Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Książki i Podręczniki > Książki naukowe i popularnonaukowe

Nauka programowania w kontekście proksemiki

  • 24 Lip 08:48
  • Nr ogłoszenia: 67206834
  • Dostępność: niedostępne
1 / 1
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka pedagogika, resocjalizacja
Nauka programowania w kontekście proksemiki Kazimierz Mikulski Wydawnictwo Adam Marszałek Toruń 2018 ISBN: 978-83-8019-993-4 liczba stron: 159 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp Rozdział 1 Nauka programowania nowym elementem edukacji 1.1. Wprowadzenie 1.2. Jak określane jest nauczanie programowania? 1.3. Czy programowanie to element rozwijania kompetencji cyfrowych? 1.4. Czy ważna jest promocja nauki programowania? 1.5. Wdrażanie nauczania programowania na każdym etapie kształcenia 1.6. Programowanie jako element nauczania wyzwaniem dla nauczycieli 1.7. Czy nauka programowania realizowana jest na programowanych lekcjach? 1.8. Czy programowanie dla rozwoju polskich szkół jest wyzwaniem strategicznym? 1.9. Podsumowanie rozdziału Rozdział 2 Programowanie w szkole podstawowej jako element nowej edukacji 2.1. Siła pytań podczas nauczania programowania 2.2. Nowe idee Seymoura Paperta 2.3. Nauczanie oparte na rozwiązywaniu problemów 2.4. Myślenie o nauce i nauka o myśleniu 2.5. Dzieci, komputery i wielkie pomysły, czyli Mindstorms 2.6. Języki programowania komputera 2.7. Miejsce Paperta w nauce 2.8. Zasady Paperta nie tylko w nauczaniu programowania 2.9. Robotyka jako zajęcia rozwijające naukę programowania Rozdział 3 Nauka programowania w kontekście proksemiki – wyniki badań, pierwsze spostrzeżenia 3.1. Wprowadzenie 3.2. Charakterystyka grupy badawczej 3.3. Wyniki przeprowadzonego badania 3.4. Elementy PROKSEMIKI w badaniu 3.5. Podsumowanie Rozdział 4 Porównanie wyników wybranych badań własnych w kontekście proksemiki 4.1. Wprowadzenie 4.2. Dystans między nauczycielem a uczniami podczas zajęć z klasą, grupą oraz indywidualnie 4.3. Czy zajmowana odległość między nauczycielem a uczniem wpływa na wartość uzyskanych ocen? 4.4. Wpływ odległości na wzajemne relacje między nauczycielem a uczniami w trakcie stosowania ICT podczas zajęć lekcyjnych 4.5. Wpływ odległości nauczyciel–uczeń na relację uczeń–uczeń 4.6. Czy odległość i płeć ucznia mają wpływ na relacje nauczyciel–uczeń? 4.7. Czy relacje nauczyciel–uczeń mają przeniesienie na zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne? 4.8. Kilka uwag podsumowania . Bibliografia

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

32 zł
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia