Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

KULTURA I TURYSTYKA – RAZEM, ALE JAK ?

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka geografia, geologia, turystyka
.UWAGA Książka nowa, ale ma swoje lata, więc na okładce dojrzeć można nieznaczne zarysowania i przetarcia KULTURA I TURYSTYKA – RAZEM, ALE JAK ? red. Andrzej Stasiak Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009 ISBN: 978-93-918688-7-4 stron 373 miękka oprawa Spis treści . Część 1. Kultura i turystyka – między konfliktem a symbiozą Jolanta Ćwiklińska – Turystyka i kultura – od komercjalizacji do dialogu kultur В. Ф. Кифяк – Экономические аспекты использования культурно-исторического наследия в сфере туризма Andrzej Kowalczyk – Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych) Sylwia Kaczmarek, Jacek Kaczmarek – Jak kultura SIĘ sprzedaje? Artur Kurek – O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej Zygmunt Kruczek – Między atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wieku Część 2. Miasta kultury a turystyka Katarzyna Rotter-Jarzębińska – Turystyka kreatywna – nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej Sylwia Dudek-Mańkowska – Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta Robert Faracik – Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa) Część 3. Dziedzictwo kulturowe wsi w turystyce Wacław Idziak – Specjalizacja tematyczna wsi i turystyka Justyna Mokras-Grabowska – Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce – nieuchronna komercjalizacja czy „ostatnia deska ratunku?” Agata Kierzkowska – Działania w obronie tradycji i dobrego smaku Karolina Buczkowska, Agata Masztalerz – Potencjał Wielkopolski w zakresie rozwoju turystyki kulturowej śladami jeździeckich tradycji i dziedzictwa Część 4. Szlaki i wydarzenia kulturalne jako produkty turystyczne Armin Mikos von Rohrscheidt – Kulturowe szlaki turystyczne - próba klasyfikacji oraz postulaty w zakresie ich tworzenia i funkcjonowania Leszek Jodliński – Kreowanie i promocja wydarzeń kulturalnych. Analiza Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego Beata Krakowiak, Bogdan Włodarczyk – „Dzień z Borowieckim” - projekt nowego produkt turystycznego Łodzi Część 5. Instytucje kultury czy obiekty turystyczne? Marek Nowacki – Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających Marek Pisarski – Światowy przemysł parków tematycznych Ewa Małkowska-Bieniek – Muzeum Historii Żydów Polskich jako przykład muzeum narracyjnego Kinga Podleśna-Dudicz – Rola Muzeum Sportu i Turystyki w propagowaniu kultury fizycznej Część 6. Przedsiębiorczość w kulturze – księga dobrych praktyk Maciej Mazerant – Kreatywny Szlak Województwa Łódzkiego Lubomira Trojan - Zamek na szlaku innowacji Janusz Kujat – Rzemiosło Artystyczne i Sztuka Użytkowa narzędziem budowania atrakcyjności społeczno-gospodarczej Świebodzic Bogna Świątkowska – Alternatywna mapa miasta jako narzędzie promocji kultury i turystyki na przykładzie Use-It Warsaw

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 666
Zgłoś nadużycie
28 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia