-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Tematyka
pedagogika, resocjalizacja
Poza dyskursem jakości w instytucjach wczesnej edukacji i opieki. Języki oceny
Gunilla Dahlberg, Peter Moss, Alan Pence
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Wrocław 2013
ISBN: 978-83-62302-64-2
liczba stron: 296
oprawa miękka
.
Spis treści
.
Powrót do wyzwolonego dzieciństwa. Wstęp do wydania polskiego
Wstęp Autorów do drugiego wydania
Przedmowa Carliny Rinaldi
Podziękowania
Rozdział 1
O czym jest ta książka
Rozdział 2
Perspektywy teoretyczne: nowoczesność i ponowoczesność, władza i etyka
Rozdział 3
Konstruowanie wczesnego dzieciństwa: jak je rozumiemy?
Rozdział 4
Konstruowanie instytucji dla małych dzieci: czemu naszym zdaniem służą?
Rozdział 5
Poza dyskurs jakości ku dyskursowi nadawania znaczenia
Rozdział 6
Projekt sztokholmski: konstruowanie pedagogiki mówiącej głosem dziecka, pedagoga i rodzica
Rozdział 7
Dokumentacja pedagogiczna: działanie na rzecz refleksji i demokracji
Rozdział 8
Mniejszościowe kierunki w Świecie Większości: zagrożenia i możliwości
.
Bibliografia
Indeks