-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Tematyka
politologia, stos. międzynarodowe
Polityka medialna w Polsce. Bilans dwudziestolecia obowiązywania ustawy o radiofonii i telewizji
red. Marzena Baranowska, Alina Balczyńska-Kosman, Marta Balcerek-Kosiarz, Krzysztof Duda
Poznań 2015
Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM
ISBN: 978-83-62907-62-5
liczba stron: 232
oprawa miękka
.
Spis treści
.
Wstęp
Część 1. Polityka medialna w Polsce - wymiar praktyczny
Jan DWORAK
Wystąpienie powitalne Przewodniczącego KRRiT
Andrzej SIEZIENIEWSKI
Polskie Radio w drodze do cyfrowej rzeczywistości
Lena BRETES
Telewizja regionalna TVP w dobie Internetu
Część 2. Polityka medialna w Polsce - wymiar polityczny, prawny i społeczny
Marzena BARAŃSKA
Polityka medialna - wybrane zagadnienia
Alina BALCZYŃSKA-KOSMAN
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym - z historii projektów regulacji sektora audiowizualnego w Polsce
Jacek SOBCZAK
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako konstytucyjny organ stojący na straży wolności słowa, prawa do informacji oraz interesu publicznego w radiofonii i telewizji
Marta BALCEREK-KOSIARZ, Krzysztof DUDA
Kierunki polityki KRRiT odnośnie opłaty abonamentowej po 2005 r.
Robert GROCHOWSKI
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako konstytucyjny organ kontroli i ochrony prawa
Marta POLACZEK-BIGAJ
Prawne uwarunkowania funkcjonowania mediów w Polsce
Aleksandra BAGIEŃSKA-MASIOTA, Joanna JAROSZYK-PAWLUKIEWICZ
Artykuł 18 ustawy o radiofonii i telewizji na przestrzeni 20 lat obowiązywania ustawy o radiofonii i telewizji
Jędrzej SKRZYPCZAK
Struktura spółek radiofonii i telewizji publicznej
Elżbieta PISARCZYK
Struktura i finansowanie terenowych radiofonii publicznych w kontekście ustawy o radiofonii i telewizji
Maria GOŁDA-SOBCZAK
Zadania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w zakresie udostępniania dóbr kultury
Tomasz HOFFMANN
Percepcja polskiej przestępczości zorganizowanej w mediach po 1989 roku ze szczególnym uwzględnieniem wybranych tytułów prasowych