Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Poranna audycja radiowa jako hybryda megagatunkowa

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka sztuka, kultura i etnologia
Poranna audycja radiowa jako hybryda megagatunkowa Karolina Albińska Wydawnictwo Adam Marszałek Toruń 2017 ISBN: 978-83-8019-431-1 liczba stron: 641 oprawa miękka . Spis treści . Podziękowania Wstęp Rozdział I Od gatunków do megagatunków audycji radiowych 1.1) Audycja radiowa i jej typy opisane w literaturze przedmiotu 1.2) Audycja radiowa a ramówkowy schemat emisji 1.3) Morning show jako audycja radiowa 1.4) Pojęcie gatunku w aspekcie medialnym 1.5) Mechanizmy gatunkotwórcze w kontekście (mega)gatunkowości 1.6) Hybrydyzacja – jej wpływ na gatunki radiowe i miejsce bytów hybrydycznych w gatunkowej konstelacji Rozdział II Morning show – w kręgu sporów definicyjno-klasyfikacyjnych 2.1) Poranna audycja radiowa a morning show – analiza nazewnictwa funkcjonującego w krajach anglosaskich i w Polsce 2.2) Definicje radiowego morning show w literaturze medioznawczej 2.3) Radiowe morning shows w Ameryce – megagatunkowa (r)ewolucja 2.4) Radiowe morning shows w Wielkiej Brytanii – perspektywa diachroniczna 2.5) Radiowe morning showsw Polsce – perspektywa diachroniczna 2.6) Klasyfikacja morning shows Rozdział III Teoretyczne rozważania na temat radiowego morning show jako tworu hybrydycznego (podział autorski) 3.1) Hybrydyzacja a forma i struktura morning show 3.2) Hybrydyzacja a treść i funkcja morning show 3.3) Hybrydyzacja a relacja nadawczo-odbiorcza w morning show 3.4) Hybrydyzacja a rola prezentera w morning show 3.5) Hybrydyzacja a wizualizacja morning show Rozdział IV Przejawy hybrydyzacji w najpopularniejszych polskich i brytyjskich morning shows 4.1) „Wstawaj, szkoda dnia” – RMF FM 4.2) „Dzień Dobry Bardzo” – Radio ZET 4.3) „Sygnały Dnia” – Program I Polskiego Radia 4.4) „The Chris Evans Breakfast Show” – BBC Radio 2 4.5) „The Radio 1 Breakfast Show with Nick Grimshaw” – BBC Radio 1 4.6) „Today” – BBC Radio 4 Rozdział V Morning showw oczach odbiorców (na podstawie autorskich kwestionariuszy) 5.1) Problematyka badawcza 5.2) Charakterystyka badanej populacji i procedura badawcza 5.3) Opis zastosowanej metody i techniki badawczej 5.4) Prezentacja uzyskanych danych . Zakończenie . Wnioski z badań empirycznych i refleksje końcowe Bibliografia

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 108
Zgłoś nadużycie
47 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia