Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Proksemika cyfrowej szkoły

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka pedagogika, resocjalizacja
Proksemika cyfrowej szkoły Ewa Przygońska Wydawnictwo Adam Marszałek Toruń 2014 ISBN: 978-83-7780-954-9 liczba stron: 132 oprawa miękka . Spis treści . Wprowadzenie Rozdział I Wybór doskonalenia kompetencji w świetle badań potrzeb edukacyjnych nauczycieli 1.1. Uzasadnienie kształcenia kadr nauczycielskich 1.2. Jakie kwalifikacje i kompetencje nauczyciele wskazali do realizacji na kursach doskonalących? Rozdział II Proksemika w kontekście technologii informacyjnej w szkole 2.1. Jakie są założenia proksemiki? 2.2. Rodzaje przestrzeni, jej wieloznaczność i opis 2.3. Jak można przedstawić zanurzenie przestrzeni? 2.4. Klasyfikacje przestrzeni stosowane w proksemice 2.5. Podział układów przestrzennych ze względu na wzajemne usytuowanie osób 2.6. Pojęcie i scharakteryzowanie dystansu 2.7. Pozycja ciała w przestrzeni może być wyrazem postaw interpersonalnych 2.8. Ujęcie relacji interpersonalnych z uwzględnieniem miary dystansu 2.9. Uwagi o glokalnej edukacji Rozdział III Podstawy metodologiczne badania 3.1. Przedmiot i cel badania 3.2. Problemy i hipotezy badawcze 3.3. Zmienne i wskaźniki 3.4. Stosowane metody, techniki i narzędzia badawcze 3.5. Organizacja i przebieg badań Rozdział IV Wyniki badania — na podstawie danych z kwfestionariuszy nauczycieli 4.1. Charakterystyka nauczycieli uczestniczących w badaniu 4.2 Jaki sprzęt komputerowy ma nauczyciel do swojej dyspozycji w pracy oraz w domu? 4.3. Wykorzystanie dostępnego sprzętu multimedialnego przez nauczyciela 4.4. Komputer stosowany podczas zajęć edukacyjnych a praca nauczyciela z uczniem 4.5. Wzajemne relacje a wyniki kształcenia w kontekście odległości między podmiotami - nauczycielem a uczniem 4.6. Dystans między nauczycielem a uczniem podczas zajęć z klasą, grupą oraz indywidualnie 4.7. Wpływ odległości na wzajemną relację między nauczycielem a uczniem w trakcie stosowania ICT podczas zajęć lekcyjnych 4.8. Style działania i komunikacji dydaktycznej nauczycieli 4.9. Kompetencje nauczycielskie podczas realizacji zagadnień edukacyjnych z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej 4.10. Poziom komunikacji w działaniach nauczycieli widziany oczami respondentów 4.11. Czy zajmowana strefa ma wpływ na wyniki kształcenia? 4.12. Podsumowanie108 Uzupełnienie. W drodze do cyfryzacji szkoły 5.1. Od informatyzacji się zaczęło 5.2. Ogólna charakterystyka poszczególnych projektów w okresie 1998—2010 w województwie kujawsko-pomorskim 5.3. Określenie danych oraz o cyfrowej istota cyfryzacji szkole w szkoły województwie kujawsko-pomorskim 5.4. Kilka danych o cyfrowej szkole w województwie kujawsko-pomorskim 5.5. Kilka refleksji końcowych 5.6. Kilka uwag o Sprawozdaniu z realizacji rządowego programu „Cyfrowa szkoła” . Bibliografia

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 131
Zgłoś nadużycie
23 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia