Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Książki i Podręczniki > Książki naukowe i popularnonaukowe

Media studenckie w Polsce. Geneza, ewolucja, rzeczywistość

  • 24 Lip 08:48
  • Nr ogłoszenia: 67812309
  • Dostępność: niedostępne
1 / 1
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka psychologia, socjologia
Media studenckie w Polsce. Geneza, ewolucja, rzeczywistość Anna Zięty Wydawnictwo Naukowe Katedra Gdańsk 2017 ISBN: 978-83-63434-49-6 liczba stron: 577 oprawa miękka . Spis treści . Wprowadzenie ROZDZIAŁ 1 MEDIA STUDENCKIE W PROCESIE KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO 1.1. Portret współczesnego studenta 1.2. Media w komunikacji społecznej 1.2.1. Pojęcie mediów studenckich 1.2.2. Funkcje mediów studenckich ROZDZIAŁ 2 FUNKCJONOWANIE MEDIÓW STUDENCKICH PRZED TRANSFORMACJĄ USTROJOWĄ 2.1. Studencki ruch kulturalny - regulator rozwoju mediów studenckich ROZDZIAŁ 3 KONCESJONOWANE ROZGŁOŚNIE AKADEMICKIE 3.1. Akademickie Radio Centrum (Rzeszów) 3.2. Akademickie Radio Centrum (Lublin) 3.3. Akademickie Radio Kampus (Warszawa) 3.4. Akademickie Radio Luz (Wrocław) 3.5. Radio Afera (Poznań) 3.6. Radio Akadera (Białystok) 3.7. Radio Index (Zielona Góra) 3.8. Radio UWM FM (Olsztyn) 3,9. Studenckie Radio Żak (Łódź) 3.10. Radiofonia (Kraków) 3.11. Porozumienie Polskich Rozgłośni Akademickich 3.12. Słuchalność koncesjonowanych rozgłośni akademickich 3.13. Monitoring koncesjonowanych rozgłośni akademickich ROZDZIAŁ 4 FUNKCJONOWANIE MEDIÓW STUDENCKICH W DOBIE INTERNETU 4.1. „Stare media” versus „nowe media” 4.2, Nowe usługi, narzędzia i technologie medialne 4.3. Dziennikarstwo internetowe 4.4. Nowe typy odbiorców 4.5. Internetowe media studenckie ROZDZIAŁ 5 MEDIA STUDENCKIE W INTERNECIE - ANALIZA I INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH 5.1. Status nowomedialny internetowych mediów studenckich 5.3. Dostępność internetowych mediów studenckich 5.4. Analiza zawartości internetowych mediów studenckich na przykładzie telewizji online 5.5. Recepcja internetowych mediów studenckich wśród młodzieży akademickiej 5.6. Wnioski z badań własnych Zakończenie Aneks Bibliografia Indeks osób

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

25 zł
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia