-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
nowe
-
Rok wydania
1994
-
Okładka
miękka
-
Tematyka
biznes, nauki ekonomiczne
PRZEDSIĘBIORCA Z KLASĄ - National Institute of Business Managment
Wydawnictwo: Signum
Autor: DICKEY Terry
ISBN: 83-
Liczba stron: 103
Oprawa: miękka
Format: 14,5x20,5 cm waga: 0,35kg
Rok wydania: 1994
Język: polski
Stan: nie UŻYWANY praktycznie nowe 9,5/10
OPIS:
Niezbędny dla każdego przedsiębiorcy podręcznik savoir-vivre’u. Przedstawia reguły etykiety, protokołu dotyczące korespondencji, rozmów telefonicznych, kontaktów z klientami, spotkań biznesowych w restauracji, przyjmowania zaproszeń, wręczania, przyjmowania upominków; podaje wskazówki na temat właściwego ubioru, przedstawiania się, udziału w dużych spotkaniach, kontaktów z partnerami zagranicznymi itd.
(z okładki i treści książki)