-
Oferta od
firmy
-
Stan
używane
Piękne pojemniki. Sygnowane: J-line marki Jolipa.
W ciepłym odcieniu bieli.
Reliefy i napisy podkreślone beżowym kolorem.
Absolutnie wspaniałe i emanują nowoczesnym wiejskim urokiem.
Ten sprany, postarzany, nieco zużyty wygląd w stylu shabby chic dodaje im charakteru i charyzmy.
Będzie również wyglądać niesamowicie w nadmorskiej posiadłości, a także w każdym domu.
Pokrywki z uszczelkami.
Tylko do ręcznego mycia.
Puzdro z przykrywką. Napis: Cookiers.
To niższe. Okrągłe.
Wys. 20 cm. Z pokrywką.
Bez pokrywki 14 cm.
Średnica 14 cm.
Cena 95 zł.
Wysoki pojemnik- Napis: Spagettis.
Wys. z pokrywką 32,5 cm.
Bez pokrywki 31 cm.
Podstawa puzdra- 9,5 x 9 cm.
Cena 95 zł.
Można kupić pojedyńczo.
Będą ozdobą każdego domu i każdej kolekcji. Przydatne.
Leciutkie znaki użytkowania.
Kolekcja własna
Koszty wysyłki 25 zł. Płatne osobnym przelewem.
Nie wysyłam za pobraniem.
Wystawiam rachunek firmie.
Proszę zajrzeć na mój FB- Alicja Smiarowska
- można zobaczyć tam wiele z moich kolekcji, także mebli, obrazów, kafli,
lamp, świeczników, szkła, figurek..
Zapraszam i do Gdańska.
Antyki
Jak czytamy na stronie internetowej firmy: „J-line marki Jolipa – wyznaczająca trendy w pełnym tego słowa znaczeniu w dziedzinie wnętrz i dekoracji. Nasza pasja do wnętrz nie zna granic.
Od samego początku naszej działalności, czyli od 1978 roku, nieustannie poszukujemy najnowszych trendów i rozwiązań na całym świecie.
Dzięki naszej pasji do dekoracji i akcesoriów wnętrz, J-line by Jolipa jest wiodącą hurtownią wnętrz i dekoracji. Jest ku temu kilka powodów.
J-line by Jolipa założyły siostry Liliane i Chris wraz ze swoimi partnerami.
Jako firma rodzinna zawsze mieliśmy swobodę kierowania się własnym gustem, intuicją i uczuciami.
Ta formuła sukcesu jest jednym z powodów naszej wiodącej pozycji w międzynarodowym sektorze dekoracji. J-line by Jolipa eksportuje produkty do aż 100 krajów.
Pomimo naszego silnego rozwoju, nadal zachowujemy rodzinny charakter. Nadal jesteśmy tak blisko naszych klientów i śledzimy trendy za pośrednictwem międzynarodowych targów.
Obecnie nasza druga generacja nadal przywiązuje dużą wagę do obsługi.”