Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Książki i Podręczniki > Książki naukowe i popularnonaukowe

Radiofonia publiczna w Europie w erze cyfrowej

  • 24 Lip 08:48
  • Nr ogłoszenia: 65064976
  • Dostępność: niedostępne
1 / 1
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka sztuka, kultura i etnologia
Radiofonia publiczna w Europie w erze cyfrowej Stanisław Jędrzejewski TAiWPN UNIVERSITAS Kraków 2010 ISBN: 97883-242-1260-6 liczba stron: 284 oprawa miękka ze skrzydełkami . SPIS TREŚCI . Wprowadzenie Wykaz skrótów 1. Media publiczne w społeczeństwie demokratycznym 1.1. Oczekiwania społeczne wobec mediów 1.2. Media publiczne a rynek 1.3. Media publiczne w Europie Środkowo-Wschodniej 2. Narodziny radiofonii publicznych 2.1. Geneza i początki krajowych systemów radiowych 2.2. Serwisy zagraniczne radiofonii publicznych 3. Radiofonia publiczna a ład demokratyczny 3.1. Radio w przestrzeni demokracji 3.2. Radio lokalne – opozycja wobec radiofonii publicznej 3.3. Radiofonia publiczna w komunikowaniu politycznym 3.4. Regulacje prawne a procedury demokratyczne i praktyka komunikowania 4. Program – audytorium – rynek – finansowanie 4.1. Rodzaje programów radiofonii publicznych Programy uniwersalne i wyspecjalizowane Programy dla młodzieży Publiczne stacje regionalne i lokalne 4.2. Wiedza o audytorium radiowym: metody badań – typy audytorium – wzory korzystania z radia 4.2.1. Wiedza o odbiorze mediów a możliwości jego kontroli 4.2.2. Stan wiedzy o badaniach odbioru 4.2.3. Metody badań nad odbiorem radia 4.3. Audytorium radiofonii publicznej w poszczególnych regionach Europy 4.4. Finansowanie radiofonii publicznej a konkurencja rynkowa 4.5. Restrukturyzacja radiofonii publicznych – zamiary i efekty Strategia przekształceń BBC Radio Przekształcenia organizacji produkcji w NRK Strategia rozwoju Radia Fińskiego (YLE) 5. Perspektywy rozwojowe radia 5.1. Radio i nowe technologie Kontekst strukturalno-organizacyjny przemysłu radiowego Kontekst technologiczny 5.2. Nowe radio i praktyka komunikacyjna słuchaczy-użytkowników 5.3. Architektura nowego radia i partycypacja społeczna słuchaczy-użytkowników 5.4. Radio w internecie a nadawcy publiczni 5.5. Strategie programowe nowego radia 5.6. Przyszłość radiofonii publicznej i rynek oraz rewolucja technologiczna 6. Model radiowego nadawcy publicznego w Polsce 6.1. Nowe wyzwania Kontekst działania radiofonii publicznej – rynek radiowy Kontekst działania radiofonii publicznej – rynek reklamy radiowej Kontekst odbioru – audytorium radiowe w Polsce 6.2. Struktura radiofonii publicznej i projekty jej zmian 6.3. Model oferty programowej a możliwości technologiczne produkcji radiowej . Zakończenie Bibliografia Słowniczek pojęć używanych w pracy Indeks nazwisk

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

26 zł
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia