Jtronic - serwis elektroniki samochodowej.
Profesjonalna naprawa / regeneracja sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 01J Multitronic Audi.
Wszelkie informacje o usługach znajdziesz pod adresem jtronic.pl
Wysyłki proszę kierować na adres:
Jtronic – elektronika samochodowa
Jarosław Jagiełka
ul. E. Orzeszkowej 10
98-300 Wieluń
+48 693*255*955
Sterownik skrzyni biegów Multitronic 01J znajduje się w pojazdach marki
Seat, Audi :
A4 B6 2001–2004.
A4 B7 2004–2007.
A6 C5 2001–2004.
A6 C6 2004–2007.
Oznaczenie sterownika:
Multitronic TEMIC Hytronic V30 - prostokątna wtyczka.
Multitronic TEMIC Hytronic VL300 - okrągła wtyczka.
Multitronic Hytronic VL381F, VL380 8 biegów - okrągła wtyczka.
Sterownik skrzyni biegów Multitronic jest przez nas sprawdzany i naprawiany pod kątem typowych uszkodzeń, które mogą ujawnić się podczas dalszej eksploatacji skrzyni.
Jako jedyna firma w Polsce, elektronikę wewnątrz sterownika zalewamy specjalnym żelem w celu ochrony elektroniki przed drganiami oraz temperaturą.
Do naprawy sterownika używamy mikroskopu cyfrowego, aby zapewnić najwyższą jakość oraz precyzję wykonywanych usług.
Naprawy dokonujemy wyłącznie dzięki wykorzystaniu profesjonalnych i licencjonowanych sprzętów diagnostyczno-pomiarowych oraz przy użyciu najwyższej jakości materiałów i części zamiennych.
Regenerujemy sterowniki skrzyni biegów Multitronic również po nieudanej naprawie.
Typowe objawy uszkodzonego sterownika skrzyni biegów V30, VL300 Multitronic Audi to:
- Skrzynia biegów przechodzi w tryb awaryjny (fail-safe) i auto traci moc (ramka z biegami PRNDS na wyświetlaczu jest podświetlona lub mruga na czerwono).
- Przy rozgrzanym silniku skrzynia biegów zaczyna działać nieprawidłowo.
- Utrata biegu wstecznego R.
- Gwałtowna, nieprawidłowa zmiana biegów. Auto szarpie.
- Całkowity brak możliwości jazdy.
- Wyrzucanie biegu podczas jazdy.
- Skrzynia biegów szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”.
- Samoczynna zmiana biegu podczas jazdy, samoczynna zmiana biegu z pozycji D na S podczas jazdy.
- Brak możliwości odpalenia auta gdy skrzynia biegów Multitronic jest w pozycji P, można odpalić w pozycji N.
- Rozrusznik nie kręci, silnik nie odpala.
- Brak możliwości wybrania biegu.
- Wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów.
- Usterki występują na zimnym silniku bądź po uzyskaniu odpowiedniej temperatury.
- Nie można wrzucić biegu ani przełączyć, gdy ruszamy wybierakiem.
- Blokada lewarka zmiany biegów w pozycji P - możliwe przełożeniu biegu po odblokowaniu dźwigni 'przyciskiem' pod popielniczką.
Kody błędów z diagnostyki komputerowej świadczące o uszkodzeniu sterownika skrzyni biegów Multitronic 01J, 0AW:
17090, P0706, 001798 - Błąd przełącznika wielofunkcyjnego F125. Czujnik zasięgu transmisji F125 nieprawidłowy sygnał.
17090, P0706 - Przełącznik wielofunkcyjny F125. Transmission Range Sensor Circuit F125 Range/Performance, Implausible Signal.
P0706, 2221 - Czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125, niezrozumiały sygnał.
P0705, 17091, P0707, 17092, P0708.
01119 - SYGNAŁ ROZPOZNANIA BIEGU
P0851, 002129 - 006 - Przełącznik Park/Neutral ( Sygnał blokady rozrusznika) zwarcie z masą .
17106, P0722, 2228 – Błąd czujnika obrotów wyjściowych skrzyni biegów G195, brak sygnału. Transmission output speed sensor G195.
17105, P0721, 2227 - Usterka Czujnika Prędkości wyjściowej G195, nieprawdopodobny sygnał.
18201 ( P1793 ), 006035 – Błąd czujnika prędkości 2 obrotów wyjściowych skrzyni biegów G196 brak sygnału. Transmission Output Speed Sensor 2 (G196), No Signal.
17100 ( P0716 ) - Czujnik prędkości wejścia skrzyni biegów G182 niewiarygodny sygnał - sporadyczny.
17101 ( P0717 ) – Błąd czujnika obrotów wejściowych skrzyni biegów G182. Czujnik prędkości (G182) brak sygnału.
17137, P0753 - Zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88). Usterka elektryczna.
17134, P0750 - Zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88).
17135, P0751 – Shift Solenoid 1 (N88) Malfunction, electric error, Circuit Failure, Short to Ground - Intermittent.
18226, P1818 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna.
18227, P1819 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 obwód otwarty / zwarcie do masy.
P1818, 18226 – Pressure Control Valve 2 (N216) Electrical Malfunction. Electrical fault.
P181300 - Zawór regulacji cisnienia 1 N215 - elektryczna usterka w obwodzie prądowym.
P1813 (18221) - Zawór regulacji ciśnienia 1 (N215) Usterka elektryczna.
P1814 (18222) - Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 obwód otwarty lub zwarty do masy.
P1815 (18223) - Pressure Control Valve 1 (N215): Short to Plus.
18183 ( P1775 ), 18181 ( P1773 ) – Błąd czujnika ciśnienia G193.
18173 ( P1765 ) - Błąd czujnika ciśnienia G194.
18165 ( P1757 ) - Napięcie zasilające, supply voltage, open circuit. Power supply, interruption.
17111, 001831, P0727, P0272 – Sygnał liczby obrotów ze sterownika silnika . Brak sygnału obrotów ze sterownika silnika.
18034, P1626 - Missing message from the gearbox ecu.
P0730, 17114, 001840 - Monitorowanie przełożenia biegów. Błędny współczynnik przełożenia. Gear ratio monitoring. Incorrect Gear Ratio
18149, P1741 – Osiągnięty limit adaptacji sprzęgła Clutch Pressure Adaptation Limit Reached.
P171F 00 - Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału / Transmission input shaft speed sensor 2 implausible signal
P171E 00 - Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału / Transmission input shaft speed sensor 2 no signal.
P171E - Czujnik prędkości wejściowej/turbiny 2 - brak sygnału.
Brak komunikacji CAN ze sterownikiem skrzyni biegów.
____________________________________________________________________________________
Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę +48 693*255*955
Zapraszamy do współpracy klientów indywidualnych, warsztaty samochodowe oraz firmy motoryzacyjne.
Zaufaj firmie z wieloletnim doświadczeniem, pracującej na profesjonalnych urządzeniach.
W przypadku naprawy wysyłkowej, sterownik skrzyni biegów Multitronic wystarczy zdemontować i wysłać lub dostarczyć go osobiście do naszego serwisu.
Do wysyłanego sterownika należy dołączyć adres zwrotny z numerem telefonu oraz kody błędów DTC zapisane podczas diagnostyki komputerowej.
Możliwy również demontaż / montaż oraz naprawa sterownika skrzyni biegów w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Na naprawiony sterownik Multitronic udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
*Oryginalna wersja poniższego opisu znajduje się na jtronic.pl
* Próby plagiatu będą zgłaszane administracji portalu.
Przykładowe numery sterowników skrzyń biegów Audi Multitronic:
01J 027 156 CG
01J 027 156 DB
01J 927 156 AL
01J 927 156 CJ
01J 927 156 CR
01J 927 156 JJ
01J 927 156 OJ
01J 927 156 R
01J 927 156 AE
01J 927 156 DE
01J 927 156 HH
01J 927 156 HT
01J 927 156 JH
01J 927 156 ET
01J 927 156 FH
01J 927 156 CF
01J 927 156 CL
01J 927 156 CM
01J 927 156 CP
01J 927 156 FA
01J 927 156 DB
01J 927 156 DS
01J 927 156 CB
01J 927 156 CN
01J 927 156 CQ
01J 927 155 JG
01J 927 156 CJ
01J 927 156 CS
01J 927 156 CT
01J 927 156 G
01J 927 156 HH
01J 927 156 HN
01J 927 156 HT
01J 927 156 JG
01J 927 156 JK
0AW 927 156 G
0AW927156G
01J910156HT
0AW927156K
0AW927156H
0AW927156E
0AW927156G
01J 910 156 HT
0AW 927 156 K
0AW 927 156 H
0AW 927 156 E
0AW 927 156 G
00403263A9
00403263B4
00403263B3
00403263B0
0AW 927 156 E
0AW 927 156 H
01J027156CG
01J027156DB
01J927156AL
01J927156CJ
01J927156CR
01J927156JJ
01J927156OJ
01J927156R
01J927156AE
01J927156DE
01J927156HH
01J927156HT
01J927156JH
01J927156ET
01J927156FH
01J927156CF
01J927156CL
01J927156CM
01J927156CP
01J927156FA
01J927156DB
01J927156DS
01J927156CB
01J927156CN
01J927156CQ
01J927155JG
01J927156CJ
01J927156CS
01J927156CT
01J927156G
01J927156HH
01J927156HN
01J927156HT
01J927156JG
01J927156JK