Profesjonalne wyłączanie, usunięcie systemu AdBlue SCR w samochodach osobowych, dostawczych i cieżarowych.
Oferujemy Państwu kompleksowe usunięcie systemu SCR-AdBlue w pojazdach osobowych oraz dostawczych.
Nasze usługi w każdym przypadku poprzedzone są gruntowną diagnostyką wszystkich parametrów silnika.
Właściwa diagnoza pozwoli rozwiązać problem z Twoim samochodem i uniknąć dodatkowych kosztów.
Usługa polega na modyfikacji oprogramowania w sterowniku silnika. Oryginalny program zgrany z ECU podlega modyfikacji tak, aby system SCR nie był obsługiwany.
Auto już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny w wyniku awarii podzespołów SCR AdBlue.
Z tablicy rozdzielczej znikną wszelkie niepokojące komunikaty AdBlue-SCR oraz odliczanie kilometrów.
Przykładowe komunikaty na liczniku:
- Usterka układu oczyszczania spalin. Rozruch zabroniony za 950 km.
- AdBlue / DEF : usterka! Brak rozruchu silnika za 900 km. Patrz instrukcja obsługi.
Typowe awarie systemu SCR AdBlue (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) :
– Ograniczona moc silnika, tryb awaryjny jazdy.
– Uszkodzenie sterownika AdBlue / SCR.
– Awarie grzałki w zbiorniku.
– Brak możliwości uruchomienia silnika.
– Na desce wskaźników pojawiają się komunikaty o awarii AdBlue-SCR.
– Odliczanie dystansu, po przekroczeniu którego uruchomienie auta nie będzie możliwe bez uzupełnienia płynu.
– Uszkodzenie czujnika temperatury.
– Uszkodzenie czujnika tlenków azotu NOX.
– Uszkodzenie czujnika ciśnienia.
– Uszkodzenie czujnika poziomu mocznika.
– Brak możliwości uruchomienia silnika.
Programowe usunięcie SCR wyłącza obsługę:
– sterownika AdBlue SCR.
– zbiornika Adblue.
– czujnika poziomu mocznika.
– czujnika ciśnienia środka redukującego.
– czujnika temperatury AdBlue.
– czujnika tlenków azotu NOx.
– pompy AdBlue.
Błędy DTC z diagnostyki komputerowej świadczące o awarii Systemu SCR AdBlue:
37062 U02A200 – Moduł sprawdzania jakości środka redukującego – brak komunikacji.
16932 P20BC00 – Sterowanie ogrzewania 1 środka redukującego Zwarcie.
9645 P20E800 – Środek redukujący Ciśnienie za niskie.
41156 P2BAF00 – System NOx Polecenie kierowcy aktywne.
P167E00 – Start/stop restart Maximum start time exceeded.
P008A00 – Low Pressure Fuel System Pressure – Too Low.
P2BAF00 – NOx System Driver Inducement Active.
P20FE00 – Reductant Metering Unit Performance.
P20C400 – Reductant Pump „C” Control Circuit High.
P2BAF00 – NOx System Driver Inducement.
P20E800 – Reductant Pressure too Low.
P208D00 – Reductant Pump „A” Control Circuit High.
Korzyści wynikające z wyłączenia obsługi SCR-AdBlue:
– Auto nie pobiera płynu AdBlue.
– Zmniejszenie zużycia paliwa.
– Brak ryzyka redukcji mocy z powodu awarii układu AdBlue.
– Po wyłaczeniu AdBlue, auto jest w pełni diagnozowalne.
– Brak trwałej ingerencji w elektronikę samochodu daje możliwość przywrócenia działania układu SCR.
Po wykonaniu usługi auto odzyskuje moc, a wszystkie świecące kontrolki awarii silnika i komunikaty awarii Adblue-SCR gasną.
Tablica błędów zostaje nienaruszona i auto zostaje całkowicie diagnozowalne.
Do modyfikacji elektronicznej używamy oryginalnego, licencjonowanego sprzętu i oprogramowania.
Zawsze jesteśmy w stanie wrócić do ustawień fabrycznych. Nie wgrywamy gotowców.
Podejmujemy się napraw sterowników: uszkodzonych mechanicznie, po nieudanym programowym usunięciu SCR-AdBlue oraz po nieudanym flashowaniu.
W przypadku braku możliwości dojazdu uszkodzonym autem realizujemy usługę wysyłkowo lub po dostarczeniu sterownika do naszego serwisu.
Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: 695*255*955
Zapraszamy klientów indywidualnych, warsztaty oraz firmy motoryzacyjne.
Wysyłki proszę kierować na adres:
Jtronic – elektronika samochodowa
Jarosław Jagiełka
ul. E. Orzeszkowej 10
98-300 Wieluń
jtronic.pl