-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Tematyka
religioznawstwo, nauki teologiczne
Media katolickie w polskim systemie medialnym
Damian Guzek
Toruń 2016
Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN: 978-83-8019-452-6
liczba stron: 367
oprawa miękka
.
Spis treści
.
WSTĘP
Rozdział I
Teoretyczne podstawy badań nad mediami katolickimi w ramach systemu medialnego
1.1. Systematyzacja definicji systemu medialnego
1.2. Systematyzacja definicji mediów katolickich
1.3. Założenia katolickiej doktryny medialnej
1.4. Struktura mediów na tle pojęć „system medialny” oraz „media katolickie”
Rozdział II
Zarys polskiego systemu medialnego
2.1. Uwarunkowania prawno-polityczne funkcjonowania mediów periodycznych
2.2. Rozwój skoncentrowanej struktury systemu medialnego w Polsce
2.3. Koncentracja prasy periodycznej
2.4. Media audiowizualne jako element stabilizujący koncentrację
2.5. Udział nowych mediów w koncentracji systemu medialnego
2.6. Modelowe ujęcie korporacyjnej koncentracji systemu medialnego
Rozdział III
Rozwój i ukształtowanie struktury mediów katolickich w Polsce
3.1. Uwarunkowania systemu medialnego a funkcjonowanie mediów katolickich w latach 1989–1999
3.2. Petry" kacja struktury mediów katolickich po 1999 r.
3.3. Analiza struktury mediów katolickich – procedura badawcza
3.4. Kluczowe elementy struktury przestrzennej katolickiej prasy periodycznej
3.5. Kompozycja struktury własności katolickiej radiofonii
3.6. Struktura mediów katolickich w warunkach cyfrowej rewolucji
Rozdział IV
Media katolickie w ramach polskiego systemy medialnego
4.1. Kompozycja układu przestrzennego prasy katolickiej w Polsce
4.2. Katolicka radiofonia i telewizja w układzie strukturalno-przestrzennym
4.3. Media katolickie w ramach komunikacji lokalnej
4.4. Media katolickie w regionalnej komunikacji medialnej
4.5. Media katolickie w komunikacji medialnej na poziomie ogólnokrajowym
Podsumowanie
.
Bibliografia
Aneks
Katalog mediów katolickich w polskim systemie medialnym
Streszczenie
Summary
Indeks nazwisk