Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Nauczyciel cyfrowej przestrzeni w kontekście proksemiki

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka pedagogika, resocjalizacja
Nauczyciel cyfrowej przestrzeni w kontekście proksemiki Kazimierz Mikulski Wydawnictwo Adam Marszałek Toruń 2017 ISBN: 978-83-8019-220-1 liczba stron: 188 oprawa miękka . Spie treści . Wstęp Część I Rozdział 1 Globalizacja i glokalizacja edukacji w cyfrowej przestrzeni 1.1. Wprowadzenie 1.2. Globalizacja – czym jest? 1.3. Globalizacja a glokalizacja 1.4. Globalizacja i glokalizacja a edukacja 1.5. Globalizacja i glokalizacja a edukacja w cyfrowej przestrzeni Rozdział 2 Cyfryzacja w edukacji 2.1. Wprowadzenie 2.2. Określenie umiejętności cyfrowych 2.3. Informatyka a technologia informacyjna 2.4. Jak rozumiane jest pojęcie kompetencje cyfrowe? 2.5. Jak określono cyfrowe umiejętności? 2.6. Problem wykluczenia i włączenia cyfrowego? 2.7. Zastosowanie e-podręcznika w kształceniu 2.8. Mądra cyfryzacja w kontekście cyfrowej szkoły 2.9. Czy w programie rządowym ukryto określenie „cyfryzacja”? Część II Rozdział 3 Komunikacja niewerbalna istotnym czynnikiem oddziaływań edukacyjnych nauczyciela w kontekście proksemiki 3.1. Wprowadzenie 3.2. Proksemika klasy szkolnej jako ukryty wymiar edukacji 3.3. Aranżacja miejsc siedzących w pracowni szkolnej 3.4. Jakie są założenia proksemiki? 3.5. Klasyfikacje przestrzeni w proksemice 3.6. Pojęcie i charakterystyka wyróżnionych dystansów w proksemice 3.7. Jakie wyróżnia się układy audytorium? 3.8. Charakterystyka nauczycieli uczestniczących w badaniu 3.9. Ujęcie relacji interpersonalnych z uwzględnieniem dystansu 3.10. Relacje interpersonalne w zależności od płci i rodzaju zajęć Rozdział 4 Styl kierowania i kompetencje nauczyciela stosującego ICT w kontekście proksemiki 4.1. Wprowadzenie 4.2. Charakterystyka nauczycieli uczestniczących w badaniu 4.3. Wykorzystanie dostępnego sprzętu multimedialnego przez nauczyciela 4.4. Komputer podczas zajęć edukacyjnych a praca nauczyciela z uczniem 4.5. Działania i komunikacja dydaktyczna nauczycieli stosowanie ICT? 4.6. Dominujący styl kierowania podczas pracy z uczniami trakcie stosowania ICT w procesie kształcenia 4.7. Kompetencje nauczycieli w kontekście odległości 4.8. Odległość dominująca między uczniem a nauczycielem 4.9. Tryb pracy nauczycielskiej widoczny w działaniach 4.10. Odległość najczęściej dominująca podczas zajęć między uczniem a nauczycielem podczas dominującego stylu pracy 4.11. Poziomy komunikacji widoczne w działaniach nauczających 4.12. Strefa zajmowana przez podmioty, mająca najistotniejszy wpływ na wyniki/oceny uzyskiwane w procesie kształcenia podczas stosowania ICT 4.13. Wstępne podsumowanie Rozdział 5 Model relacji interpersonalnych w przestrzeni edukacyjnej dla pedagogiki – uwag kilka 5.1. Wprowadzenie 5.2. Zbiory w obszarze społeczności szkolnej 5.3. Czy pozycja ciała w przestrzeni może być wyrazem postaw interpersonalnych? 5.4. Próba wstępnego podsumowania modelu 5.5. Na zakończenie rozdziału . Zakończenie . Bibliografia

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 99
Zgłoś nadużycie
31 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia