Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka inna
Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości red. Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej Łódź 2023 ISBN: 978-83-67397-24-7 liczba stron: 246 okładka miękka . Opis wydawcy . Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. " Nowe Supermedium" to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy - praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje w erze nowych technologii, oferując użytkownikom nowe ekscytujące doświadczenia. Telewizja nie umiera - przekształca się, a ta książka jest kluczem do nowej narracji. . Publikacja porządkuje wiele wymiarów funkcjonowania świata TV: produkcji, reklamy, technologii. Praktyk rynku pozyska dzięki niej akademicką perspektywę, a teoretykom przybliży realia biznesu telewizyjnego. . Publikacja jest dziełem pozwalającym spojrzeć na rynek telewizyjny w szerokim zakresie. W książce tej znajdują się artykuły naukowców, wykładowców, ekspertów i praktyków, dzięki czemu tematyka zagadnienia została ujęta bardzo szeroko. Czytając zawarte w książce prace wchodzimy w labirynt, z którego nie ma dzisiaj wyjścia. Zmiany w sferze medialnej zachodzą tak gwałtownie i tak głęboko, że współcześni badacze mogą jedynie stawiać pytania, z których najważniejszym jest pytanie - co dalej? . Spis treści . Wstęp ROZDZIAŁ 1 Historia telewizji. Lekcje z przeszłości i uwarunkowania na przyszłość Marlena Kondrat Wstęp 1.1. Historia telewizji 1.2. Rozpowszechnienie telewizji 1.3. Rozwój telewizji w Polsce 1.4. Wpływ cyfryzacji na rozwój telewizji 1.5. Współczesna telewizja w obliczu zmian technologicznych a oczekiwania współczesnego odbiorcy Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 2 Telewizja publiczna vs. media społeczne - ujęcie modelowe Roman Sawka Wstęp 2.1. Media publiczne - zagrożone atrofią 2.2. Media społeczne - przywrócenie telewizji i radiofonii społeczeństwu Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 3 Stacje komercyjne na polskim rynku - szanse i zagrożenia Aleksandra Leszczyńska-Gajda Wstęp 3.1. Telewizja komercyjna 3.1.1. Sposoby emisji w Polsce 3.1.2. Telewizja komercyjna w Polsce - historyczny przełom 3.1.3. Semiologiczny przełom 3.1.4. Telewizja komercyjna w Polsce - nadawcy 3.1.5. Stacje komercyjne w Polsce - oglądalność 3.1.6. Udział w rynku poszczególnych stacji telewizyjnych 3.1.7. Widownia 3.2. Stacje komercyjne w Polsce - szanse i zagrożenia 3.2.1. Czynniki ekonomiczne 3.2.2. Czynniki technologiczne 3.2.3. Czynniki społeczno-kulturalne 3.2.4. Czynniki prawno-polityczne Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 4 Telewizja jako producent i koproducent pełnometrażowych filmów fabularnych Artur Majer Wstęp 4.1. Telewizje i treści telewizyjne współcześnie 4.2. Definicje a rzeczywistość - czytanie danych 4.3. TVP SA - niestabilność i misja 4.4. Polsat i budowa marki 4.5. TVN - (nie)zależność? 4.6. Canal+ Polska (i HBO Polska) - inwestycja w jakość Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 5 Oferta programowa TV - nuda czy rewolucja? Scenariusze programów telewizyjnych z perspektywy studentów PWSFTviT Aleksandra Chmielewska, Marlena Kondrat, Jacek Snopkiewicz Wstęp 5.1. Oferta programowa na rynku polskim 5.2. Oczekiwania młodych ludzi wobec oferty programowej TV - badania rynku i propozycje studentów PWSFTviT Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 6 Gatunki telewizyjne - ciągłość poprzez zmiany Anna Kozłowska Wstęp 6.1. Gatunek medialny: pojęcie 6.2. Gatunek medialny a format 6.3. Fragmentaryzacja telewizji 6.4. Tabloidyzacja jako paradygmat rynku medialnego 6.5. Skracanie dystansu w wypowiedzi telewizyjnej 6.6. W kierunku potwierdzania autentyczności Zamiast podsumowania Bibliografia . ROZDZIAŁ 7 Poza granicami telewizji. Nowe supermedium Aleksandra Chmielewska, David Kalisz Wstęp 7.1. Platformy OTT/VOD w Polsce i na świecie 7.2. Model FAST a rozwój AVOD w platformach OTT 7.3. "Content is King" - jakie treści muszą być udostępniane na żywo? Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 8 Konsument, czy ma jeszcze wybór? Magdalena Sobocińska Wstęp 8.1. Funkcjonowanie telewizji w kontekście rozwoju internetu, mediów społecznościowych oraz wirtualizacji zachowań odbiorców 8.2. Pozorność wyboru dokonywanego przez konsumenta w dobie kultury nadmiaru i jej algorytmizacji 8.3. Metodyka zrealizowanego badania empirycznego 8.4. Oglądanie telewizji na tle innych form spędzania czasu wolnego - wyniki badań empirycznych 8.5. Wybory dokonywane przez konsumentów oferty telewizyjnej i ich zachowania a zrównoważony rozwój i ekologizacja konsumpcji Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 9 Źródła finansowania telewizji: reklama, sponsoring, abonament Paweł Kossecki, Dominika Narożna Wstęp 9.1. Reklama 9.2. Sponsoring 9.3. Abonament Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 10 Waluta przyszłości a zmiany na rynku badań Marcin Grabowski Wstęp 10.1. Charakterystyka badań mediów 10.1.1. Badania telewizji 10.1.2. Badania radia 10.1.3. Badania prasy 10.1.4. Badania reklamy zewnętrznej 10.1.5. Badania internetu 10.1.6. Badania jednoźródłowe 10.2. Wyzwania instytucji badawczych Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 11 Regulacje prawne rynku mediów. Zmiany i ich wpływ na nowe źródła pozyskania przychodu Marcin Grabowski Wstęp 11.1. Najważniejsze akty prawne na rynku mediowym 11.1.1. Ustawa o Radiofonii i Telewizji 11.1.2. Digital Services Act 11.1.2.1. Publikacja treści Digital Services Act 11.1.2.2. Profilowanie użytkowników Digital Services Act 11.1.2.3. Bardzo duże platformy internetowe i bardzo duże wyszukiwarki internetowe 11.2. Ryzyka związane z funkcjonowaniem bardzo dużych platform internetowych lub bardzo dużych wyszukiwarek internetowych 11.3. Regulacje a rozwój biznesów mediowych Podsumowanie Bibliografia . ROZDZIAŁ 12 Czy telewizja ma przyszłość? Aleksandra Chmielewska, David Kalisz Wstęp 12.1. Analiza oczekiwań widzów w odniesieniu do przyszłości rynku telewizyjnego 12.2. Wykorzystanie planowania scenariuszowego w strategii mediowej Podsumowanie Bibliografia . Podziękowania . O Autorach

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 50
Zgłoś nadużycie
44 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia