki.
Nowy nie używany - sprawny choć z 1958 roku jest. Jednym słowem rarytas dla kolekcjonera
To już zabytek w stanie idealnym z wieszakiem do ramy i napinaczem paska nigdy nie eksploatowany.
Raz odpalony z wiertarki dla próby. Chodzi idealnie.
Zapłon wyprzedzenie 3 - 3,2 mm P.GMP.. Pamiętaj lewe obroty silnik ma. (Były takie silniki o mniejszej pojemności i wtedy prawe obroty miały patrząc od koła magnesowego)
Napęd tylnego koła przez pasek. Posiada sprzęgło przed kołem pasowym. Wszystko działa jak trzeba.
Prawdziwy rarytas dla kolekcjonera.
Tłumik zamocowany odwrotnie by się zmieścił na podstawce. Napęd koła roweru paskiem klinowym. Jest napinacz przy silniku. Jest rol-gaz z linką i klamka sprzęgła nowa z linką + klameczka do dekompresatora. Sprzedaję z podstawką i zbiornikiem paliwa.
To co na zdjęciach. Na ostatnich 4 zdjęciach poglądowo jak powinien być zamocowany i w jakiej ramie - lub podobnej rowerowej.
Odbiór osobisty po sprawdzeniu w Warszawie. Nie wysyłam. Płatne gotówką po sprawdzeniu u mnie w mieszkaniu.
Kto pierwszy ten kupi. Nie rezerwuję.
Kontakt przez telefon lub Sprzedajemy.pl.
Na SMS nie odpowiadam.
Zobacz inne me ogłoszenia.
Tak chodzi filmik -->
https://www.youtube.com/watch?v=y7eAAS6_RXc
Dane techniczne modelu REX-Moped Standard.
Silnik: dwusuwowy, jednocylindrowy z głowicą płaską. Skok/średnica cylindra: 38,25/40,5, pojemność skokowa: 49 cm3, stopień sprężania: 1:6, kąt wyprzedzenia zapłonu: 3-3,2 mm,
Cylinder: cylinder ze stopu lekkiego z tuleją z żeliwa perlitowego, głowica cylindra ze stopu lekkiego, wymienna, układ odpowietrzania: Schnürle reverse purge system,
Zapłon: specjalny iskrownik z recyrkulacją spalin z lekką cewką, świeca zapłonowa W 95 T 1, gaźnik: gaźnik pływakowy z automatycznym ssaniem, przełożenie 1:4,
Przełożenie całkowite: 1:17,4, przeniesienie mocy poprzez bezstopniowy wałek rozrządu. Pasek klinowy 13 mm, nachylenie ok. 12% bez tarcia.
Zbiornik paliwa umieszczony pod kątem w ramie. Paliwo: mieszanka olej/benzyna w stosunku 1:25. Pojemność zbiornika ok. 2,8 litra, wystarcza na ok. 200 km.
Standardowe zużycie paliwa ok. 1,4 litra na 100 km.