Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Książki i Podręczniki > Książki naukowe i popularnonaukowe

Powiększenie i intensyfikacja w kulturze

  • 24 Lip 08:49
  • Nr ogłoszenia: 68152656
  • Dostępność: niedostępne
1 / 1
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka sztuka, kultura i etnologia
Powiększenie i intensyfikacja w kulturze red. Brygida Pawłowska-Jądrzyk Wydawnictwo Naukowe UKSW Warszawa 2022 ISBN: 978-83-8281-083-7 liczba stron: 492 oprawa twarda . Spis treści . Słowo wprowadzenia POWIĘKSZENIE I INTENSYFIKACJA JAKO STRATEGIE JĘZYKOWE I (OKOŁO)LITERACKIE Laura Polkowska Językowe zabiegi amplifikacyjne – próba typologii Beata Gaj Amplifikacja jako zagadnienie retoryczne (wybrane konteksty greckie i łacińskie) Teresa Dobrzyńska Deskrypcje wieloelementowe w liryce opisowej. Wygląd versus ogląd Adam Pietryga Masy w miastach – ogrom – powiększenie. Strategie retoryczne w poezji Wielkiej Awangardy Sonia Nowacka Hiperbola, metafora, amplifikacja. Strategie retoryczne manifestów krytycznoliterackich na przykładzie artykułu Wizja przeciw równaniu Jerzego Kwiatkowskiego Kinga Wyskiel Wielkie oczy strachu. Intensyfikacje i źródła lęku w Rękopisie znalezionym w gardle Łukasza Orbitowskiego Magdalena Szczypiorska-Chrzanowska Więcej świata, więcej słów. Fotografia jako źródło deformacji rzeczywistości w opowiadaniu Album Virgilia Piñery Dorota Czerkies Między minimalizmem a nadmiarowością. Rola aposjopezy w twórczości Jeana-Philippe’a Toussainta na przykładzie powieści La Réticence (1991) oraz intermedialnego Projet Réticence (2015–2016) Bogusława Bodzioch-Bryła Mash-upowe intensyfikacje Leszka Onaka jako formy dialogu z tradycją literacką i biblijną. Na przykładzie e-utworów dopasowanie wzorca oraz Kroki Akermańskie POWIĘKSZENIE I INTENSYFIKACJA W FILMIE I TEATRZE Rafał Koschany Powiększanie jako sposób poznania. Rzeczywistość a fotografia w Babim lecie Julia Cortázara i Powiększeniu Michelangela Antonioniego Iwona Kolasińska-Pasterczyk Estetyka nadmiaru i efekt nad-wrażenia. John Maybury (Love is the Devil) versus Francis Bacon Monika Czajkowska Hamlet zmultiplikowany i (nie)obecny, czyli jak Krzysztof Garbaczewski czyta Szekspira i co z tego wynika Katarzyna Gołos-Dąbrowska Wielkie rzeczy. O hiperbolach wizualnych we współczesnej scenografii teatralnej POWIĘKSZENIE I INTENSYFIKACJA W REKLAMIE WIZUALNEJ I SZTUKACH PLASTYCZNYCH Brygida Pawłowska-Jądrzyk Reklamowa perswazja jako sztuka uwodzicielskiej przesady. Próba typologii hiperbol wizualnych Anna Pięcińska Guliwer w rokokowej oprawie. Ilustracje Guillerma Péreza-Villalty do powieści Jonathana Swifta Agnieszka Smaga Powiększenie/pomniejszenie jako strategia projektowa stosowana w wybranych plakatach Waldemara Świerzego Arkadiusz Karapuda „Małe jest piękne, ale duże może więcej”. Skala i format jako pozamalarskie sposoby intensyfikacji oddziaływania obrazu we współczesnych praktykach artystycznych Anna Wiśnicka „Mniej znaczy nudno”. Estetyka nadmiaru w projektach włoskich postmodernistów Karolina Lizurej Multiplikacja jako forma wyrazu w medium tkaniny artystycznej (na przykładzie twórczości kobiecej) Aleksandra Piętka Najważniejsze jest to, czego nie ma. Figuracja nieobecności i braku jako chwyt intensyfikacji znaczenia (w kontekście pomnika Buty na Brzegu Dunaju Gyuly Pauera) INNE PERSPEKTYWY (VARIA) Antoni Nadbrzeżny Intensyfikacja eschatologiczna. Ku transgresyjnej koncepcji wiecznego zbawienia Dominika Budzanowska-Weglenda „Być istotą gigantycznego formatu”. Złoty Dom Nerona – pomnik megalomanii władcy Katarzyna Skała Josip Broz-Tito superbohaterem popkultury. Przerysowany wizerunek jugosłowiańskiego przywódcy jako element dyskursu jugonostalgicznego Barbara Orzeł Wpływ fast fashion na hiperkonsumpcję

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

64 zł
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia