-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Renault
-
Model
Megane
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
2005
-
Rok produkcji
2005
-
Przebieg
222000 km
-
Rodzaj nadwozia
Hatchback
-
Pojemność silnika
2000 cm³
-
Moc
135 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
2/3
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
nie
-
Kolor
czarny
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Witam
Po dwóch latach muszę się rozstać ze swoją meganką, kupiłem ostatnio wymarzony samochód w którego trzeba włożyć trochę kasy. A z uwagi na to że megane, jako czwarty samochód stoi, to padła decyzja o sprzedaży.
Dla osób które nie chcą czytać to cena na samym dole
Po krótce:
-Megane 2 2.0 F4R wolnossak na osprzęcie clio sport, +/-160KM 2005 rok sprowadzona z niemiec bezwypadkowa bez żadnej szemranej przeszłości. Przebieg udokumentowany ok 220k km
-osprzet silnika z clio 2 sport (custom dolot clio sport, kolektor wydechowy baran clio sport, wtryski clio sport)
-konwersja na jedną cewkę zapłonową (nowa cewka zaplonowa bosch)
-nowe sprzęgło wraz z wysprzeglikiem, regenerowana dwumasa w bardzo dobrej firmie, nowa prawa półoś napędowa z podporą, nowa skrzynia biegów założona z cabrio po przebiegu 185k km, nowy olej w skrzyni, nowy olej w silniku millers cfs, uszczelniona miska olejowa wiec silnik jest suchy
-wyspawany w lutym cały wydech na kwasowce 50mm, strumienica, środkowy przelotowy turboworks, vband łączenie z końcowym wydechem, końcowy wydech z megane 2 GT, brak końcówki ponieważ zabrakło mi materiału by ją połączyć (dorzucam końcówkę wraz z samochodem do wspawania)
-gwintowane zawieszenie przód i tył ta-technix
-rozporka przednia gorny sport (do założenia, jeździłem na niej wcześniej, ale poprzez nowy kolektor nie da się jej założyć bo cewka pręży na podszybie, trzeba zrobić relokację cewki gdzies w okolicę listwy wtryskowej)
-nowe przednie wahacze
-nowe tarcze hamulcowe z przodu jak i z tylu, tak samo z klockami
-doslownie dwa tygodnie temu zalozone zaciski tylne z scenica wraz z nowymi wiekszymi tarczami
-zderzak tylny z rsa, lotka tylna akcesoryjna oraz w zestawie z autem dokładam zajebistą dokładkę na przód, podobno jakas bardzo rzadka (nie miałem czasu jej przykleić)
-nowe przednie lampy depo
-felgi chyba jakieś oz albo autec, slabo pomalowane kiedys przez kogoś i schodzi z nich farba gdzieniegdzie, 18x8j z opinami vredestein wielosezonami w super stanie z 2019
A teraz tak z grubsza, samochód ten posiadam od 2023 roku i kupiłem go jako zwykłe stockowe auto, fajnie mi się tym jeździło więc padła decyzja o modyfikowaniu i bawieniu się nim, ale przez cały czas jak miałem ten samochód to zrobiłem nim może 3 tysiące kilometrów (więcej go robiłem niż jeździłem xd) Ogólnie z takich ciekawszych rzeczy to auto jest obniżone i posadzone na gwincie ta-technix na którym jeździ się bardzo komfortowo, nic w zawieszeniu nie stuka ani nie piszczy, żeby bardziej to wszystko usztywnic mam prawię nową rozpórkę która dokładam wraz z autem. Ogólnie była to typowa meganka z którą zaczęły się robić problemy miesiąc po zakupie, z tego też tytułu ma ona nowy moduł upc, po wymianie nie bylo żadnych problemów z elektryką. Ogólnie to auto wygląda tak jak na zdjęciach chodź w rzeczywistości jest o wiele lepiej, fotografie nie odzwierciedlają jej kształtów i jak wygląda taka obniżona. Zaczynając od zewnątrz, meganka prawie cała jest obklejona czarną folią chyba oracal, ale to musiałbym się dopytać, do oklejenia zostały prawe drzwi, tylna klapa oraz dach, ponieważ oklejana byla w tamte wakacje i nie zdążyliśmy tego zrobić, Folię jak coś dorzucam do samochodu gratis. Pytanie nasuwa się dlaczego byla oklejana? Dlatego by uniknąć lakierowania takich elementów jak lotka na klapie i zderzak od rsa, poniewaz był on z wersji f1 r26 w żółtym kolorze, a z uwagi ze miałem dostęp do folii to padła decyzja o oklejeniu. Lakier na całym aucie nie byl w zlym stanie, wiadomo kilka rysek by się znalazlo. Ogólnie auto mialo byc szykowane na tor, ale nigdy się tam nie dostało. W ostatnim czasie zostały założone takie rzeczy jak
-nowa sonda lambda wraz z emulatorem
-nowy caly wydech wyspawany od zera weaz z tlumikiem końcowym od megane gt (jest cichy, alw tez i głośny jak trzeba depnąć)
-nowa skrzynia z cabrio po przebiegu 185k
-nowe sprzeglo wraz z wysprzeglikiem
-nowe oleje w silniku i skrzyni
-uszczelniona misla oleju silnika
-nowe uszczelniacze w skrzyni biegow
-nowy uszczelniacz na wale
-regenerowana dwumasa
-nowa prawą półoś napędowa wraz z podporą
-nowe hamulce kompletne przód i tył (DZIAŁA RĘCZNY)
-nowe lampy przednie depo
-nowa szyba czołowa, więc w nocy jazda to czysta przyjemność (poprzednią zbiłem przypadkuem podczas demontażu lusterka)
-zawieszenie gwintowane tatechnix
-felgi 18"x8j
-nowa przekładnia kierownicza kamoka
-nowa taśma kierownicy kamoka
-nowa cewka zapłonowa bosch
-kolektor ssacy, kolektor wydechowy, wtryski z clio sporta
-przspustnica bmw m54b22
-dolot z stożkiem fmic 74mm
Więc ogólnie rzecz biorąc, meganka została wyleczona ze wszystkich swoich chorób, i dodam że wszystkie rzeczy serwisowe i z wymianą napędu były robione dosłownie 3 tygodnie temu. Byłem nią ostatnio na diagnostyce i jak na ten moment pokazuje 0 błędów. Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi i wręcz elegancko zasuwa dzięki temu osprzętowi z clio. Do autka dorzucam kilka kartonów części oryginalnych, trochę nowych uszczelek i wszystkie rzeczy które mi do niej zostały wraz z tą dokładka i rozpórka, posiadam też do niej deskę rozdzielczą w idealnym stanie, ponieważ obecna zaczęła się rozłazic w miejscu poduszki od słońca.
Jedyne mankamenty w tym aucie, żeby nie było ze coś ukrywam to tak: Klimatyzacja przestała w tamte wakacje chłodzić, a byla zakładana nowa sprężarka klimy poniewaz poprzednia wypluła łożysko, może wystarczy ją dobić i będzie działać. Wnętrze jest trochę zmęczone jak to przystalo na szmaty w megane 2, i mankament nr 3 -trzeba wyspawac końcówkę wydechu na dwie rury, wystarczy odciąć rurkę 50mm pod dobrym kątem by połączyć końcówkę z puchą i autko jest gotowe.
Co do papierologii to OC wydaje mi się że jest do lipca jakoś połowy, natomiast przegląd chyba do września, i żeby nie było przegląd przechodzi bez problemu.
Cena wyjściowa jaka by mnie interesowala za to auto z wszystkimi rzeczami które dorzucam "gratis" to 7500 Polskich Złotych do malutkiej negocjacji
Liczę na szybką sprzedaż, ponieważ chcę dalej realizować marzenie.
Lokalizacja to 95-050 Konstantynów Łódzki
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
ESP
-
poduszka powietrzna
-
elektryczne lusterka
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
-
welurowa tapicerka
-
światła przeciwmgielne
-
komputer pokładowy
-
radio
-
immobilizer
-
lakier metallic
-
ASR (kontrola trakcji)
-
CD
-
czujnik deszczu
-
czujnik zmierzchu
-
elektrochrom. lusterko wst.
-
isofix
-
kurtyny powietrzne
-
regulowane zawieszenie
-
światła do jazdy dziennej
-
wielofunkcyjna kierownica
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
Zarejestrowany w Polsce