ECUDoctor – specjalistyczny serwis elektroniki samochodowej, zaprasza do skorzystania z oferty naprawy sterownika/komputera automatycznej skrzyni biegów Multitronic VL381.
Jako jedyni w Europie posiadamy stacjonarną maszynę do testowania sterowników, która emuluje wszystkie warunki pracy, identyczne z tymi występującymi w pojeździe. Jesteśmy również producentem czujników ciśnienia, które używamy w procesie regeneracji.
LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY:
- uszkodzona wtyczka / uszkodzone gniazdo
- zalana wtyczka / zalane gniazdo
- wypalona wtyczka / wypalone gniazdo
- ułamany pin w gnieździe
- mrugają kontrolki PRND na wyświetlaczu w liczniku
- auto szarpie
- brak możliwości wrzucenia biegu
- samochód jedzie w trybie awaryjnym na jednym poziomie obrotów
- brak możliwości odpalenia auta
- usterka zależna jest od temperatury skrzyni
- auto można odpalić tylko w pozycji N
- zalane / zgnite gniazdo sterownika / komputera
- zalana / zgnita wtyczka
- P0706 / 17090 - czujnik zakresu przełożenia F125 - sygnał poza zakresem , czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125 - niezrozumiały sygnał
- P0717 / 17101 - czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów (G182) - sygnał niezrozumiały
- P0721 / 17105 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - sygnał niezrozumiały
- P0722 / 17106 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - brak sygnału
- P0730 / 17114 - kontrola biegu-/przełożenia - błędny współczynnik przełożenia
- P0753 / 17137 - zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88) - usterka elektryczna
- P1724 - sygnał blokady rozrusznika - zwarcie z masą
- P1743 - kontrola poślizgu sprzęgła - sygnał za duży
- P1761 / 18169 - elektromagnes blokujący dźwignię selektora (N110) - zwarcie z masą
- P178F - zawór regulacji ciśnienia - zabrudzony
- P1793 / 18201 - czujnik 2 prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G196) - brak sygnału
- P1813 / 18222 - zawór 1 regulujący ciśnienie (N215) - usterka elektryczna
- P1818 / 18226 - zawór 2 regulujący ciśnienie (N216) - usterka elektryczna
- P2753 / 10077 - zawór chłodnicy oleju przekładniowego - przerwa
OBSŁUGIWANE MODELE:
- Audi A4 B8 8K
- Audi A5 8T
- Audi A6 C7 4G
- Audi A7 C7 4GA
NUMER - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA:
- 0AW927156E
- 0AW927156G
- 0AW927156H
- 0AW927156K
CENNIK:
- naprawa wysyłkowo: 1200-1500zł
- podmiana sterownika, gdy nie nadaje się do naprawy: 2000zł
- klonowanie oprogramowania: 400zł
- wszystkie kwoty płatne kurierowi przy odbiorze
- wysyłka do krajów EU 12-35e - wycena indywidualna
- wszystkie ceny obowiązują jeżeli element wcześniej nie był naprawiany
CZAS NAPRAWY:
- wysyłkowo: 2-5 dni + wysyłka
GWARANCJA:
- gwarancja na naprawę sterownika udzielana jest na okres 12 miesięcy
INNE:
- do paczki należy dołączyć adres zwrotny, nr telefonu + formę płatności: paragon / faktura (nip)
Kontakt / adres wysyłki sterownika:
ECUDoctor, ul. Karola Miarki 36, 41-400 Mysłowice, Polska
English version:
ECUDoctor – a specialist car electronics service, invites you to take advantage of the offer to repair the Multitronic VL381 automatic gearbox controller/computer.
We are the only ones in Europe to have a stationary controller testing machine that emulates all operating conditions, identical to those occurring in the vehicle. We are also a manufacturer of pressure sensors, which we use in the regeneration process.
LIST OF FAULTS AND ERRORS THAT WE FIX:
- damaged plug / socket
- flooded plug / socket
- burnt plug / socket
- borken pins in socket
- PRND lights on the cluster display are blinking
- the car jerks
- no possibility to throw a run
- the car is running in emergency mode at one speed level
- unable to start the car
- the fault depends on the gearbox temperature
- the car can only be started in the N position
- flooded / rotten socket of the controller / computer
- flooded / rotten plug
- P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
- P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor Circuit
- P0717 / 17101 - Transmission Input Speed Sensor (G182) - Implausible Signal
- P0721 / 17105 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - Implausible Signal
- P0722 / 17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - No Signal
- P0730 / 17114 - Gear Ratio Monitoring - Incorrect Gear Ratio
- P0753 / 17137 - Shift Solenoid 1 (N88) - Circuit Failure
- P1724 - Starter Interlock Signal - Short to Ground
- P1743 - Clutch slip monitoring - Signal too large
- P1761 / 18169 - Shift Lock Solenoid (N110) - Short to Ground
- P178F - Pressure regulation valve - Dirty / Clogged
- P1793 / 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196) - No Signal
- P1813 / 18222 - Pressure Control Valve 1 - Electrical Malfunction
- P1818 / 18226 - Pressure Control Valve 2 - Electrical Malfunction
- P2753 / 10077 - Transmission Fluid Cooler Control Circuit - Open
INSTALLED IN CARS:
- Audi A4 B8 8K
- Audi A5 8T
- Audi A6 C7 4G
- Audi A7 C7 4GA
NUMBER CONTROLLER / TCU / TCM:
- 0AW927156E
- 0AW927156G
- 0AW927156H
- 0AW927156K
WARRANTY:
- the repair of the controller is covered by a 12-month warranty
REPAIR TIME:
- 2-5 work days + shipping
PRICE LIST & SHIPPING:
- by mail order – 290-360e
- replacing the controller if it cannot be repaired - 490e
- shipping by courier + individual
OTHER:
- the package must include a return address, phone number + form of payment: receipt / invoice (VAT TAX ID)
Česká verze
ECUDoctor – specializovaný servis automobilové elektroniky vás zve k využití nabídky opravy řídicí jednotky/počítače automatické převodovky Multitronic VL381.
Jsme jediní v Evropě, kteří disponují stacionárním testovacím zařízením pro řídicí jednotky, které emuluje všechny provozní podmínky identické s těmi, které se vyskytují ve vozidle. Jsme také výrobcem tlakových senzorů, které používáme v procesu regenerace.
SEZNAM ZÁVAD A CHYB, KTERÉ OPRAVUJEME:
- poškozený konektor / zásuvka
- zatopený konektor / zásuvka
- spálený konektor / zásuvka
- zlomené piny v zásuvce
- blikající kontrolky PRND na displeji přístrojového panelu
- auto cuká
- nelze zařadit rychlost
- auto jede v nouzovém režimu na jednu rychlost
- nelze nastartovat auto
- závada závislá na teplotě převodovky
- auto lze nastartovat pouze v poloze N
- zatopená / zkorodovaná zásuvka řídicí jednotky / počítače
- zatopený / zkorodovaný konektor
CHYBOVÉ KÓDY:
- P0706 / 17090 - Snímač rozsahu převodovky (F125): nepravděpodobný signál
- P0706 / 17090 - Obvod snímače rozsahu převodovky
- P0717 / 17101 - Snímač vstupní rychlosti převodovky (G182) - nepravděpodobný signál
- P0721 / 17105 - Snímač výstupní rychlosti převodovky (G195) - nepravděpodobný signál
- P0722 / 17106 - Snímač výstupní rychlosti převodovky (G195) - žádný signál
- P0730 / 17114 - Monitorování převodového poměru - nesprávný převodový poměr
- P0753 / 17137 - Řadicí solenoid 1 (N88) - porucha obvodu
- P1724 - Signál blokování startéru - zkrat na kostru
- P1743 - Monitorování prokluzu spojky - signál příliš velký
- P1761 / 18169 - Solenoid zámku řazení (N110) - zkrat na kostru
- P178F - Ventil regulace tlaku - znečištěný / ucpaný
- P1793 / 18201 - Snímač výstupní rychlosti převodovky 2 (G196) - žádný signál
- P1813 / 18222 - Ventil řízení tlaku 1 - elektrická závada
- P1818 / 18226 - Ventil řízení tlaku 2 - elektrická závada
- P2753 / 10077 - Obvod řízení chlazení oleje převodovky - otevřený
INSTALOVÁNO VE VOZIDLECH:
- Audi A4 B8 8K
- Audi A5 8T
- Audi A6 C7 4G
- Audi A7 C7 4GA
ČÍSLO ŘÍDICÍ JEDNOTKY / TCU / TCM:
- 0AW927156E
- 0AW927156G
- 0AW927156H
- 0AW927156K
ZÁRUKA:
- oprava řídicí jednotky je kryta 12měsíční zárukou
DOBA OPRAVY:
- 2–5 pracovních dní + doprava
CENÍK A DOPRAVA:
- na dobírku – 290–360 €
- výměna řídicí jednotky v případě, že oprava není možná – 490 €
- doprava kurýrem + individuální domluva
OSTATNÍ:
- balík musí obsahovat zpáteční adresu, telefonní číslo + formu platby: účtenka / faktura (DIČ)