Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Jakie kursy dla firmy? Szkolenia dla pracowników, w które warto inwestować

Jakie kursy dla firmy? Szkolenia dla pracowników, w które warto inwestować

Prowadzisz własną działalność i chcesz postawić na rozwój swojego biznesu? W takim razie sprawdź, w jakie kursy i szkolenia dla swoich pracowników opłaca się zainwestować i jakie będziesz mieć z tego korzyści.

 

 

1. Kursy językowe dla pracowników

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że obecnie znajomość języka obcego jest niezbędna, jeśli prowadzisz własny biznes. Oprócz tego, że Ty powinieneś biegle mówić w języku angielskim czy niemieckim, to również Twoi pracownicy muszą posiadać tę umiejętność.

Jest to niezbędne nie tylko wtedy, gdy eksportujesz swój towar, ale także w przypadku, gdy chcesz podjąć współpracę z zagraniczną firmą.

Dlatego, aby stale podnosić kwalifikacje swoich pracowników, pomyśl o zainwestowaniu w kurs językowy.

Mogą to być zarówno kursy doszkalające na wybranym poziomie zaawansowania, jak i szkolenie specjalistyczne, odpowiadające charakterowi Twojej działalności.

Aby było wygodniej, poszukaj ogłoszeń native speakerów, którzy będą przyjeżdżać do siedziby Twojej firmy. Wtedy kurs będzie odbywać się na miejscu, a Ty nie będziesz musiał oddelegowywać pracowników lub namawiać ich do uczestnictwa w szkoleniach poza godzinami pracy.

Ciekawą opcją są też kursy e-learningowe. Ich uczestnicy mogą uczyć się o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, co często jest znacznie bardziej efektywne.

 

2. Szkolenia na wózki specjalistyczne

Posiadasz firmę budowlaną? A może prowadzisz biznes związany z przemysłem? Jeśli tak, to Twoi pracownicy muszą posiadać specjalistyczne uprawnienia. I chociaż większość z nich koniecznych już jest w momencie podjęcia pracy, możesz pomyśleć o bardziej wszechstronnym rozwoju pracowników i skierować ich na odpowiedni kurs.

Kursy udt

Jaką Ty będziesz mieć z tego korzyść? Jeśli zainwestujesz w nowe uprawnienia dla swoich pracowników, staną się oni bardziej wielozadaniowi. Gdy okaże się, że jest Ci potrzebna osoba, która może obsługiwać wózki widłowe, podesty ruchome, czy żurawie, to nie będziesz musiał zatrudniać nikogo nowego.

W koszt takiego kursu najczęściej wliczają się materiały szkoleniowe, zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz egzamin wewnętrzny. Często prowadzone są dodatkowe warsztaty z obsługi butli gazowych w wózkach jednojezdniowych.

A jakie kwalifikacje można uzyskać dzięki kursom UDT? Uprawnienia na wózki widłowe, żurawie, HDS, czy na cherry picker.

I tak jak w przypadku kursów językowych, szkolenia mogą odbywać się na terenie Twojego zakładu. Obecnie większość firm szkoleniowych umożliwia dojazd do klientów w całej Polsce, więc na pewno warto się nad tym zastanowić.

 

3. Kursy księgowości, kadry i płace

Zajmujesz się sam księgowością w swojej firmie? Jeśli tak, to z pewnością wiesz, że nie jest to łatwe zadanie. Taki kurs z księgowości może Ci w tym jednak pomóc – gdy poznasz podstawowe regulacje prawne oraz zasady rozliczania się z podatków, łatwiej będzie Ci przez to przebrnąć.

Kurs księgowości

A jeśli zatrudniasz księgowego na etat, musisz zadbać o jego rozwój. Księgowość jest tak dynamicznie zmieniającą się dziedziną wiedzy, że niełatwo jest za wszystkim nadążyć. A dzięki specjalistycznym warsztatom z zakresu księgowości może uda się znaleźć sposób na optymalizację kosztów w firmie.

 

4. Warsztaty komputerowe

Chociaż znajomość obsługi komputera jest jedną z podstawowych umiejętności, to może okazać się, że w firmie potrzebne będą kursy z obsługi programów tekstowych lub kalkulacyjnych. I choć większość osób potrafi z nich korzystać, to jednak może odbywać się to na różnym stopniu zaawansowania.

Kurs elearningowy

Tobie, czy Twojemu pracownikowi, może też przydać się szkolenie z tworzenia sklepu internetowego. Na takich warsztatach najczęściej omawiane są kroki zakładania e-sklepu, tworzenia opisów produktów oraz przedstawiana jest obsługa klienta na różnych etapach zamawiania. Dzięki takim kursom będziesz w stanie poszerzyć formy sprzedaży w Twojej firmie.

 

5. Szkolenia sprzedażowe/marketingowe

W Twojej firmie na pewno pracuje osoba odpowiedzialna za proces sprzedaży oraz za marketing. Może jest to nawet jeden pracownik. Dlatego pomyśl o odpowiednich szkoleniach sprzedażowych lub marketingowych dla niego.

Dzięki nim Twoi pracownicy poznają podstawowe standardy obsługi klienta, dowiedzą się jak badać jego potrzeby i w jaki sposób oferować mu produkty/usługi. Równie ważna jest obsługa posprzedażowa, a tylko w niektórych firmach zdają sobie sprawę z jej znaczenia.

Natomiast dzięki warsztatom marketingowym można poznać nowe metody promocji działalności, szczególnie na lokalnym rynku.

 

Tego typu kursy i szkolenia nie kosztują tak naprawdę wiele, a korzyści z nich jest dużo. Dlatego dokładnie zastanów się nad potrzebami swojej firmy i zobacz, w jaki sposób możesz zadbać o jej rozwój.

Może Cię również zainteresować

  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia