ECUDoctor – specjalistyczny serwis elektroniki samochodowej, zaprasza do skorzystania z oferty naprawy sterownika / komputera automatycznej skrzyni biegów Multitronic VL381.
Jako jedyni w Europie posiadamy stacjonarną maszynę do testowania sterowników, która emuluje wszystkie warunki pracy, identyczne z tymi występującymi w pojeździe. Jesteśmy również producentem czujników ciśnienia, które używamy w procesie regeneracji.
Zobacz nasze filmy związane ze sterownikiem VL381: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY:
• uszkodzona wtyczka / uszkodzone gniazdo
• zalana wtyczka / zalane gniazdo
• wypalona wtyczka / wypalone gniazdo
• ułamany pin w gnieździe
• mrugają kontrolki PRND na wyświetlaczu w liczniku
• auto szarpie
• brak możliwości wrzucenia biegu
• samochód jedzie w trybie awaryjnym na jednym poziomie obrotów
• brak możliwości odpalenia auta
• usterka zależna jest od temperatury skrzyni
• auto można odpalić tylko w pozycji N
• zalane / zgnite gniazdo sterownika / komputera
• zalana / zgnita wtyczka
• P0706 / 17090 - czujnik zakresu przełożenia F125 - sygnał poza zakresem , czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125 - niezrozumiały sygnał
• P0717 / 17101 - czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów (G182) - sygnał niezrozumiały
• P0721 / 17105 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - sygnał niezrozumiały
• P0722 / 17106 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - brak sygnału
• P0730 / 17114 - kontrola biegu / przełożenia - błędny współczynnik przełożenia
• P0753 / 17137 - zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88) - usterka elektryczna
• P1724 - sygnał blokady rozrusznika - zwarcie z masą
• P1743 - kontrola poślizgu sprzęgła - sygnał za duży
• P1761 / 18169 - elektromagnes blokujący dźwignię selektora (N110) - zwarcie z masą
• P178F / 09767 - zawór regulacji ciśnienia - zabrudzony
• P1793 / 18201 - czujnik 2 prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G196) - brak sygnału
• P1813 / 18222 - zawór 1 regulujący ciśnienie (N215) - usterka elektryczna
• P1818 / 18226 - zawór 2 regulujący ciśnienie (N216) - usterka elektryczna
• P2753 / 10077 - zawór chłodnicy oleju przekładniowego - przerwa
• P1773 / 18181 - czujnik ciśnienia 1 G193 - sygnał za wysoki
• P1741 / 09827 - adaptacja ciśnienia sprzęgła - osiągnięta granica zakresu adaptacji
• P1742 / 18150 - adaptacja momentu zamykającego sprzęgła - osiągnięto limit adaptacji
OBSŁUGIWANE MODELE:
• Audi A4 B8 8K
• Audi A5 8T
• Audi A6 C7 4G
• Audi A7 C7 4GA
NUMER - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA:
• 0AW927156E
• 0AW927156G
• 0AW927156H
• 0AW927156K
CENNIK:
• naprawa wysyłkowo: 1200-1500zł
• podmiana sterownika, gdy nie nadaje się do naprawy: 2000zł
• klonowanie oprogramowania: 400zł
• wszystkie kwoty płatne kurierowi przy odbiorze
• wysyłka do krajów EU 12-35e - wycena indywidualna
• wszystkie ceny obowiązują jeżeli element wcześniej nie był naprawiany
CZAS NAPRAWY:
• wysyłkowo: 2-5 dni + wysyłka
GWARANCJA:
• gwarancja na naprawę sterownika udzielana jest na okres 12 miesięcy
INNE:
• do paczki należy dołączyć adres zwrotny, nr telefonu + formę płatności: paragon / faktura (nip)
Kontakt / adres wysyłki sterownika:
ECUDoctor, ul. Karola Miarki 36, 41-400 Mysłowice, Polska
English version:
ECUDoctor – a specialist car electronics service, invites you to take advantage of the offer to repair the Multitronic VL381 automatic gearbox controller/computer.
We are the only ones in Europe to have a stationary controller testing machine that emulates all operating conditions, identical to those occurring in the vehicle. We are also a manufacturer of pressure sensors, which we use in the regeneration process.
Check out our videos related to the VL381 controller: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
LIST OF FAULTS AND ERRORS THAT WE FIX:
• damaged plug / socket
• flooded plug / socket
• burnt plug / socket
• borken pins in socket
• PRND lights on the cluster display are blinking
• the car jerks
• no possibility to throw a run
• the car is running in emergency mode at one speed level
• unable to start the car
• the fault depends on the gearbox temperature
• the car can only be started in the N position
• flooded / rotten socket of the controller / computer
• flooded / rotten plug
• P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
• P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor Circuit
• P0717 / 17101 - Transmission Input Speed Sensor (G182) - Implausible Signal
• P0721 / 17105 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - Implausible Signal
• P0722 / 17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - No Signal
• P0730 / 17114 - Gear Ratio Monitoring - Incorrect Gear Ratio
• P0753 / 17137 - Shift Solenoid 1 (N88) - Circuit Failure
• P1724 - Starter Interlock Signal - Short to Ground
• P1743 - Clutch slip monitoring - Signal too large
• P1761 / 18169 - Shift Lock Solenoid (N110) - Short to Ground
• P178F / 09767 - Pressure regulation valve - Dirty / Clogged
• P1793 / 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196) - No Signal
• P1813 / 18222 - Pressure Control Valve 1 - Electrical Malfunction
• P1818 / 18226 - Pressure Control Valve 2 - Electrical Malfunction
• P2753 / 10077 - Transmission Fluid Cooler Control Circuit - Open
• P1773 / 18181 - Hydraulic pressure sender 1 - G193 Signal too high
• P1741 / 09827 - Clutch Pressure Adaptation - Limit Reached
• P1742 / 18150 - Clutch Torque Adaptation - Limit reached
INSTALLED IN CARS:
• Audi A4 B8 8K
• Audi A5 8T
• Audi A6 C7 4G
• Audi A7 C7 4GA
NUMBER CONTROLLER / TCU / TCM:
• 0AW927156E
• 0AW927156G
• 0AW927156H
• 0AW927156K
WARRANTY:
• the repair of the controller is covered by a 12-month warranty
REPAIR TIME:
• 2-5 work days + shipping
PRICE LIST & SHIPPING:
• by mail order – 290-360e
• replacing the controller if it cannot be repaired - 490e
• shipping by courier + individual
OTHER:
• the package must include a return address, phone number + form of payment: receipt / invoice (VAT TAX ID)
Česká verze
ECUDoctor – specializovaný servis automobilové elektroniky vás zve k využití nabídky opravy řídicí jednotky/počítače automatické převodovky Multitronic VL381.
Jsme jediní v Evropě, kteří disponují stacionárním testovacím zařízením pro řídicí jednotky, které emuluje všechny provozní podmínky identické s těmi, které se vyskytují ve vozidle. Jsme také výrobcem tlakových senzorů, které používáme v procesu regenerace.
Podívejte se na naše videa týkající se ovladače VL381: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
ZÁRUKA:
• oprava řídicí jednotky je kryta 12měsíční zárukou
DOBA OPRAVY:
• 2–5 pracovních dní + doprava
CENÍK A DOPRAVA:
• na dobírku – 290–360 €
• výměna řídicí jednotky v případě, že oprava není možná – 490 €
• doprava kurýrem + individuální domluva
OSTATNÍ:
• balík musí obsahovat zpáteční adresu, telefonní číslo + formu platby: účtenka / faktura (DIČ)
Deutsche Version
ECUDoctor – Ihr spezialisierter Kfz-Elektronik-Service – bietet Ihnen die Reparatur Ihres Automatikgetriebe-Steuergeräts Multitronic VL381 an.
Wir sind die Einzigen in Europa, die über eine stationäre Steuergeräte-Prüfmaschine verfügen, die alle im Fahrzeug vorkommenden Betriebsbedingungen simuliert. Wir sind außerdem Hersteller von Drucksensoren, die wir im Regenerationsprozess einsetzen.
Sehen Sie sich unsere Videos zum VL381-Controller an: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
GARANTIE:
• Die Reparatur des Steuergeräts ist durch eine 12-monatige Garantie abgedeckt.
REPARATURZEIT:
• 2-5 Werktage zzgl. Versand
PREISLISTE & VERSAND:
• Versand per Postversand: 290-360 €
• Austausch des Steuergeräts, falls nicht reparierbar: 490 €
• Versand per Kurierdienst + Einzelversand
SONSTIGES:
• Dem Paket müssen eine Rücksendeadresse, Telefonnummer und Zahlungsart (Beleg/Rechnung) beiliegen. (USt-IdNr.)