Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Moda na gotowanie. Medialne i kulturowe wizerunki jedzenia

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka pozostała
Moda na gotowanie. Medialne i kulturowe wizerunki jedzenia red. Bartosz Kowalczyk, Piotr Łuszczykiewicz, Karol Walczak, Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak Wydawnictwo Naukowe Silva Rerum Poznań 2018 ISBN: 978-83-65697-70-7 liczba stron: 338 oprawa miękka . Spis treści . Słowo wstępne Waldemar Kuligowski Zgniły pochrzyn i święte psy. Kształtowanie się antropologicznej refleksji nad jedzeniem jako praktyką kulturową I Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak Gotowanie na ekranie. Słów kilka o nieustającej popularności programów kulinarnych w telewizji Dominika Narożna Co jeść? – telewizyjne audycje na temat żywienia. Studium przypadku Magdalena Szulc Cooking is the new black, czyli przepis na najmodniejszy post w blogosferze Marta Miaskowska Wideo w mediach społecznościowych – substytut relacji międzyludzkich czy nowa rzeczywistość? Ramona Ślusarczyk, Katarzyna Kopecka-Piech Instagram jako technologia intruzywna i „epistemiczna tapeta”. Mediatyzacja życia codziennego w obszarze tzw. zdrowego odżywiania Sebastian Latocha Retoryka zdrowia. Jedzenie i magia na łamach „Men’s Health”. Portret (z negatywu) samopoczucia współczesnego mężczyzny Robert Grochowski Zasady i normy przekazu komunikatu reklamowego środków spożywczych (żywieniowych), a prawa człowieka Bartosz Kowalczyk Wielki głód albo jak smakuje ludzka wątroba II Samanta Kowalska Kuchnia smaków przyprawiona paragrafem. Ochrona dziedzictwa kulinarnego – wybrane aspekty prawnomiędzynarodowe Paulina Wiśniewska Moda na gotowanie w kontekście problematyki konsumpcjonizmu, głodu na świecie, zatruwania żywności i cierpienia zwierząt hodowlanych – jako wyzwań z zakresu bezpieczeństwa społecznego współczesnego świata Michał Jarnecki W pogoni za tożsamością lub jej iluzją w turystyce kulinarnej . Kuchnia a tożsamość narodowa. Arkadiusz Bednarczuk Muzeum sztuki kulinarnej jako medium pamięci zbiorowej Barbara Borzyszkowska (Koszela) W nurcie kulinarnej festiwalizacji kultury na przykładzie imprezy plenerowej – Imieniny Borowej Ciotki w Zagrodzie Styp-Rekowskich w Płotowie Alina Werochowska Kaszubskie tradycje kulinarne – medialny zamęt, czy udane próby ich ocalenia? Justyna Kubik Kulinaria a rozrywka społeczności lokalnych – na podstawie lokalnego przekazu medialnego Karol Walczak Wizerunek ludowego jedzenia na przykładzie wybranych przekazów medialnych. III Piotr Łuszczykiewicz O liryczności jedzenia (od antycznej Grecji do peerelowskiej Polski) Eliza Gajzler Z umiarem o umiarze. Kilka uwag Ignacego Krasickiego o jedzeniu i piciu. Juliusz Grzybowski O niecodziennych zwyczajach kulinarnych tebańskich kobiet . Abstrakty Noty o autorach

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 290
Zgłoś nadużycie
42 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia