-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Sezon
lato
-
Liczba opon
4
-
Średnica
17 cale
-
Producent
Continental
-
Szerokość
215
-
Profil
55
-
Nośność
670
-
Prędkość
V do 240 km/h
-
Bieżnikowana
nie
-
Rok produkcji
2024
Dzień dobry, mam na sprzedaż używane opony Continental EcoContact 6 z przebiegiem 1640km (zdjęte z nowego samochodu) (4 sztuki).
Rozmiar 215/55/17
Rok produkcji 2024 (1824)
Dla zainteresowanych mogę podesłać więcej zdjęć (lub do obejrzenia na żywo na południu Krakowa)
Informacje techniczne ze strony producenta:
ContiSeal
ContiSeal to technologia opracowana przez Continental, która polega na uszczelnianiu uszkodzonego bieżnika opony. Dzięki niej nie jest konieczna natychmiastowa zmiana opony na poboczu, kiedy bieżnik zostanie przebity przez gwóźdź lub podobny przedmiot. Uszkodzenia pozostają uszczelnione nawet wtedy, gdy przedmiot, który uszkodził oponę, zostanie usunięty. ContiSeal uszczelnia 80% wszystkich przebić opony, a tym samym zmniejsza ryzyko przebicia opony. Opony ContiSeal są kompatybilne ze wszystkimi powszechnie dostępnymi felgami. ContiSeal i inne technologie są zastosowane w niektórych seriach produktowych.
ContiSilent
ContiSilent™ to opracowana przez Continental technologia ograniczająca poziom hałasu powodowany przez opony. Jest przeznaczona do redukcji hałasu wewnątrz samochodu niezależnie od rodzaju nawierzchni. Opony ContiSilent wyposażone są w wewnętrzny absorber – piankę poliuretanową przymocowaną do wewnętrznej powłoki obszaru bieżnika za pomocą specjalnego kleju. Struktura pianki pozostaje nienaruszona niezależnie od temperatury. ContiSilent pomaga obniżyć poziom hałasu wewnątrz pojazdu do 9 dB(A), w zależności od typu pojazdu, jego prędkości i nawierzchni drogi. ContiSilent i inne technologie są zastosowane w niektórych seriach produktowych.
Opony typu runflat (SSR)
System SSR to technologia typu run–flat opracowana przez Continental przede wszystkim z myślą o oponach o małych rozmiarach. Opony są jednak kompatybilne ze wszystkimi standardowymi typami felg. Dzięki wzmocnionej ścianie bocznej, opony po przebiciu mogą się toczyć z prędkością 80 km/h przez 80 km. Oznacza to, że nie trzeba zjeżdżać na pobocze, aby wezwać pomoc lub zmienić oponę. Zamiast tego, możesz bezpiecznie dotrzeć do celu i poradzić sobie z przebitą oponą, kiedy tylko Ci to odpowiada. Brak konieczności wożenia koła zapasowego oznacza zmniejszenie masy pojazdu, co poprawia efektywność paliwową. Opony typu SSR nie tylko dają Ci spokój ducha, ale także uwalniają w bagażniku 80 litrów wolnej przestrzeni. Ponieważ nie potrzebujesz już zapasowej opony, możesz zmieścić jeszcze więcej "potrzebnych" rzeczy. SSR i inne technologie są zastosowane w niektórych seriach produktowych.
Green Chili™ 2.0 Dzięki wyjątkowym właściwościom mieszanka wpływa korzystnie na poprawę kluczowych parametrów oraz żywotność opony.
Oszczędność paliwa Idealna relacja pomiędzy rozmiarem opony a elementami konstrukcyjnymi zapewnia obniżone opory toczenia. Gęsta sieć nowoczesnych polimerów łączy krzemionkę z gumą. To sprawia, że opona zachowuje optymalny kontakt z podłożem. A mniejsze opory toczenia to mniejsze zużycie paliwa.
Większy przebieg Nowoczesne polimery i starannie dobrane dodatki to elastyczna oraz trwała konstrukcja, która przekłada się na krótszą drogę hamowania i jednocześnie zwiększa odporność na zużycie. Żywotność opony wzrosła zauważalnie zarówno w warunkach miejskich, jak i na autostradzie.
Przyczepność i prowadzenie Architektura bieżnika nie ulega zmianie niezależnie od rozmiaru opony. To gwarantuje stałą wartość osiągów. Rowki barkowe o innowacyjnej geometrii gwarantują szybkie i skuteczne odprowadzanie wody. Dodatkowe nacięcia rowków obwodowych zatrzymują proces odkształcania się gumy w trakcie szybkich manewrów, co daje precyzyjną kontrolę nad pojazdem.