Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Media relations służb mundurowych w Polsce. Analiza wybranyc

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka pozostała
Media relations służb mundurowych w Polsce. Analiza wybranych formacji Sławomir Gawroński Konsorcjum Akademickie Wydawnictwo WSE w Krakowie, WSIiZ w Rzeszowie,i WSZiA w Zamościu Kraków, Rzeszów, Zamość 2011 ISBN: 978-83-62259-33-5 liczba stron: 248 oprawa miękka . Spis treści . Rozdział I, Media relations — istota, funkcje i narzędzia 1. Współpraca z mediami masowymi jako element public relation 2. Marketingowe i pozamarketingowe funkcje media relation 3. Instrumentarium media relations 4. Współpraca dziennikarzy i rzeczników prasowych - uwarunkowania etyczne Rozdział II, Wybrane formacje ochrony bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce 1. Bezpieczeństwo wewnętrzne — problemy definicyjne 2. Pojęcie służb mundurowych 3. Policja 4. Państwowa Straż Pożarna 5. Straż Graniczna 6. Służba Więzienna 7. Biuro Ochrony Rządu Rozdział III, Metodologia procesu badawczego 1. Dobór próby badawczej 2. Charakterystyka badanej próby 3. Dobór narzędzia badawczego Rozdział IV. Służby prasowe formacji mundurowych w Polsce 1. Przyczyny wzrostu zainteresowania komunikacją społeczną w służbach mundurowych 1.1. Uwarunkowania historyczne 1.2. Uwarunkowania formalnoprawne 1.3. Mediatyzacja życia społecznego 1.4. Pozabiznesowa ekspansja marketingu — marketing służb mundurowych 1.5. Opinie rzeczników prasowych na temat roli media relations w służbach mundurowych 2. Cele i funkcje media relations służb mundurowych 3. Organizacja służb prasowych w formacjach mundurowych 3.1. Historia rzecznictwa prasowego w administracji publicznej w Polsce 3.2. Struktura organizacyjna służb prasowych w wybranych formacjach 3.3. Kompetencje pracowników służb prasowych Rozdział V. Współpraca służb mundurowych z mediami masowymi — aspekty praktyczne 1. Strategie współpracy z mediami masowymi 1.1. Strategia funkcjonowania policyjnych służb prasowo-informacyjnych na lata 2008—2009 1.2. Polityka medialna Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej 2. Zasady współpracy z dziennikarzami 3. Wykorzystywane narzędzia media relations 4. Oczekiwania wobec dziennikarzy 5. Mankamenty pracy rzecznika prasowego 6. Efekty wizerunkowe . Zakończenie Bibliografia

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 94
Zgłoś nadużycie
38 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia