Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Kultura produkcji filmowej: teorie, badania, praktyki

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka sztuka, kultura i etnologia
Kultura produkcji filmowej: teorie, badania, praktyki red. Artur Majer, Tadeusz Szczepański Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej Łódź 2019 ISBN: 978-83-65501-63-9 liczba stron: 612 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp Artur Majer Część I Propozycje teoretyczne Rozdział 1 Przemysław Miękinia „Mieć czy być" w procesie powstawania dzieła filmowego: czy myśli Ericha Fromma mogą być pomocne w pracy producenta filmowego? Rozdział 2 Ewa Gębicka Rodzaje i korzyści badań rynkowych w procesie produkcji i dystrybucji filmu Rozdział 3 Magdalena Sobocińska Talent i nowe technologie jako stymulanty rozwoju rynku filmowego Rozdział 4 Paweł Kossecki What is the Value of Film Copyrights? - An Analysis of Basic Methods of Valuation Rozdział 5 Urszula Świerczyńska-Kaczor New Challenges in the Research of Viewer Experience an Overview of fMRI Studies in Neurocinematics Rozdział 6 Iwona Morozow Swój i obcy. O trudnej sztuce relacji z otoczeniem na planie filmowym Część II Rozpoznanie rynku filmowego Rozdział 7 Monika Czajkowska (Nie)obecność klastrów filmowych w Polsce Rozdział 8 Jakub Zajdel Dyskusja prasowa o kształcie polskiej kinematografii w pierwszej połowie lat osiemdziesiątych XX wieku Rozdział 9 Emil Sowiński Czy z Magicznego drzewa wyrósł las? Produkcja i dystrybucja aktorskich filmów dla dzieci w latach 2006-2019 Część III Dokumenty i technologie w produkcji filmowej Rozdział 10 Arkadiusz Wojnarowski Praca nad scenariuszem filmu w ramach działań produkcyjnych Rozdział 11 Tomasz Kożuchowski Funkcje dokumentów produkcyjnych na planie filmowym Rozdział 12 Artur Majer Załączniki do wniosku o dofinansowanie produkcji filmowej w Polskim Instytucie Sztuki Filmowej: polityka programowa czy dokumentacja realizacyjna? Rozdział 13 Dariusz Michta Umowa sponsoringu Rozdział 14 Krzysztof Franek Cyfrowa komunikacja interaktywna. Jak wykorzystać Internet i cyfrowe technologie do zintegrowanej komunikacji w grupie zdjęciowej? Część IV Marketing i upowszechnianie Rozdział 15 Anna Górny Piosenka jako element promocji filmu. Muzyczna komunikacja reklamowa czy synergia przemysłu filmowego i muzycznego? Rozdział 16 Małgorzata Kotlińska Koncepcja marketingu oparta na lokowaniu produktów w filmach fabularnych oraz serialach i programach telewizyjnych - analiza wybranych aspektów Rozdział 17 Krzysztof Kopczyński Filmy dokumentalne na festiwalach - w Polsce i na rynku międzynarodowym Rozdział 18 Jacek Szymala Festiwale filmowe w Czarnogórze. Rekonesans badawczy Część V Praxis Rozdział 19 Jan Kaczmarski Technologia produkcji filmowej Rozdział 20 Marek Rudnicki Elementy etnografii w organizacji produkcji filmu w kontekście sprawności i skuteczności Rozdział 21 Roman Sawka Wynagrodzenie sprawiedliwe w kinematografii producenckiej Rozdział 22 Andrzej Krakowski Quo vadis, medialny świecie? . Noty o autorach Summary Indeks osób

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 168
Zgłoś nadużycie
80 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia