Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

(Kon)teksty kultury medialnej. Analizy i interpretacje. Tom

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka sztuka, kultura i etnologia
(Kon)teksty kultury medialnej. Analizy i interpretacje. Tom I i II red. Marek Sokołowski Algraf; Katedra Socjologii UWM w Olsztynie Olsztyn 2007 ISBN: 978-83-60926-12-3 liczba stron: tom I – 395, tom II - 271 oprawa miękka . Spis treści . TOM I . Marek SOKOŁOWSKI: Kultura t media. Od globalizacji do glokalizacji Rozdział I MEDIA W KULTURZE, KULTURA W MEDIACH Mirosława WAWRZAK-CHODACZEK: Aksjologiczne aspekty funkcjonowania mediów . Monika MICZKA-PAJESTKA: Kultura metąfory a pragnienie kultury Anna SUGIER-SZEREGA: Disneizacja w kulturze medialnej Beata PAWLICA, Edyta WIDAWSKA: Teleobecność - w objęciach nieśmiałego olbrzyma Anna KORZIŃSKA: Życie w kulturze obnażania, czyli co nam dają talk show? . Monika KACZOR: Uwagi o kulturze języka w programach typu reality show i talk show Radosław BOMBA: Gry komputerowe a kultura współczesna Tomasz ADAMSKI: Nieuleczalni niskociśnieniowcy — bohaterowie trylogii Aki Kaurismakiego Ewa Katarzyna CITKO: Strategie camp i recycling jako dekonstrukcja tradycyjnych hiszpańskich elementów kulturowych w filmach Pedro Almodóvara Mariusz BARTOSIAK: Teatr jako medium komunikacji (między)kulturowej — antropologiczne możliwości i ograniczenia Maria ANKUDOWICZ-BIEŃKOWSKA: Rozgłośnia Polskiego Radia w Wilnie w życiu kulturalnym grodu nad Wilią 1928—1939 Rozdział II MEDIA A TOŻSAMOŚĆ Tadeusz MICZKA: Od sobości do tożsamości medialnej i wirtualnej . Jan KŁOS: Gdzie jesteś i skąd przychodzisz — czyli ontologia eksperymentu Małgorzata BIEDROŃ: Przemiany stereotypu płci męskiej w reklamie Krzysztof ARCIMOWICZ: Homoseksualizm jako „ towar” czy „oswajanie” z gejem wątki homoseksualne w polskich serialach telewizyjnych Dorota ZAWORSKA-NIKONIUK: „ Cielesność kobiety sfragmentaryzowanej” na rynku dóbr konsumenckich według prasy poradniczo-rozrywkowej a rzeczywistość symulowana . Iwona Anna NDIAYE: Dyskurs wizualny między feminizmem i współczesnym islamem. Stereotyp kobiety w afrykańskiej prasie kobiecej („Amina”) Piotr SIUDA: Fanfiction — zjawisko z kręgu medialnych fandomów . Rozdział III WYMIARY CYBERPRZESTRZENI. INTERNET - MIĘDZY NADZIEJĄ A ROZCZAROWANIEM Kazimierz KRZYSZTOFEK: Nowa planeta: percepcje cyberprzestrzeni Agata BŁACHNIO, Aneta GÓZIK: Komunikacja w odosobnieniu. Porównanie komunikacji tradycyjnej i komunikacji sieciowej Jan P. GAŁKOWSKI: Indywidualizacja i oikeiosis: Internet jako narzędzie kosmopolityzacji Justyna LIPIŃSKA: Mechanizmy uczestnictwa w internetowych grupach dyskusyjnych Sylwia SEUL-MICHAŁOWSKA: Wizerunek innej osoby kreowany w blogu gimnazjalisty Dorota SUSKA: Ekshibicjonizm blogowy jako kategoria kulturowo-językowa Arkadiusz DUDZIAK: Antropologiczne konteksty internetowej reklamy społecznej Krzysztof STACHURA: Ewolucja kultury partycypacyjnej na przykładzie serwisu You Tube Ilona KOWALSKA-BURNAT: Zdrowie w sieci — przypadek niepłodności Ewa KĘPA: E-macierzyństwo — młode matki i Internet . Magdalena SZPUNAR: Medium (dez)informacji? — o przeciążeniu informacyjnym w Internecie Marta WIĘCKIEWICZ: Internet: wirtualna idea i realne skutki. Wybrane aspekty rozwoju Internetu Agnieszka ŻEJMO: Społeczny potencjał Internetu w świetle dokumentów Kościoła katolickiego poświęconych mediom . . Noty o autorach . Tom II . Rozdział I RZECZYWISTOŚĆ UPOZOROWANA. MEDIA - CZWARTA WŁADZA czy WIELKI MANIPULATOR? Jarosław RABIŃSKI: Władza nowoczesna? Rola mediów w państwie totalitarnym Beata ROMISZEWSKA: Polska prasa społeczno-polityczna a kryzysy polityczne Patrycja BAŁDYS: Seks, kłamstwa i kasety wideo. Skandal a kultura przejrzystości w mediach . Rafał PĘKSA: Media i wojna . Bara NDIAYE: Ewolucja francuskiego dziennika „Le Monde”. Od „przeciwwagi” do „nadużycia władzy” Aleksandra M. RÓŻALSKA: Syndrom wrogiego świata: etniczny Inny w amerykańskich wiadomościach telewizyjnych Marek EJSMONT: Świat według dzienników prasowych i tygodników. Analiza porównawcza Hubert KOTARSKI: Lokalne media elektroniczne i ich wpływ na lokalną politykę Rafał RIEDEL: Demokratyczne funkcje prasy lokalnej w teorii i praktyce na przykładzie „Wiadomości Rudzkich” Rozdział II REALIA SPOŁECZNE W NOWYCH MEDIACH Monika TORCZYŃSKA-JARECKA: Medialne obrazy pozaprawnych zachowań społecznych. Refleksje w perspektywie kryzysu praworządności polskiego społeczeństwa Maciej M. SOKOLOWSKI: Między szacunkiem a skandalem. Polskie symbole narodowe to ujęciu medialnym Beata KOSMALSKA: Telewizyjne obrazu agresji i przemocy Jacek Zbigniew GÓRNIKIEWICZ: Buylling i mobbing w Jednym, czyli szkoła w uczniowskich filmach w sieci . Wojciech MUSZYŃSKI: Oblicza polskich anarchistów — destrukcja, destabilizacja, dekompozycja? Krzysztof CZYKIER: Uczestnictwo wiejskiej rodziny wielopokoleniowej w kulturze audiowizualnej w kontekście teorii „ użytkowania i korzyści” Rozdział III OBSZARY EDUKACJI MEDIALNEJ. „NOWE” TERYTORIA 1 „STARE” PRZESTRZENIE Kazimierz WENTA: Teorie chaosu i fraktali dla pedagogiki mediów Jadwiga IZDEBSKA: Obraz dziecka w rzeczywistości upozorowanej aspekty metodologiczne i empiryczne . Tomasz SOSNOWSKI: Zagrożenia Internetu — wyzwaniem dla nowych zadań edukacji medialnej Celina TIMOSZYK-TOMCZAK: Czas spędzany przed komputerem i telewizorem w świadomości dzieci oraz rodziców Urszula KUSIO: Współczesne media wobec edukacji międzykulturowej Lidia POKRZYCKA: Kształcenie nauczycieli i realizacja edukacji medialnej w lubelskich szkołach — wnioski z badań . NOTY O AUTORACH

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 207
Zgłoś nadużycie
59 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia