Przestrzenie komunikacji
- 24 Lip 08:52
- Nr ogłoszenia: 65843306
- Dostępność: niedostępne

1 / 1
- Oferta od firmy
- Stan nowe
- Tematyka psychologia, socjologia
Przestrzenie komunikacji
red. Jolanta Kędzior, Jolanta Kowal, Beata Krawiec
Wydawnictwo Adam Marszałek
Toruń 2015
ISBN: 978-83-8019-298-0
liczba stron: 216
oprawa miękka
.
Spis treści
.
Wstęp
Część 1. Komunikacja wprost
Anna Brosch
Młodzież w obliczu seksualizacji kultury medialnej
Lidia Barłoga, Angelika Urbaniak, Michał Cybulski
Media społecznościowe jako nowy sposób komunikacji społeczności akademickiej
Maria J. Zajączkowska
Walka, mediacja czy medytacja? Sposoby rozwiązywania konfliktów w środowisku studenckim
Beata Krawiec
Idiom sprawiedliwości w edukacji
Joanna Anioł
Media dobre i złe. Krytyczna analiza autowizerunku mediów w serialu o pracownikach socjalnych
Jolanta Kędzior
Kampania społeczna jako przekaz perswazyjny w mediach
Część 2. Konteksty komunikacji
Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska
Komunikacja marketingowa w działalności teatrów w Polsce
Mieczysław K. Leniartek
Rewitalizacja przestrzeni miejskich jako wyraz społecznej kreatywności
Blanka Gosik, Maria Piech
Muzea jako miejsca spotkań biznesowych(na przykładzie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu)
Michał Piech
Adaptacja obiektów zabytkowych na cele hotelowe
Lesław Koćwin
Krajobrazy antropogeniczne Ziemi Kłodzkiej w twórczości literackiej Josepha Wittiga produktem kreatywnej turystyki kulturowej
Agnieszka Górka-Chowaniec
Bukowina Tatrzańska wczoraj a dziś - trendy w turystyce przyjazdowej regionu Podtatrza
Marta Pisarek, Marta Gargała
Infiorata jako kreatywny produkt turystyki religijnej na przykładzie uroczystości Bożego Ciała w Spycimierzu
Zakończenie
29 zł