Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Homologacja T3B – wszechstronność na drodze i w terenie
KAYO AU200 T3B to quad, który dzięki homologacji T3B otwiera zupełnie nowe możliwości. Czym jest zatem homologacja T3B? Oznacza, że pojazd zarejestrowany jest jako maszyna rolnicza (ciągnik), co pozwala na legalne użytkowanie na drogach publicznych. Warunkiem jest, żeby kierowca posiadał prawo jazdy kategorii B1 (od 16 lat) lub B (od 18 lat), i już może cieszyć się wszystkimi zaletami, jakie oferuje ten quad. Dzięki homologacji KAYO AU200 T3B doskonale sprawdza się także w codziennych pracach na gospodarstwie, transporcie narzędzi, czy nawet dojazdach do pracy. Uniwersalność tego modelu czyni go niezastąpionym towarzyszem na każdą okazję.
Przekładnia CVT z biegiem wstecznym
KAYO AU200 T3B został zaprojektowany z myślą o maksymalnym komforcie jazdy, zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych użytkowników. Automatyczna przekładnia CVT gwarantuje płynność i prostotę obsługi. Dodatkowym atutem jest bieg wsteczny, który znacząco ułatwia manewrowanie w ciasnych przestrzeniach, takich jak wjazdy na podwórze czy nawrotyy w terenie. Dzięki elektrycznemu rozrusznikowi uruchamianie pojazdu to kwestia jednego przycisku – szybko, wygodnie i bez wysiłku.
Walory użytkowe
Solidność i wszechstronność – to właśnie definiuje ten quad. Wytrzymała konstrukcja z elementów rurowych i stalowych jest w stanie sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom. Bez względu na to, czy pracujesz na gospodarstwie, czy przemierzasz terenowe szlaki, możesz na nim polegać. Dzięki seryjnemu hakowi i praktycznym kratkom bagażowym przewieziesz wszystko, czego potrzebujesz – od narzędzi po materiały. To nie tylko maszyna, ale i prawdziwy pomocnik w codziennych zadaniach, który poradzi sobie zarówno na podwórku, jak i w lekkiej gospodarce. Niska waga i doskonałe wyważenie gwarantują, że bez problemu pokonasz umiarkowany teren, a przy tym zadbasz o oszczędność paliwa i niski koszt eksploatacji. To funkcjonalność, która naprawdę robi różnicę!
Kluczowe cechy
Czterosuwowy silnik o pojemności 176 cm3
Chłodzony powietrzem
Automatyczna CVT skrzynia biegów
Układ biegów R-N-F
Wysokość do siedzenia 76 cm
Rozrusznik elektryczny
Rozmiar kół 10″ przód, 10″ tył
200 kg wagi
Solidna, stalowa konstrukcja rama
Tarczowe hamulce hydrauliczne
Bieg wsteczny
Kraty bagażowe
Seryjny hak z tyłu oraz przedni zaczep
Zalecany wiek użytkownika od 14 lat
Pojazd z homologacją, kategoria T3B
Dla Kogo KAYO AU200 T3B
Poza publicznymi drogami - już od 14 roku życia
Nastolatkowie od 14. roku życia, którzy mają już doświadczenie w jeździe na quadach i szukają fajnej maszyny do zabawy w terenie.
Dla osób z prawem jazdy kat. B1 i B
Osoby potrzebujące funkcjonalnego sprzętu do wygodnego przemieszczania się również po drogach publicznych.
Właściciele gospodarstw
Osoby poszukujące niezawodnego wsparcia w codziennych pracach.
Serwis i konserwacja
Odpowiednia troska o serwis i regularna konserwacja to podstawa, by quad KAYO AU200 T3B działał niezawodnie przez długie lata… Pamiętaj o kluczowych kwestiach, takich jak:
Systematyczna wymiana oleju silnikowego
Czyszczenie i konserwacja filtra powietrza
Kontrola oraz regulacja luzów zaworowych
Prawidłowe napięcie i smarowanie łańcucha napędowego
Regularna kontrola stanu i wymiana klocków hamulcowych
Sprawdzanie stanu opon, ich zużycia oraz ciśnienia
Weryfikacja luzów w łożyskach, sworzniach i elementach zawieszenia
Dbanie o prawidłowy poziom naładowania akumulatora
Kontrola i wymiana oleju w przekładni
Ekonomia w stylu KAYO AU200 T3B
Przystępna cena
Atrakcyjną alternatywę dla starszych, używanych modeli markowych quadów.
Części zamienne
Łatwo dostępne i wyraźnie tańsze niż w przypadku używanych pojazdów.
Oszczędność paliwa
Zoptymalizowany silnik pod kątem ekonomii, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Prosty serwis
Łatwy w utrzymaniu, a interwały serwisowe są rzadkie i mniej kosztowne.
Dobrze wiedzieć
Bezstopniowa przekładnia CVT jest bardzo tania w eksploatacja. Połączona z przenoszącym napęd wałem sprawia, że koszty są bardzo niskie.