-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Peugeot
-
Model
405
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
1992
-
Rok produkcji
1991
-
Przebieg
230000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sedan / Limuzyna
-
Pojemność silnika
1589 cm³
-
Moc
88 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Faktura
nie
-
Kolor
biały
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry.
Wspaniały, wygodny francuski samochód Peugeot 405, rocznik 1991. Do używania, zabawy, lansu, na zloty i rajdy. Bez wspomagania kierownicy, bez ABS-u, bez elektroniki i gaźnikowy, czyli "trochę trzeba umieć" :) ale za to nie ma się co zepsuć a jak się coś jednak ... to łatwo naprawić. Z ogromnym bagażnikiem więc sporo bagażu się zmieści.
Kupiłem "super stan". Potem włożyliśmy w niego mnóstwo pracy, serca, nowych części, używanych części jak nie było nowych i jeszcze raz pracy. Teraz można się nim cieszyć.
Ten model był cynkowany więc stan blacharki jest zadowalający. Przy zakupie przemierzyłem dokładnie cały samochód czujnikiem grubości lakieru. Z wyjątkiem drzwi kierowcy lakier jest nominalny. Te drzwi były uderzone lub przetarte i naprawione. Widoczny jest ślad na listwie ozdobnej na drzwiach więc niczego tu nie ukrywam. Ja zleciłem polakierowanie dachu ze względu ma dość głębokie uszkodzenia lakieru.
Wnętrze samochodu w przyzwoitym stanie. Tapicerka może wymagać lekkiego odświeżenia ale jest cała (co ciekawe nawet fotel kierowcy) a fotele i kanapa fenomenalnie wygodne. Tutaj spece z Peugeota naprawdę się postarali.
Tutaj podaję co zrobiliśmy i wymieniliśmy w naszym Lwie:
wnętrze i kosmetyka
1. gałka dźwigni zmiany biegów,
2. panel sterowania nawiewami
3. radio,
4. wkładki kluczykowe zamków w drzwiach - stare się zacinały,
5. wyczyszczenie (a właściwie odkucie) kabiny.
na zewnątrz
1. lusterko zewnętrzne, prawe,
2. reflektor prawy - chyba dostał kamieniem i miał wybitą dziurkę w kloszu,
3. lakierowanie dachu - były tam uszkodzenia więc jak robić to porządnie i wszystko,
mechanika
1. sprężyny zawieszenia,
2. łożyska amortyzatorów,
3. sworzeń wahacza,
4. tarcze hamulcowe,
5. klocki hamulcowe,
6. tuleja wahacza,
7. uszczelki pokrywy zaworów i miski olejowej,
8. aparat zapłonowy, kopułka, przewody wysokiego napięcia, świece,
9. półosie i olej w skrzyni biegów (tak przy okazji),
10. rozrząd i pompa wody,
11. olej silnikowy SHELL HELIX PLUS 10W-40
12. filtry oleju i powietrza,
13. linka hamulca ręcznego,
14. pompa paliwa,
15. płyn chłodzący,
16. nawet miarka oleju :)
Oprócz tego zostały wymienione opony. Teraz ma założone HANKOOK w doskonałym stanie oraz ustawioną geometrię zawieszenia więc prowadzi się naprawdę doskonale.
Ważna informacja. Ten samochód nie posiada numeru VIN tylko nr nadwozia. Stosowna wklejka znajduje się na prawym słupku B oraz numer jest wybity na kielichu prawego amortyzatora. Data pierwszej rejestracji 13.11.1992. Nr rej. CBR MM72.
Przegląd techniczny wykonany w lipcu 2025.
Zapraszam. Do oglądania, targowania się i zakupu.