-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Maszyna FH3 szwajcarskiej firmy FFSolutions.
Tel. *** *** ***
Funkcje i cechy urządzenia
• Funkcja czyszczenia to nie wszystko. FH3 sprawdzi realne przeciwciśnienie spalin przed oraz po regeneracji i sporządzi protokół z takiego badania. Po różnicy ciśnień widać jak skuteczna jest regeneracja.
• FH3 pracuje w obiegu zamkniętym z układem filtracji, jest bezpieczne dla środowiska naturalnego i nie emituje zanieczyszczeń do atmosfery
• Czyszczenie odbywa się z udziałem wody. Do każdego DPF aplikuje się odpowiednią ilość detergentu, który ma za zadanie ułatwienie usunięcia resztek oleju silnikowego, a także rozpuszczenie węglowodorów.
• Proces regeneracji DPF nie wymaga żadnych modyfikacji filtrów, żadnego rozcinania ani spawania
• Funkcja Double - regeneracja dwóch DPF jednocześnie - jeden DPF czyszczony, a w tym samym czasie kolejny już suszony
• Innowacyjny zawór FFSolution umożliwia jeszcze dokładniejsze i szybsze czyszczenie filtrów DPF. Zawór wytwarza odpowiednie ciśnienie wewnątrz DPF, a następnie zostaje otwarty w odpowiednim momencie, usuwając sadzę i popiół z całej objętości filtra. Metoda ta nie wymaga już obracania filtra podczas czyszczenia, a dodatkowo jeszcze lepiej usuwa zabrudzenia. Zarówno zawór, jak i metoda czyszczenia z nim posiada aktywny patent europejski.
• Wszystkie elementy konstrukcyjne, kabina do mycia oraz obudowa urządzenia i filtrów wykonane ze stali nierdzewnej najwyższej jakości - Inox
• W pełni odizolowana rozdzielnia elektryczna od komory wodnej podwójną ścianką ze stali nierdzewnej, brak śrub łączących z komorą wodną
• Dwie pompy w FH3 zapewniają ciągłą filtrację i zawsze maksymalną ilość czystej wody, która czyści DPF - więcej o hydraulice w FH3 poniżej w Pytaniach i Odpowiedziach
• Zbiornik na wodę podwójny - 350l (FH3), podział na zbiornik wody czystej i brudnej, ciągły wymuszony wewnętrzny obieg wody
• Napełnienie FH3 wodą automatyczne (elektrozawór, pływaki)
• Opróżnienie FH3 z wody grawitacyjne
• Cyrkulacja i filtracja wody w FH3 jest niezależna od pompy czyszczącej
• Wydatek pompy czyszczącej - 160 l / min, przytkanie filtrów w FH3 nie wpływa na ilość wody, która czyści filtr cząstek stałych
• Wydatek pompy filtrującej - 255 l/min
• Suszenie DPF gorącym powietrzem o wysokim przepływie (turbina + falownik), zalety stosowania tej technologii:
o DPF poddawany jest suszeniu powietrzem z turbiny o wysokim wydatku sterowanej falownikiem. Ta technologia wytwarza znacznie więcej gorącego powietrza niż sama turbina lub turbina z nagrzewnicą i jest w stanie osuszyć DPF z wody i pary wodnej oraz umożliwia rzetelne badanie przepustowości filtra także w ciężarówkach.
o Suszenie umożliwia niski odczyt przeciwciśnienia po czyszczeniu, brak dławienia przez wodę
o Suszenie zapobiega przed dymieniem samochodu na biało po montażu DPF do pojazdu
o W przypadku montażu filtra nieprawidłowo osuszonego, np. powietrzem o mniejszym wydatku, będzie on mocno dławił spaliny - jak filtr zatkany.
o W silnie zabrudzonych DPF, suszenie umożliwia uwolnienie się sadzy i popiołu z DPF. Suszenie filtra cząstek stałych tak dużym przepływem jest niezbędnym etapem procesu regeneracji DPF.
• Temperatura wody – maks. 75C, możliwość ustawienia żądanej temperatury
• Ciągłe wskazanie ciśnienia wody w trakcie procesu czyszczenia wodnego
• Dokładny odczyt przeciwciśnienia w mbar filtra DPF - badane powietrzem. Urządzenie posiada szybkie zerowanie likwidujące wpływ oporów urządzenia na przeciwciśnienie. Odczyt wartości przeciwciśnienia w mbarach oddaje stan faktyczny zatkania DPF. Przeciwciśnienie jest wyrażone w wartości realnej, nie mnożonej przez żaden przelicznik.
• Dzięki elastycznym przewodom oraz wycięciu w bocznym panelu FH3, można czyścić DPFy i katalizatory zespolone z kilkumetrową rurą wydechową
• FFSolution zleciło wykonanie serii badań rentgenowskich, a także z użyciem mikroskopu elektronowego w celu potwierdzenia, iż procedura regeneracji nie ma negatywnego wpływu na strukturę ceramicznego monolitu, a także jego warstw katalitycznych. Procedura czyszczenia w FH3 jest bezpieczna dla filtrów cząstek stałych i katalizatorów.
• Kompletna procedura zawierająca sprawdzenie przeciwciśnienia, czyszczenie wodne, suszenie, chłodzenie oraz ponowne sprawdzenie trwa 45 minut dla DPF do 3.5 t lub 90 minut dla samochodów ciężarowych i autobusów
• Szyby w drzwiach wykonano z bezpiecznego szkła klejonego
• Drukarka wbudowana, termiczna, rolki papieru ogólnie dostępne na rynku
• Gotowe do użycia programy czyszczenia