Jtronic - serwis elektroniki samochodowej.
Profesjonalna naprawa / regeneracja sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 01J Multitronic Audi.
Wszelkie informacje o usługach znajdziesz pod adresem jtronic.pl
Wysyłki proszę kierować na adres:
Jtronic – elektronika samochodowa
Jarosław Jagiełka
ul. E. Orzeszkowej 10
98-300 Wieluń
+48 693*255*955
Sterownik skrzyni biegów Multitronic 01J znajduje się w pojazdach marki
Seat, Audi :
A4 B6 2001–2004.
A4 B7 2004–2007.
A6 C5 2001–2004.
A6 C6 2004–2007.
Oznaczenie sterownika:
Multitronic TEMIC Hytronic V30 - prostokątna wtyczka.
Multitronic TEMIC Hytronic VL300 - okrągła wtyczka.
Multitronic Hytronic VL381F, VL380 8 biegów - okrągła wtyczka.
Sterownik skrzyni biegów Multitronic jest przez nas sprawdzany i naprawiany pod kątem typowych uszkodzeń, które mogą ujawnić się podczas dalszej eksploatacji skrzyni.
Jako jedyna firma w Polsce, elektronikę wewnątrz sterownika zalewamy specjalnym żelem w celu ochrony elektroniki przed drganiami oraz temperaturą.
Do naprawy sterownika używamy mikroskopu cyfrowego, aby zapewnić najwyższą jakość oraz precyzję wykonywanych usług.
Naprawy dokonujemy wyłącznie dzięki wykorzystaniu profesjonalnych i licencjonowanych sprzętów diagnostyczno-pomiarowych oraz przy użyciu najwyższej jakości materiałów i części zamiennych.
Regenerujemy sterowniki skrzyni biegów Multitronic również po nieudanej naprawie.
Typowe objawy uszkodzonego sterownika skrzyni biegów V30, VL300 Multitronic Audi to:
- Skrzynia biegów przechodzi w tryb awaryjny (fail-safe) i auto traci moc (ramka z biegami PRNDS na wyświetlaczu jest podświetlona lub mruga na czerwono).
- Przy rozgrzanym silniku skrzynia biegów zaczyna działać nieprawidłowo.
- Utrata biegu wstecznego R.
- Gwałtowna, nieprawidłowa zmiana biegów. Auto szarpie.
- Całkowity brak możliwości jazdy.
- Wyrzucanie biegu podczas jazdy.
- Skrzynia biegów szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”.
- Samoczynna zmiana biegu podczas jazdy, samoczynna zmiana biegu z pozycji D na S podczas jazdy.
- Brak możliwości odpalenia auta gdy skrzynia biegów Multitronic jest w pozycji P, można odpalić w pozycji N.
- Rozrusznik nie kręci, silnik nie odpala.
- Brak możliwości wybrania biegu.
- Wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów.
- Usterki występują na zimnym silniku bądź po uzyskaniu odpowiedniej temperatury.
- Nie można wrzucić biegu ani przełączyć, gdy ruszamy wybierakiem.
- Blokada lewarka zmiany biegów w pozycji P - możliwe przełożeniu biegu po odblokowaniu dźwigni 'przyciskiem' pod popielniczką.
Kody błędów z diagnostyki komputerowej świadczące o uszkodzeniu sterownika skrzyni biegów Multitronic 01J, 0AW:
17090, P0706, 001798 - Błąd przełącznika wielofunkcyjnego F125. Czujnik zasięgu transmisji F125 nieprawidłowy sygnał.
17090, P0706 - Przełącznik wielofunkcyjny F125. Transmission Range Sensor Circuit F125 Range/Performance, Implausible Signal.
P0706, 2221 - Czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125, niezrozumiały sygnał.
P0705, 17091, P0707, 17092, P0708.
01119 - SYGNAŁ ROZPOZNANIA BIEGU
P0851, 002129 - 006 - Przełącznik Park/Neutral ( Sygnał blokady rozrusznika) zwarcie z masą .
17106, P0722, 2228 – Błąd czujnika obrotów wyjściowych skrzyni biegów G195, brak sygnału. Transmission output speed sensor G195.
17105, P0721, 2227 - Usterka Czujnika Prędkości wyjściowej G195, nieprawdopodobny sygnał.
18201 ( P1793 ), 006035 – Błąd czujnika prędkości 2 obrotów wyjściowych skrzyni biegów G196 brak sygnału. Transmission Output Speed Sensor 2 (G196), No Signal.
17100 ( P0716 ) - Czujnik prędkości wejścia skrzyni biegów G182 niewiarygodny sygnał - sporadyczny.
17101 ( P0717 ) – Błąd czujnika obrotów wejściowych skrzyni biegów G182. Czujnik prędkości (G182) brak sygnału.
17137, P0753 - Zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88). Usterka elektryczna.
17134, P0750 - Zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88).
17135, P0751 – Shift Solenoid 1 (N88) Malfunction, electric error, Circuit Failure, Short to Ground - Intermittent.
18226, P1818 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna.
18227, P1819 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 obwód otwarty / zwarcie do masy.
P1818, 18226 – Pressure Control Valve 2 (N216) Electrical Malfunction. Electrical fault.
P181300 - Zawór regulacji cisnienia 1 N215 - elektryczna usterka w obwodzie prądowym.
P1813 (18221) - Zawór regulacji ciśnienia 1 (N215) Usterka elektryczna.
P1814 (18222) - Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 obwód otwarty lub zwarty do masy.
P1815 (18223) - Pressure Control Valve 1 (N215): Short to Plus.
18183 ( P1775 ), 18181 ( P1773 ) – Błąd czujnika ciśnienia G193.
18173 ( P1765 ) - Błąd czujnika ciśnienia G194.
18165 ( P1757 ) - Napięcie zasilające, supply voltage, open circuit. Power supply, interruption.
17111, 001831, P0727, P0272 – Sygnał liczby obrotów ze sterownika silnika . Brak sygnału obrotów ze sterownika silnika.
18034, P1626 - Missing message from the gearbox ecu.
P0730, 17114, 001840 - Monitorowanie przełożenia biegów. Błędny współczynnik przełożenia. Gear ratio monitoring. Incorrect Gear Ratio
18149, P1741 – Osiągnięty limit adaptacji sprzęgła Clutch Pressure Adaptation Limit Reached.
P171F 00 - Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału / Transmission input shaft speed sensor 2 implausible signal
P171E 00 - Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału / Transmission input shaft speed sensor 2 no signal.
P171E - Czujnik prędkości wejściowej/turbiny 2 - brak sygnału.
Brak komunikacji CAN ze sterownikiem skrzyni biegów.
____________________________________________________________________________________
Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę +48 693*255*955
Zapraszamy do współpracy klientów indywidualnych, warsztaty samochodowe oraz firmy motoryzacyjne.
Zaufaj firmie z wieloletnim doświadczeniem, pracującej na profesjonalnych urządzeniach.
W przypadku naprawy wysyłkowej, sterownik skrzyni biegów Multitronic wystarczy zdemontować i wysłać lub dostarczyć go osobiście do naszego serwisu.
Do wysyłanego sterownika należy dołączyć adres zwrotny z numerem telefonu oraz kody błędów DTC zapisane podczas diagnostyki komputerowej.
Możliwy również demontaż / montaż oraz naprawa sterownika skrzyni biegów w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Na naprawiony sterownik Multitronic udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
*Oryginalna wersja poniższego opisu znajduje się na jtronic.pl
* Próby plagiatu będą zgłaszane administracji portalu.
Przykładowe numery sterowników skrzyń biegów Audi Multitronic:
01J927156AE 6 EVE 2.0L FSI
01J927156AH 6 EZN 2,8L FSI
01J927156BG 6 FGC 1.8L FSI
01J927156CA 6 FNX 2,8L FSI
01J927156CB 6 FNW 2,4L FSI
01J927156CE 6 FSB 3.0L FSI
01J927156CF 6 FSH 3.0L FSI
01J927156CG 6 FRW 1.8L FSI
01J927156CH 6 FRX 2.0L FSI
01J927156CJ 6 FRY 2.4L FSI
01J927156CK 6 FRZ 2.8L FSI
01J927156CL 6 FSA 3.0L FSI
01J927156CM 6 FZH-FSK 1.9L TDI
01J927156CN 6 FSC 2.5L TDI
01J927156CP 6 FSD 1.8L FSI
01J927156CQ 6 FSE 1.8L FSI
01J927156CR 6 FSF 2.0L FSI
01J927156CS 6 FYU-FSG 3.0L FSI
01J927156CT 6 FZF-FSL 2.5L TDI
01J927156DB 6 FYX-FRC-FWK 2,4L
01J927156DD 6 — 2,4L FSI
01J927156DE 6 FWL 1.9L TDI
01J927156DR 6 FNW 2.4L FSI
01J927156DS 6 EVE 2.0L FSI
01J927156DQ 6 EZF 2.4L FSI
01J927156EA 6 EZN 2.8L FSI
01J927156EB 6 FNX 2.8L FSI
01J927156EC 6 FGC 1.8L FSI
01J927156ET 6 GEB 1.8L TFSI
01J927156FA 6 GEC 2,5L TDI
01J927156FD 6 GGP 3,0L FSI
01J927156FE 6 GGR 3.0L FSI
01J927156FF 6 GGT 1.8L FSI
01J927156FH 6 GGS 2.0L FSI
01J927156FK 6 GHD 2,5L TDI
01J927156GN 6 GJS 2,5L TDI
01J927156JD 6 DZN 2.8L FSI
01J927156K 6 EZF 2,4L FSI