-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Mitsubishi
-
Model
Pajero
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
1992
-
Rok produkcji
1992
-
Przebieg
318874 km
-
Rodzaj nadwozia
Terenowy
-
Pojemność silnika
3000 cm³
-
Moc
150 KM
-
Paliwo
benzyna+LPG
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
Faktura
nie
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Data pierwszej rejestracji 05.01.1993
Numer VIN, podwozia, nadwozia lub ramy JMB0RV430PJ000109
Badanie techniczne ważne do 07.12.2025
Ubezpieczenie OC ważne do 27.02.2026
Witam,
Do sprzedania pajero 2 benzyna + gaz sekwencyjny, 3.0 V6 110kW 150 KM w automacie. W skrócie jeździ, odpala, skręca i nawet hamuje. Do zrobienia reduktor i wyciek między silnikiem a skrzynią, bo kapie na tłumik. Rama w jednym miejscu uszkodzona. Dłuższa historia mojego posiadania poniżej.
Auto w moim posiadaniu od 2021r. W tym czasie wymieniony gaz na sekwencję, zrobiony remont silnika (z tego co pamiętam lewa uszczelka pod głowicą padła) - pierścienie, panewki, głowice, uszczelki honowanie itp. Jako, że powiedziałem mechanikowi żeby się nie spieszył i wziął sobie to mocno do serca to remont trwał rok ... :) w tym czasie zrobiony nowy zbiornik na paliwo (stary nieoryginalny był nieszczelny) o pojemności ok 50L (przy ok 25-30l zapala się rezerwa), remont przedniego mostu i dołożone dystanse przednich górnych sworzni i ustawiona zbieżność specjalnymi płytkami. Zrobiona była regeneracja przekładni kierowniczej, bo zakupiona używka była jeszcze gorsza. Miał być cud miód a wyszło jak zawsze... czyli jest minimalny luz. Możliwe, że da się go skasować na śrubie ale sam nie próbowałem. Oczywiście w tym czasie wymieniony rozrząd, paski, rolki, akumulator, zregenerowany alternator, wymienione oleje w mostach, reduktorze i w sumie pewnie jeszcze inne rzeczy, o których już nie pamiętam. Na pewno wymieniałem układ zapłonowy - palec, kopułka, świece, kable, cewka, tranzystor (ten obok cewki). Na początku cewka była wrzucona z poloneza... aktualnie już jest jak w oryginale. W aucie były wymieniane przewody hamulcowe miękkie ale tez są nowe miedziane idące na tył. Następnie auto trochę jeździło i pojawiły się problemy z łożyskami igełkowymi z przodu (notabene wymieniane i brane z e-pajero) i do wymiany poszła lewa zwrotnica - u zwykłego mechanika od osobówek. Niestety po przejechaniu się do wawki w teren auto wróciło bez hamulców. Następnie trafiło do warsztatu zajmującego się stricte pajero i tam na nowo wymienione łożyska w kołach (fag), auto zostało z przodu lekko podniesione aby stało równo, porobione hamulce, uszczelniony snorkel, naprawiona blokada w tylnym moście, wymienione półosie z przegubami (SKF) bo stare strzelały. 19.09.23 zakupione zostały nowe opony toyo open country m/t 255 85 r16 (33 cale) - 5 sztuk. Jedna opona z lewej strony ma coś z bieżnikiem (ogarnąłem to dopiero jak robiłem zdjęcia) - prawdopodobnie w zimie jak próbowałem wyjechać z kałuży z grubym lodem to musiała o coś szurać. Nowa opona jest na bagażniku dla wymagających. W tamtym roku w ciągu 1.5 miesiąca auto jeździło dzień w dzień i zrobiło ok 7-10 tyś km jak miałem swoje daily w naprawie. W tym czasie zregenerowany został rozrusznik (pierwszego dnia - miał w sobie trochę błotka) i resztę kilometrów zrobił bez zająknięcia. Od tamtej pory auto stoi u siostry w okolicach Nałęczowa. Jeździ nim raz na jakiś żeby go rozruszać W tym roku wymienione zostały węże paliwowe, bo jeden sparciał.
W aucie do zrobienia jest na pewno reduktor i wyciek między silnikiem a skrzynią (kropelki oleju kapią akurat na wydech). W ramie w jednym miejscu jest dziura (kiedyś podnosiłem auto zwykłym lewarkiem od osobówki, bo skończyły się możliwości w tym miejscu powstała dziura) reszta wydaje się być spoko. Brak siedzeń 3ciego rzędu. Wyciągarka sprawna, snorkel szczelny, blokada tylnego mostu działa. Klima i tempomat nie sprawne, szyberdach zaklejony przez poprzedniego właściciela (twierdził, że sprawny aczkolwiek uznajmy, iż niesprawny). Auto na gazie i benzynie chodzi bez zająknięcia. Jest problem z tankowaniem gazu - tankuje się bardzo powoli (możliwe, że coś z zaworkiem jednokierunkowym).
Auto przeżyło ze mną zmianę pracy, dwie zmiany miejsca zamieszkania, miałem je powoli robić dla siebie co widać po powyższym opisie ale niestety auto więcej stoi niż jeździ i niszczeje. W auto wrzucone lekko z 25-30 tysięcy nie licząc zakupu... Poza tym rozbiłem swoje daily, jest jeszcze mieszkanie do wykończenia i stąd decyzja o sprzedaży.
Wszelkie zdjęcia udostępniam w linku do dysku google poniżej (trzeba wykasować spację). Są zdjęcia nadwozia i podwozia. Wszelkie informacje udzielę pod nr tel 7 osiem 9 sześć 9 dwa 9 osiem 2. W opisie starałem się rzetelnie opisać stan samochodu i jego historię tak aby nikt na marne nie robił kilometrów. Auto stoi u mojej siostry w okolicach Nałęczowa, preferowane oględziny w weekend gdy szwagier będzie w domu. Wtedy można wybrać się nim w teren i wszystko potestować. Ewentualnie na tygodniu ale tylko po płaskim. Dla wymagających mogę przybyć osobiście ale proszę o taką informację wcześniej gdyż mam 300 km w jedną stronę.
Dla mniej wybrednych dorzucam 2 przepływomierze (jeden nowy z e-pajero), świece, stare przewody, kopułkę i palec, nowe klocki tył, czujnik położenia przepustnicy i moduł skrzyni biegów (sterujący chyba nadbiegiem).
Można zmniejszyć cenę o wartość radia czyli piooner sph 10 bt (500 zł).
VIN w 2022 był ponownie nabity na ramę. Na chwilę obecną jest niewidoczny przez rdzę i błoto. Zainteresowana osoba jak przyjedzie to może próbować go znaleźć :) ja znalazłem tylko chwilę na zrobienie zdjęć. Młotek także mile widziany.
Nie jestem handlarzem. Auto sprzedaje prywatnie na umowę kupna sprzedaży. Auta w tle - mazda i toyota szwagra, natomiast honda jest moja.
Cena oczywiście do negocjacji.
Auto chce sprzedać a nie sprzedawać.
https:// drive.google.com/drive/folders/1fuwq6BH8r1JMBrlxCg6_HlkP3T3OGKfj?usp=sharing