-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Tematyka
pozostała
Media relations służb mundurowych w Polsce. Analiza wybranych formacji
Sławomir Gawroński
Konsorcjum Akademickie Wydawnictwo WSE w Krakowie, WSIiZ w Rzeszowie,i WSZiA w Zamościu
Kraków, Rzeszów, Zamość 2011
ISBN: 978-83-62259-33-5
liczba stron: 248
oprawa miękka
.
Spis treści
.
Rozdział I, Media relations — istota, funkcje i narzędzia
1. Współpraca z mediami masowymi jako element public relation
2. Marketingowe i pozamarketingowe funkcje media relation
3. Instrumentarium media relations
4. Współpraca dziennikarzy i rzeczników prasowych - uwarunkowania etyczne
Rozdział II, Wybrane formacje ochrony bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce
1. Bezpieczeństwo wewnętrzne — problemy definicyjne
2. Pojęcie służb mundurowych
3. Policja
4. Państwowa Straż Pożarna
5. Straż Graniczna
6. Służba Więzienna
7. Biuro Ochrony Rządu
Rozdział III, Metodologia procesu badawczego
1. Dobór próby badawczej
2. Charakterystyka badanej próby
3. Dobór narzędzia badawczego
Rozdział IV. Służby prasowe formacji mundurowych w Polsce
1. Przyczyny wzrostu zainteresowania komunikacją społeczną w służbach mundurowych
1.1. Uwarunkowania historyczne
1.2. Uwarunkowania formalnoprawne
1.3. Mediatyzacja życia społecznego
1.4. Pozabiznesowa ekspansja marketingu — marketing służb mundurowych
1.5. Opinie rzeczników prasowych na temat roli media relations w służbach mundurowych
2. Cele i funkcje media relations służb mundurowych
3. Organizacja służb prasowych w formacjach mundurowych
3.1. Historia rzecznictwa prasowego w administracji publicznej w Polsce
3.2. Struktura organizacyjna służb prasowych w wybranych formacjach
3.3. Kompetencje pracowników służb prasowych
Rozdział V. Współpraca służb mundurowych z mediami masowymi — aspekty praktyczne
1. Strategie współpracy z mediami masowymi
1.1. Strategia funkcjonowania policyjnych służb prasowo-informacyjnych na lata 2008—2009
1.2. Polityka medialna Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej
2. Zasady współpracy z dziennikarzami
3. Wykorzystywane narzędzia media relations
4. Oczekiwania wobec dziennikarzy
5. Mankamenty pracy rzecznika prasowego
6. Efekty wizerunkowe
.
Zakończenie
Bibliografia