Jtronic - serwis elektroniki samochodowej.
Profesjonalna naprawa / regeneracja sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 01J Multitronic.
Wszelkie informacje o usługach znajdziesz pod adresem jtronic.pl
Wysyłki proszę kierować na adres:
Jtronic – elektronika samochodowa
Jarosław Jagiełka
ul. E. Orzeszkowej 10
98-300 Wieluń
Sterownik skrzyni biegów Multitronic 01J znajduje się w pojazdach marki
Seat, Skoda, Audi :
A4 B6 2001–2004.
A4 B7 2004–2007.
A6 C5 2001–2004.
A6 C6 2004–2007.
Oznaczenie sterownika:
Multitronic TEMIC Hytronic V30 - prostokątna wtyczka.
Multitronic TEMIC Hytronic VL300 - okrągła wtyczka.
Multitronic Hytronic VL381F, VL380 8 biegów - okrągła wtyczka.
Sterownik skrzyni biegów Multitronic jest przez nas sprawdzany i naprawiany pod kątem typowych uszkodzeń, które mogą ujawnić się podczas dalszej eksploatacji skrzyni.
Jako jedyna firma w Polsce, elektronikę wewnątrz sterownika zalewamy specjalnym żelem w celu ochrony elektroniki przed drganiami oraz temperaturą.
Do naprawy sterownika używamy mikroskopu cyfrowego, aby zapewnić najwyższą jakość oraz precyzję wykonywanych usług.
Naprawy dokonujemy wyłącznie dzięki wykorzystaniu profesjonalnych i licencjonowanych sprzętów diagnostyczno-pomiarowych oraz przy użyciu najwyższej jakości materiałów i części zamiennych.
Regenerujemy sterowniki skrzyni biegów Multitronic również po nieudanej naprawie.
Kody błędów z diagnostyki komputerowej świadczące o uszkodzeniu sterownika skrzyni biegów Multitronic 01J, 0AW:
17090, P0706, 001798 - Błąd przełącznika wielofunkcyjnego F125. Czujnik zasięgu transmisji F125 nieprawidłowy sygnał.
17090, P0706 - Przełącznik wielofunkcyjny F125. Transmission Range Sensor Circuit F125 Range/Performance, Implausible Signal.
P0706, 2221 - Czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125, niezrozumiały sygnał.
P0705, 17091, P0707, 17092, P0708.
01119 - SYGNAŁ ROZPOZNANIA BIEGU
P0851, 002129 - 006 - Przełącznik Park/Neutral ( Sygnał blokady rozrusznika) zwarcie z masą .
17106, P0722, 2228 – Błąd czujnika obrotów wyjściowych skrzyni biegów G195, brak sygnału. Transmission output speed sensor G195.
17105, P0721, 2227 - Usterka Czujnika Prędkości wyjściowej G195, nieprawdopodobny sygnał.
18201 ( P1793 ), 006035 – Błąd czujnika prędkości 2 obrotów wyjściowych skrzyni biegów G196 brak sygnału. Transmission Output Speed Sensor 2 (G196), No Signal.
17100 ( P0716 ) - Czujnik prędkości wejścia skrzyni biegów G182 niewiarygodny sygnał - sporadyczny.
17101 ( P0717 ) – Błąd czujnika obrotów wejściowych skrzyni biegów G182. Czujnik prędkości (G182) brak sygnału.
17137, P0753 - Zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88). Usterka elektryczna.
17134, P0750 - Zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88).
17135, P0751 – Shift Solenoid 1 (N88) Malfunction, electric error, Circuit Failure, Short to Ground - Intermittent.
18226, P1818 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna.
18227, P1819 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 obwód otwarty / zwarcie do masy.
P1818, 18226 – Pressure Control Valve 2 (N216) Electrical Malfunction. Electrical fault.
P181300 Zawór regulacji cisnienia 1 N215 - elektryczna usterka w obwodzie prądowym.
P1813 (18221) - Zawór regulacji ciśnienia 1 (N215) Usterka elektryczna.
P1814 (18222) - Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 obwód otwarty lub zwarty do masy.
P1815 (18223) - Pressure Control Valve 1 (N215): Short to Plus.
18183 ( P1775 ), 18181 ( P1773 ) – Błąd czujnika ciśnienia G193.
18173 ( P1765 ) - Błąd czujnika ciśnienia G194.
18165 ( P1757 ) - Napięcie zasilające, supply voltage, open circuit. Power supply, interruption.
17111, 001831, P0727, P0272 – Sygnał liczby obrotów ze sterownika silnika . Brak sygnału obrotów ze sterownika silnika.
18034, P1626 - Missing message from the gearbox ecu.
P0730, 17114, 001840 - Monitorowanie przełożenia biegów. Błędny współczynnik przełożenia. Gear ratio monitoring. Incorrect Gear Ratio
18149, P1741 – Osiągnięty limit adaptacji sprzęgła Clutch Pressure Adaptation Limit Reached.
P171F 00 - Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału / Transmission input shaft speed sensor 2 implausible signal
P171E 00 - Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału / Transmission input shaft speed sensor 2 no signal.
P171E - Czujnik prędkości wejściowej/turbiny 2 - brak sygnału.
Brak komunikacji CAN ze sterownikiem skrzyni biegów.
Typowe objawy uszkodzonego sterownika skrzyni biegów V30, VL300 Multitronic Audi to:
- Skrzynia biegów przechodzi w tryb awaryjny (fail-safe) i auto traci moc (ramka z biegami PRNDS na wyświetlaczu jest podświetlona lub mruga na czerwono).
- Przy rozgrzanym silniku skrzynia biegów zaczyna działać nieprawidłowo.
- Utrata biegu wstecznego R.
- Gwałtowna, nieprawidłowa zmiana biegów. Auto szarpie.
- Całkowity brak możliwości jazdy.
- Wyrzucanie biegu podczas jazdy.
- Skrzynia biegów szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”.
- Samoczynna zmiana biegu podczas jazdy, samoczynna zmiana biegu z pozycji D na S podczas jazdy.
- Brak możliwości odpalenia auta gdy skrzynia biegów Multitronic jest w pozycji P, można odpalić w pozycji N.
- Rozrusznik nie kręci, silnik nie odpala.
- Brak możliwości wybrania biegu.
- Wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów.
- Usterki występują na zimnym silniku bądź po uzyskaniu odpowiedniej temperatury.
- Nie można wrzucić biegu ani przełączyć, gdy ruszamy wybierakiem.
- Blokada lewarka zmiany biegów w pozycji P - możliwe przełożeniu biegu po odblokowaniu dźwigni 'przyciskiem' pod popielniczką.
Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę +48 693*255*955
Zapraszamy do współpracy klientów indywidualnych, warsztaty samochodowe oraz firmy motoryzacyjne.
Zaufaj firmie z wieloletnim doświadczeniem, pracującej na profesjonalnych urządzeniach.
W przypadku naprawy wysyłkowej, sterownik skrzyni biegów Multitronic wystarczy zdemontować i wysłać lub dostarczyć go osobiście do naszego serwisu.
Do wysyłanego sterownika należy dołączyć adres zwrotny z numerem telefonu oraz kody błędów DTC zapisane podczas diagnostyki komputerowej.
Możliwy również demontaż / montaż oraz naprawa sterownika skrzyni biegów w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Na naprawiony sterownik Multitronic udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
*Oryginalna wersja poniższego opisu znajduje się na jtronic.pl
* Próby plagiatu będą zgłaszane administracji portalu.
Przykładowe numery sterowników skrzyń biegów Audi Multitronic:
Multitronic 01J927156AE 1756 EVE A4 2,096KW 12.2000–04.2001
Multitronic 01J927156AH 1665 EZN A6 2,8ACK,AMX142KW 06.2000-09.2000
Multitronic 01J927156BG 1756 FGC A6 1,8110KW 06.2000-09.2000
Multitronic 01J927156CA 1662 FNX A6 2,8140KW 09.2000-04.2001
Multitronic 01J927156CB 1664 FNW,GHQ A6 2,4121KW 09.2000-04.2001
Multitronic 01J927156CE 2042 FSB A6 3,0162KW 06.2001–06.2002
Multitronic 01J927156CF 2041 FSH A4 3,0AVK220PS 09.2001-06.2002
Multitronic 01J927156CG 2011 FRW A6 1,8110KW 06.2001–05.2003
Multitronic 01J927156CH 2011 FRX A6 2,096KW 06.2001–05.2003
Multitronic 01J927156CJ 3031 FRY A6 2,4120KW,125KW 06.2001–05.2003
Multitronic 01J927156CK 2041 FRZ A6 2,8L 06.2001–05.2003
Multitronic 01J927156CL 3031 FSA A6 3,0160KW,162KW 06.2001–05.2003
Multitronic 01J927156CM 2203 FSK,FZH A4 1,9TDIAVF96KW 09.2001-05.2003
Multitronic 01J927156CN 2213 FSC A6 2,5TDI114KW 06.2001–06.2002
Multitronic 01J927156CP 2011 FSD A4 1,8AVJ110KW 04.2001–06.2002
Multitronic 01J927156CQ 2033 FSE A4 1,8AMB125KW 10.2001-06.2002
Multitronic 01J927156CR 2011 FSF A4 2,0ALT96KW 04.2001–07.2002
Multitronic 01J927156CS 3031 FSG,FYU A4 3,0BBJ218PS/ASN220PS 07.2002-05.2003
Multitronic 01J927156CT 2212 FZF,FSL A4 2,5TDIAYM114KW 05.2001–06.2002
Multitronic 01J927156DB 3031 FRC,FYX A4 2,4AMM163PS/BDV170PS 08.2001-07.2002
Multitronic 01J927156DB 3031 FWK A6 2,4125KW 2000–2003
Multitronic 01J927156DD 3031 2,4121KW
Multitronic 01J927156FA 3042 GEC A4 2,5TDIBFC163PS 07.2002–05.2003
Multitronic 01J927156FD 3031 GGP A6 3,0162KW 07.2002–05.2003
Multitronic 01J927156FE 3031 GGR A4 3,0162KW 07.2002–05.2003
Multitronic 01J927156FK 3042 GHD A6 2,5TDIBFC120KW 07.2002–05.2003
Multitronic 01J927156GN 3040 GJS A6 2,5120KW 02.2003–05.2003
Multitronic 01J927156JD 1021 DZN A6 2,8ACK,AMX142KW 09.1999-06.2000
Multitronic 01J927156K 1664 EZF A6 2,4121KW 06.2000-09.2000
01J927156CJ 6 FRY 2.4L FSI
01J927156CK 6 FRZ 2.8L FSI
01J927156CL 6 FSA 3.0L FSI
01J927156CM 6 FZH-FSK 1.9L TDI
01J927156CN 6 FSC 2.5L TDI
01J927156CP 6 FSD 1.8L FSI
01J927156CQ 6 FSE 1.8L FSI
01J927156CR 6 FSF 2.0L FSI
01J927156CS 6 FYU-FSG 3.0L FSI
01J927156CT 6 FZF-FSL 2.5L TDI
01J927156DB 6 FYX-FRC-FWK 2,4L
01J927156DD 6 — 2,4L FSI
01J927156DE 6 FWL 1.9L TDI
01J927156DR 6 FNW 2.4L FSI
01J927156DS 6 EVE 2.0L FSI
01J927156DQ 6 EZF 2.4L FSI
01J927156EA 6 EZN 2.8L FSI
01J927156EB 6 FNX 2.8L FSI
01J927156EC 6 FGC 1.8L FSI
01J927156ET 6 GEB 1.8L TFSI
01J927156FA 6 GEC 2,5L TDI
01J927156FD 6 GGP 3,0L FSI