- 
                                    Oferta od
                                    firmy 
                                
- 
                                    Stan
                                    nowe 
                                
- 
                                    Tematyka
                                    politologia, stos. międzynarodowe 
                                
 
                    
                                                            					                                        					                        					
																
					                        
                    
                    
                        Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce
red. Karolina Churska-Nowak, Sebastian Drobczyński
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
Poznań 2011
ISBN: 978-83-87653-78-1
liczba stron: 211
oprawa miękka
.
Spis treści
.
wstęp / 7
Część I.
Proces Profesjonalizacji polskiej polityki po roku 1989
    Marek Mazur, Amerykanizacja Polskich kampanii wyborczych? / 17
    Karolina Churska-Nowak, Rozwój marketingu Politycznego w Polsce —Proces komercjalizacji polityki / 39
    Dariusz Skrzypiński, Marketing tv lokalnych kampaniach wyborczych: faktyczne czy deklarowane działania liderów / 65
    Bartłomiej Biskup, Rozwój doradztwa Politycznego w Polsce / 91
    Sebastian Drobczyński, Przyczyny klęsk wyborczych błędy popełniane podczas organizacji i Prowadzenia kampanii wyborczych w Polsce / 107
Część II.
Mediatyzacja tv kampaniach politycznych w Polsce
    Agnieszka Hess, Mediatyzacja lokalnej komunikacji Politycznej i strategie Partyjne v kontekście samorządowych kampanii wyborczych / 147
    Piotr Pawełczyk, Rola rekwizytu w komunikowaniu Politycznym / 173
    Dorota Piontek, Tabloidyzacja dyskursu Politycznego w Polsce na przykładzie programów informacyjnych. Uwagi metodologiczne / 184
    Robert Wiszniowski, Tematyka marketingu Politycznego w wybranych amerykańskich i polskich produkcjach filmowych / 201
.
Noty o autorach / 209