Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Nowe media, ale nowe czy stare problemy?

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka politologia, stos. międzynarodowe
Nowe media, ale nowe czy stare problemy? red. Jolanta Hajdasz Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu Poznań 2011 ISBN: 978-83-89430-21-2 liczba stron: 301 oprawa miękka . Spis treści . WSTĘP CZĘŚĆ I PRAWO I ETYKA NOWYCH MEDIÓW JACEK SOBCZAK Współczesne regulacje rynku środków masowego komunikowania JOLANTA HAJDASZ Telewizja dla każdego. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w wybranych państwach Unii Europejskiej KAZIMIERZ WOLNY-ZMORZYŃSKI Cyfryzacja telewizji naziemnej w Polsce - odbiór społeczny. Wyniki badań JĘDRZEJ SKRZYPCZAK Implementacja dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych do polskiego porządku prawnego JOANNA TACZKOWSKA-OLSZEWSKA Współczesne formy ograniczania wolności wypowiedzi w aspekcie faktycznym i prawnym LUCYNA SZOT Replika prasowa. Między wolnością mediów a prawami podmiotowymi jednostki MAŁGORZATA LASKOWSKA Nowe media - nowa etyka? MARCIN HERMANOWSKI Paleoradio i neoradio w eterze i Internecie AGATA ŁAWNICZAK Retoryka obrazu telewizyjnego w kontekście zwrotu ikonicznego. Propaganda w obrazie PIOTR BIELAWSKI Media publiczne - zwłaszcza regionalne - na rzecz ochrony środowiska społecznego MIROSŁAW ŁAKOMY Novus Ordo Seclorum CZĘŚĆ II NOWE MEDIA W REKLAMIE, PUBLIC RELATIONS I EDUKACJI MONIKA PRZYBYSZ Nowe media i nowe kryzysy. Zarządzanie kryzysem medialnym w nowych mediach za pomocą public relations MAŁGORZATA OKUPNIK Nowe media w komunikacji marketingowej instytucji kultury MONIKA RUDY-MUŻA Autoprezentacja na portalach społecznościowych - próba opisu zjawiska JOLANTA SŁAWEK W sieci stereotypów - o sposobach komunikowania się w Internecie (na przykładzie postów umieszczanych na polskich forach internetowych) KATARZYNA STELMACH Nowe media w służbie propagandy politycznej (badania obecności i form przejawiania się propagandy na stronach internetowych czterech największych polskich partii politycznych) KATARZYNA BOCHEŃSKA-WŁOSTOWSKA Jakie perspektywy dla edukacji online? MONIKA PODKOWIŃSKA Internet i telewizja w komunikacji rodzicielskiej MARCIN SIEŃKO Metapiśmienność jako fundament współczesnych kompetencji kulturowych ARTUR TRUDZIK Prasa czytana z ekranu. Adaptacja tygodników opinii do uwarunkowań e-mediów

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 229
Zgłoś nadużycie
32 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia