REGENERACJA Naprawa EATON TVS R1900 Front Entry z łożyskami igiełkowymi 27 i 27.5mm (silnik 5.0 v8 i 3.0 V6)
M.in.
2010–2015 Jaguar XF Supercharged
2010–2015 Jaguar XFR
2013–2015 Jaguar XFR-S
2009–2019 Jaguar XJ Supercharged
2009–2013 Jaguar XJ Supersport
2014–2017 Jaguar XJR
2018–2019 Jaguar XJR575
2009–2015 Jaguar XKR
2011–2015 Jaguar XKR-S
2013–2014 Jaguar XKR-S GT
F-type 3.0 Supercharged
2013–2015 Jaguar F-Type V8 S
2014–2020 Jaguar F-Type R
2015–2020 Jaguar F-Type SVR
2015–2016 Jaguar F-Type Project 7
2020–... Jaguar F-Type R
2018–2019 Jaguar XE SV Project 8
2009–2015 Land Rover Discovery 4 / LR4
2009–2015 Land Rover Range Rover Sport
2009–... Land Rover Range Rover Sport Supercharged
2015–... Land Rover Range Rover Sport SVR
2009–2014 Land Rover Range Rover
2009–... Land Rover Range Rover Supercharged
2019–... Land Rover Range Rover Velar SVAutobiography
Oferuje usługę zregenerowania, regeneracji, naprawy sprężarki mechanicznej
EATON TVS R1900 FRONT ENTRY z łożyska igiełkowymi 27 i 27.5mm
( Kompresor, Kompressor, Supercharger, Supercharged ) używanej w wielu modelach Jaguar, GM, itd oraz bardzo popularnej w projektach tuningowych.
Regeneracja obejmuje wymianę:
-2 Łożysk igiełkowych osadzonych w środku korpusu kompresora ( Customowe łożyska z wkładami INA USA- producent ten sam co na pierwszy montaż)
-2 Łożysk kulkowych do osadzenia w tylnej części kompresora pod kołami zębatymi rotorów, oraz 2 łożysk kółkowych krytych w główce kompresora (FAG - made in Europe i PFI made in USA)
-2 uszczelniaczy rotorów
-Oleju (Syntetyczny GM sugerowany do użytku w kompresorach)
-Łącznika wewnętrznego (tzw.Coupler)
W tych kompresorach występują dwa rodzaje Couplerów. Posiadamy dostępne obydwa rodzaje.
STOSOWANE ZESTAWY REGENERACYJNE POCHODZĄ Z RENOMOWANEJ ANGIELSKIEJ FIRMY BOOSTTECH SUPERCHARGERS, największego dystrybutora części do kompresorów w Europie.
Jakość naszej pracy można potwierdzić bezpośrednio w Angielskiej firmie Boosttech Superchargers, jesteśmy polecanym przez nich wykonawcą.
AUKCJA DOTYCZY REGENERACJI KOMPRESORÓW TVS R1900 FRONT ENTRY posiadających łożyska igiełkowe o średnicy 27 i 27,5mm.
Wymiana oleju, łożysk i uszczelniaczy jest czynnością obsługową.
W większości przypadków powoduje cichszą pracę kompresora, powoduje usunięcie wycieków, przedłuża znacznie żywotność sprężarki.
Nie powoduje wzrostu mocy, oraz nie wyciszy niepokojących dźwięków dochodzących z innych podzespołów silnika.
Jesli jest taka konieczność. Jesteśmy w stanie na państwa życzenie profesjonalnie nanieść nową powłokę rotorów. W takim przypadku wycena dokonywana jest indywidualnie po rozebraniu kompresora.
Regeneracji dokonujemy wysyłkowo. Czas realizacji od 3 do 14 dni (wynika z konieczności wyschnięcia klei montażowych do uzyskania pełnych własności wytrzymałościowych).
Wraz z kompresorem zwracamy wymontowane zużyte częśći. Proszę uważać na nieuczciwych wykonawców, którzy nie wymieniają wszystkich zużytych elementów. Bardzo często trafiają do nas kompresory do poprawy po takich przypadkach.
Regeneracja kompresora oczywiście objęta jest 12 miesięczną gwarancją jesli kompresor pracuje w aucie do którego przewidziany był przez producenta.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO
Kompresor można do nas wysłać lub dostarczyć i odebrać osobiście.
Podana w ogłoszeniu cena jest kwotą netto. Należy doliczyć 23% VAT. Wystawiamy faktury Vat lub paragon.