-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Przedmiotem sprzedaży są używane kolumny Duńskiej marki Bang&Olufsen.
Model CX100 to najwyższy model z serii.
Konstrukcja trójdrożna oparta na przetworniku nisko-tonowym o średnicy 10 cm , oraz średnio-nisko tonowym również o średnicy 10 cm.
Za tony wysokie odpowiada kopułka o średnicy 25 mm.
Całość zamknięta w kompaktowej , wykonanej z aluminium obudowie.
Kolumny mimo niepozornych rozmiarów zapewniają sporą dawkę dobrego miękkiego basu.
Oczywiście nie są to subwoofery nie mniej dół jest możliwy do odczucia , nie tylko usłyszenia.
Dolny zakres może pochwalić się dużą rozdzielczością gdzie głębokie zejścia są wyrażnie podkreślone, a szybkie punktowe uderzenia
precyzyjne , nie przeciągnięte.
Kolumny były produkowane w czasach gdzie nie istniała muzyka techno ,a mimo to ten gatunek w z zakresie dołu
jest reprodukowany z wyjątkową starannością, choć oczywiście w niższych partiach głośności.
Tony średnie w wykonaniu tych kolumn to pełen naturalizm oraz wyjątkowo bogata w detale scena.
Reprodukcja instrumentów jest na bardzo wysokim poziomie przy czym lokalizacja poszczególnych strun gitary jest zwyczajnie łatwa.
Soprany z kolei to wspomniana 25mm kopułka. Góra w całym zakresie detaliczna, absolutnie nie męcząca.
Generalnie CX100 oferują bardzo zrównoważony dżwięk pełen detali.
Z przeznaczeniem do muzyki klasycznej , jezzowej , generalnie instrumentalnej choć na Rammsteinie czy AC/DC również radzą sobie
bardzo dobrze co świadczy o ich muzykalności.
Jeżeli chodzi o stan wizualny to prosił bym o odniesienie się do zdjęć. Od siebie dodam ,że pogięte nie sa.
Znajdą się drobne rysy czy przetarcia. Swoje lata mają.
Maskownice , co standardowe w tym modelu wymagają podklejenia. Trzymają się jak należy , ale są jest kilka punktów które wymagają kropelki.
Technicznie oczywiście w pełni sprawne.
Wymiary : wys. 31 cm , szer. 12 cm , gł. 21 cm. / wysokość na standach to 57 cm.
Efektywność : 89 dB
Pasmo przenoszenia 50 Hz - 20 kHz
Paczki wysyłam najpóżniej na następny dzień roboczy kurierem GLS.