Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Koncepcja egzaminu maturalnego a kształcenie polonistyczne

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka pedagogika, resocjalizacja
Koncepcja egzaminu maturalnego a kształcenie polonistyczne Jerzy Kaniewski Wydawnictwo Naukowe UAM Poznań 2007 ISBN:978-83-232177-5-6 liczba stron: 352 oprawa miękka Spis treści ROZDZIAŁ I MIEJSCE EGZAMINU MATURALNEGO W EDUKACJI SZKOLNEJ 1.Matura w systemie edukacyjnym 2.W poszukiwaniu formuł tematycznych 2.1. Egzamin pisemny - wymagania 2.2. Temat wobec kontekstów 3.Wymagania egzaminacyjne a wymagania edukacyjne 3.1. Wobec ideologii 3.2. Pytania o wiedzę i umiejętności 3.3. Kryteria oceniania 4.Tematy po 1991 roku 5.Kryteria raz jeszcze 6.Wnioski ROZDZIAŁ II NOWA MATURA - DIAGNOZY I PROGNOZY 1.Matura 2002 - koncepcja tematów, prezentacja wyników 1.1. Koncepcja tematów -poziom podstawowy 1.2. Wyniki arkusza I (wypracowanie na poziomie podstawowym} 1.2.1. Analiza wyników - temat l 1.2.2. Analiza wyników - temat 2 1.2.3. Wnioski 1.3. Wyniki arkusza III (wypracowanie na poziomie rozszerzonym) 1.3.1. Charakterystyka zadań 1.3.2. Analiza wyników arkusza 1.3.3. Wnioski: umiejętności maturzystów na poziomie rozszerzonym 1.4. Ocena wyników matury 2002 1.4.1. Sprawność językowa i umiejętności tekstotwórcze 1.4.2. Ocena matury 2002 1.5. Między rokiem 2002 a 2005 2. Matura 2005 - kontynuacja czy "nowe otwarcie"? 2.1.Prezentacja wyników ogólnych 2.2. Wyniki arkusza I (poziom podstawowy) 2.3. Wyniki arkusza II (poziom rozszerzony) 3. Wnioski z egzaminu przeprowadzonego w 2002 i 2005 roku ROZDZIAŁ III MATURALNE RE - WIZJE 1. Wokół instrumentarium pomiarowego 1.1. Nowomaturalne kontrowersje 1.1.1. Egzamin ustny 1.1.2. Egzamin pisemny 1.2. W poszukiwaniu kryteriów maturalnych 1.2.1. Prezentacja i ocena rozwiązań alternatywnych 1.2.2.Teoretyczne aspekty konstruowania kryteriów 1.2.3. Propozycja siatki oceniania wypowiedzi interpretacyjnej 2. Polonistyczne standardy wobec zasady reprezentatywności treści przedmiotowych na maturze 3. Kanon a przestrzeń kulturowa ucznia 3.1. Spory o kanon 3.2. Kanon a tożsamość 3.3. Kanon a edukacja 3.3.1. Kanon w szkole 3.3.2. Jaki kanon? Zakończenie Aneks Indeks nazwisk Conception of the matura examination and education in the field of Polish Construction of topics and assessment criteria of written papers of the so called new matura (Sumrnary)

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 83
Zgłoś nadużycie
27 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia