-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Tematyka
pedagogika, resocjalizacja
Metodyka zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
Jerzy Kujawiński
Wydawnictwo Naukowe UAM
Poznań 2003
ISBN: 83-232-1310-0
liczba stron: 120
oprawa miękka
.
Spis treści
.
Przedmowa
Wstęp
ROZDZIAŁ I. Podstawy teoretyczne procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
Wprowadzenie
Aktywność własna jako czynnik rozwoju osobowości ucznia
Proces i składniki zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
Planowanie procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
Przebieg zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
ROZDZIAŁ II. Metody i formy dydaktyczne stosowane w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
Nowa typologia metod i form dydaktycznych
Charakterystyka metod dydaktycznych
Stosowanie metod dydaktycznych w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej
Pytania w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
ROZDZIAŁ III. Koncepcje metodyczne wykorzystywane w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
Rodowód poszczególnych koncepcji metodycznych
Ogólna charakterystyka poszczególnych koncepcji metodycznych
ROZDZIAŁ IV. Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna uczniów oparta na koncepcjach metodycznych opracowanych przez autora
Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna oparta na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie indywidualizowanej problemowo-grupowej aktywności
Podstawy teoretyczne indywidualizowanej problemowo-grupowej koncepcji metodycznej
Model metodyczny zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów opartej na indywidualizowanej problemowo-grupowej koncepcji metodycznej
Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna oparta na koncepcji meto dycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności proosobstej
Podstawy teoretyczne koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniorr uprawianie twórczej aktywności proosobistej
Model metodyczny zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolng opartej na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności proosobistej
Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna oparta na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności prospołecznej
Podstawy teoretyczne koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności prospołecznej
Model metodyczny zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności prospołecznej
Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna uczniów oparta na integralnej koncepcji metodycznej
Podstawy teoretyczne koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom samoscalanie w sobie wyników własnej aktywności wielostronnej
Model metodyczny zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na integralnej koncepcji metodycznej
Przykładowy projekt zintegrowanego zajęcia szkolno-pozaszkolnego opartego na integralnej koncepcji metodycznej
ROZDZIAŁ V. Skuteczność zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na integalnej koncepcji metodycznej
Założenia badawcze
Cele badań
Problemy i hipotezy
Zmienne i ich wskaźniki
Metody, techniki i narzędzia badawcze
Przebieg i wyniki badań
Badania początkowe i uzyskane wyniki
Badania końcowe i uzyskane wyniki
Podsumowanie
ROZDZIAŁ VI. Rola i autorytet nauczyciela w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej
.
Zakończenie
.
Literatura
Aneksy
Spis rysunków i tabel